Citrać by '''ivan222''

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
2 i pol mjeseca na zimskim gumama, 4500km, prosjek negdje 7,6l.
Neznam koliki je točno bio profil na novima, mislim oko 8mm, sad nakon skidanja su na 7mm. Tim ritmom imaju još negdje oko 15.000tkm do prodaje.

I stavim te felge sa prastarim ljetnim gumama gore, očekivao sam horor, da pukne na prvoj rupi ili nešto... ništa. Voze ok, koče, skreću, doduše sve na suhom. No svejedno idu u smeće prvom prilikom... zimske bi trebale nazad drugi tjedan :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Zimske su odradile još 1000km, sredina gume je još na 7mm, al mi se čini da su rubovi malo više istrošeni. Svakako im je pretoplo vrijeme, ide ovaj 16 set nazad gore.
Slijede mu nove ljetne gume, desni krajnik i mali servis + optika.

U zadnjih pola godine mu je preko pola tankova bilo iz Slo ili Ita, prosjek oko 7,5l.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Spomenuo sam to i na drugoj temi, ali nek mi tu bude, dokumentiranja radi...
Propišao je zadnji desni cilindar bubnja nakon pola godine, zamjenjen u garanciji.

Naručene Nexenke i djelovi za gore navedene radove... 1750kn komplet.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Znači ljeva oplata blatobrana je bila nova origigi, desna je bila zamjenska shebana.
Blatarice nove odnedavno.

Neznam zašto sam mislio da će dragi moji vozači paziti na to. Malo hupsanja po trotoaru i jedna blatarica je nestala. Sa sobom je potegla pola orginalne oplate blatobrana.
Zamjenska je falabogu netaknuta.

Tako da od blatarica ništa. Ako treba nekome jedna - desna, poklanjam. Ili primam lijevu.

Oplate blatobrana... jbga puko mi film i kupio sam dvije nove origigi, cca 1000kn. Sad je sve ko novo po tom pitanju.

Ajmo dalje. Na 227.000km je promjenjeno ulje i filteri, Total+Mahle. Uz to su promjenjeni krajnici i napravljena je optika. Auto vozi savršeno.

Za zamjenu ulja sam po prvi put iskoristio pumpu iz Lidla, odlična stvarčica. Ovoliko ulja je inače moguće zamjeniti samo sa skidanjem kartera. Lijepo sam cjevčicu ubacio u otvor za šipku i cuclaj :)

Što je ostalo još za dnevnik... gume. Skoro 1000km je napravljeno na Nexen SU4 195/50/16. Gume su dobre, suho, mokro, nemam zamjerke. Ali potpuno druga priča naspram RE002 na 195/50/15.
Jedan col više, plus mekša bočnica i razlika u vožnji je (meni) primjetna. Auto je malo manje agilniji kod prebacivanja smjera i na rubu auto pita korekcije volanom... sa re002 to nije bio slučaj. Samo čvrsto volan i prepusti se gumi :D

Da ga ja vozim većinom, vratio bih se na 15ice. Ali nema potrebe s obzirom na sve. Očekivao sam i porast potrošnje, ali je trenutno na 7,3l po računici... sve standardno.

PS

Redizajniranom Cactusu su shebali stražnji kraj skroz, izgleda depresivno

flip simulator
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A skoro bih se i složio s tobom, ali sam nakon toga do obilaznice pratio bijelog novog Abartha 695. Svakako ne dijeluje depresivno :D
 

Ax boy

Well-known member
Kako krivom hahahahaha, ne sasvim. Vidi Berleeee lipog ajmeee divote. Jedino Audi kvari sve hahahahahahahahah užas baš
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma to se moja draga vozika po svom prirodnom okruženju, vjerovatno je kakav šoping pao :D Moram je pohvaliti da se lijepo parkirala i to još u solidnom okruženju, drugi C3 naprijed, Berla lijevo :cool:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma


Prva tura žute kiše je oprana :)

PS malo je slinio, pa je dobio novi dihtung ventildekla i novo kućište filtera ulja...niti sto kn troška
 

Ax boy

Well-known member
Ajmeee ća je lip C3,ovako pun pjene hehhehe. Sjaji se već sigurno. Jel si namaza gume? Ja san svog Berlu u tjedan dana tri puta opra i uglanca. Dragu već glava zabolila od tolike brige oko auta. Žene to nikada shvatit neće i točka
 
Na vrh