Ovo je problem i odmah rješenje, možda nekome pomogne.
Motor: 1995. 3.0 V6 24V UKZ (ZP4J)
Problem: Nakon ugradnje plina pali se "check engine" kada prebaci na plin. Greška koja se očita sa Lexiom je prekid strujnog kruga injektora.
Razlog (bar su tako rekli u servisu za plin): injektori se okidaju sa plusom, a ne sa minusom kao kod većine automobila.
Rješenje: zalemiti 6 otpornika (1 otpornik po injektoru) paralelno sa ulazom za plinski ECU, na način da, kada auto radi na plin, krug benzinskog injektora ostane zatvoren preko otpornika. Otpornici su 100ohm 3W. Shema je ispod (boje vrijede za LPGTech 4 cilindra, ali to je samo primjer da se vidi gdje spojiti otpornike)
Shema
Objašnjenje: Kada se strujni krug zatvori preko otpornika od 100ohma i injektora, otpornik preuzme većinu napona na sebe, tako da na benzinskom injektoru ostane puno manji napon od potrebnog za otvaranje, a samim tim je i struja kroz injektor premala da bi ga otvorila, ali je dovoljna da benzinski ecu detektira da je strujni krug zatvoren i ne prijavljuje grešku.
Razlog zašto ovo napraviti čak iako nekome ne smeta check engine lampica: Kada bezinski ecu otkrije prekid na barem jednom injektoru, automatki tu banku motora prebaci u "open loop" mod. Dakle ne koristi se vrijednost lambda sonde za doziranje goriva, što može dovesti do vožnje sa prebogatom ili presiromašnom smjesom, što dalje može dovesti do daljnih problema (rikavanje katalizatora, izgaranje ventila itd.).
Motor: 1995. 3.0 V6 24V UKZ (ZP4J)
Problem: Nakon ugradnje plina pali se "check engine" kada prebaci na plin. Greška koja se očita sa Lexiom je prekid strujnog kruga injektora.
Razlog (bar su tako rekli u servisu za plin): injektori se okidaju sa plusom, a ne sa minusom kao kod većine automobila.
Rješenje: zalemiti 6 otpornika (1 otpornik po injektoru) paralelno sa ulazom za plinski ECU, na način da, kada auto radi na plin, krug benzinskog injektora ostane zatvoren preko otpornika. Otpornici su 100ohm 3W. Shema je ispod (boje vrijede za LPGTech 4 cilindra, ali to je samo primjer da se vidi gdje spojiti otpornike)
Shema
Objašnjenje: Kada se strujni krug zatvori preko otpornika od 100ohma i injektora, otpornik preuzme većinu napona na sebe, tako da na benzinskom injektoru ostane puno manji napon od potrebnog za otvaranje, a samim tim je i struja kroz injektor premala da bi ga otvorila, ali je dovoljna da benzinski ecu detektira da je strujni krug zatvoren i ne prijavljuje grešku.
Razlog zašto ovo napraviti čak iako nekome ne smeta check engine lampica: Kada bezinski ecu otkrije prekid na barem jednom injektoru, automatki tu banku motora prebaci u "open loop" mod. Dakle ne koristi se vrijednost lambda sonde za doziranje goriva, što može dovesti do vožnje sa prebogatom ili presiromašnom smjesom, što dalje može dovesti do daljnih problema (rikavanje katalizatora, izgaranje ventila itd.).