Znači ljeva oplata blatobrana je bila nova origigi, desna je bila zamjenska shebana.
Blatarice nove odnedavno.
Neznam zašto sam mislio da će dragi moji vozači paziti na to. Malo hupsanja po trotoaru i jedna blatarica je nestala. Sa sobom je potegla pola orginalne oplate blatobrana.
Zamjenska je falabogu netaknuta.
Tako da od blatarica ništa. Ako treba nekome jedna - desna, poklanjam. Ili primam lijevu.
Oplate blatobrana... jbga puko mi film i kupio sam dvije nove origigi, cca 1000kn. Sad je sve ko novo po tom pitanju.
Ajmo dalje. Na 227.000km je promjenjeno ulje i filteri, Total+Mahle. Uz to su promjenjeni krajnici i napravljena je optika. Auto vozi savršeno.
Za zamjenu ulja sam po prvi put iskoristio pumpu iz Lidla, odlična stvarčica. Ovoliko ulja je inače moguće zamjeniti samo sa skidanjem kartera. Lijepo sam cjevčicu ubacio u otvor za šipku i cuclaj
Što je ostalo još za dnevnik... gume. Skoro 1000km je napravljeno na Nexen SU4 195/50/16. Gume su dobre, suho, mokro, nemam zamjerke. Ali potpuno druga priča naspram RE002 na 195/50/15.
Jedan col više, plus mekša bočnica i razlika u vožnji je (meni) primjetna. Auto je malo manje agilniji kod prebacivanja smjera i na rubu auto pita korekcije volanom... sa re002 to nije bio slučaj. Samo čvrsto volan i prepusti se gumi
Da ga ja vozim većinom, vratio bih se na 15ice. Ali nema potrebe s obzirom na sve. Očekivao sam i porast potrošnje, ali je trenutno na 7,3l po računici... sve standardno.
PS
Redizajniranom Cactusu su shebali stražnji kraj skroz, izgleda depresivno
flip simulator