Grga
New member
Eto došlo vrijeme u kojem ne mogu imati dva auta. S obzirom da kupujem noviji, morati ću svog BX-a prodati, al samo onome tko će ga dalje sređivati jer je dosta u njega uloženo i truda i materijala. Regan je do 31.7. I ne znam dal bi ga registrirao opet ako skoro kupujem drugi.
Na njemu ima još posla tipa srediti klimu i ventilaciju ( nešto kontakt zeza, radi kad je hladnije pa kad se zagrije okolina onda ne "hvata kontakt"). Al općenito autom se može do Norveške I natrag. Hidraulika sređena. Motor ne troši ulje. Troši cca od 8-12 lit.
Sve radove na njemu sam nabrojao u oglasniku nam znanom pa koga zanima nek baci pogled. Uglavnom, imam ga od 2005. I uložio sam cca 4000EUR u tih 10 godina, prodajem ga za 1200. iskreno da imam garažu extra onda bih ga dalje nastavio sređivati I vozio ga povremeno za gust.
Uz njega dajem odjavljen BX 1.6 RS(odjavljen 2013.) sa motorom u izvrsnom stanju. I Solex Z1 rasplinjačem. Auto se nalazu u Puntu na Krku.http://www.citroenforum.hr/moj-bx-200/bx-19-4x4-grga-2320/
Na njemu ima još posla tipa srediti klimu i ventilaciju ( nešto kontakt zeza, radi kad je hladnije pa kad se zagrije okolina onda ne "hvata kontakt"). Al općenito autom se može do Norveške I natrag. Hidraulika sređena. Motor ne troši ulje. Troši cca od 8-12 lit.
Sve radove na njemu sam nabrojao u oglasniku nam znanom pa koga zanima nek baci pogled. Uglavnom, imam ga od 2005. I uložio sam cca 4000EUR u tih 10 godina, prodajem ga za 1200. iskreno da imam garažu extra onda bih ga dalje nastavio sređivati I vozio ga povremeno za gust.
Uz njega dajem odjavljen BX 1.6 RS(odjavljen 2013.) sa motorom u izvrsnom stanju. I Solex Z1 rasplinjačem. Auto se nalazu u Puntu na Krku.http://www.citroenforum.hr/moj-bx-200/bx-19-4x4-grga-2320/