Automatic

Well-known member
re: C5 V6 by "Automatic"

Naravno imam više vrsti i još nisam siguran koja bude išla jer i prvi put sam reinz stavil mislim da bu sad abro.Poslikal bum kompletnu getribu da vide forumaši koji nisu videli automatski mjenjač 4hp20 kak izgleda iznutra.Prvi put mi se nije dalo zezati sa slikama ali moj sinko bu sve stvljal na fejs pa onda da i postavimo koju slikicu na forumu
 

Krky

Lakerski profesionalac
re: C5 V6 by "Automatic"

Mora da je poklopac ventila velik ko protvanj za štrukle za krušnu peč :D
 

Automatic

Well-known member
Nisu veliki i oni plastični bi se mogli kupiti sa dihtungom ali jedan je 800 kuna a drugi se silikonira kao i forkomore.Već sam dva put silikoniral ali uvjek negde slini i dopizdilo mi pa opet sve van.Inače ima četiri deklina i hrpu šarafa.Po meni su to glupo napravili jer su ostavili puno mogućnosti da negde precuri.Mislim da je čak problem u varijatoru jer sam ga izvadil iz auta gde motor nije bil zaštičen a auto je izgorio i varijator je bil hrđav.Kad sam ga očistil imal je dve pikice baš na onom dijelu gde se taraju o semering.Sad bum videl jel mi već ide na jetra kad se pelam iznad 180 onda mi smrdi ulje koje kapne direktno na auspuh.
A i potrošil mi litru LDSa curi mi na spoju,znači i novo crijevo pa možda peju i nove kugle jel mi auto dosta tvrd itd....itd....samo neznam gde bum zel novce za sve to
 

Automatic

Well-known member
Je videl sam oglas jure Pz i mislim da bum nabavil kugle pa sem miren.
Prvo vidi pritisak u kuglama.
OOoo deda pa ti si živ ,kak da proverim ,niti znam niti imam s čim.Kaj je najgore auto mi u najgornjem položaju a trebam mjenjati crijevo glavno što ide na kuglu.Zgleda da došlo vrijeme da upoznam malo bolje hidrauliku,i danas sam primetil da mu dosta dugo vremena treba da se digne(auto naravno),i pumpa mi bila jako tiha .Nekaj se događa a ja otom nemam pojmaaa.Rekli bi ,,,bumo videli:whistling:
 

charllie

Active member
E moj pajdas neje sam tak hidraulicara meti,lepo se peljati i uzivati dok se stima al dok dojdu gremlini jao,jao,nema druge probas ovo probas ono nekaj zaj-bes nekaj pitas nekaj skuzis i posle si vesel dok skuzis.Dostik nas se je nasrajfilo i zenerveralo al pak nabrem bez hidraulicara.Mene ve moci kakvo bo vino jedva cakam sobotu jer bodu v goricah prve probe i ocjene.Am se nej prevec nerverati se bo doslo na svoje mesto.:angel:
 

jurapz

New member
Nemam pojma kako si radio dihtanje poklopaca, evo ti jedan copy sa objasnjenjem kako treba napraviti:

Iako postoji mogućnost da su poklopci izvijeni od promene temperature,
takođe su izvijeni i aluminijumski nosači poklopaca, odnosno držači bregastih osovina.
Potrebno je demontirati sva četiri komada, odmastiti i oprati vrućom vodom,
zatim ih dobro osušiti.
U medicinski špric utisnuti najbolje WURT-ovu crvenu diht pastu i špricem precizno
po poklopcima napraviti linije pastom (otprilike 2mm u prečniku).
i ostaviti dva sata da se na poklopcu pasta osuši.
Za vreme sušenja paste, očistiti aluminijumsku površinu na koju treba da legne poklopac.
Vratiti sve kako je i bilo stezanjem šarafa kružno počevši od sredine poklopca u bilo kom smeru.
Ne preterivati u stezanju.


Tako nece biti problema, a ovo za getribu nemam pojma sta ste stavili, ali nemaš tu puno mudrolije imaš sve za kupiti u originalu i nisu uopce skupe stvari, nece ležaj biti preko 100kn da ga slikaš, javi se ako bude problema
 

jurapz

New member
Vidiš kako je automatic prosao kada je tako napravio :p .Ako si skinuo original pastu koja je bila jer je ona dosta debela možeš namazati koliko hoceš debelo ali nece držati, zato moraš ovako
 

Automatic

Well-known member
Ma mislim da nije problem u poklopcima jer mi je motor bio vani i sve lijepo očiščeno i acetonom obrisano,fino masa izašla na strane van,motor stajao cijeli dan prije nego što je vraćen.Imao sam problema sa varijatorom i kupio sam varijatore od peugeota koji je površinski izgorio,ali na jednom varijatoru je bilo hrđe i to baš tam gde dolazi semering i tu je ostalo par rupica od hrđe i mislim da je tu problem.
Ovo na getribi ležaji su TIMKEN I KOJO i problm je u prijenonom zupčniku na kojem je i parking.Tu nisu mogli da nabave ležaj i dali mi drugi ležaj koji kad se izmjeri je jači (duži za milimetar).Pošto je prijašnji ležaj imao 2mm podlošku ispod košuljice oni su mi dali podlošku od 1 mm i rekli da je to to.E sad me to kopka jer nisam stavio te zupčanike sve gdje sam mjenjao ležajeve i samo na dva šarafa pritegao kučište i kroz rupu od bubnja probao ima li koji lufta već mislio da je to ok i sastavio getribu.Sad mi se događa sljedeće ,pri maloj brzini kad pustim i dam gas nekad čujem KLOP i to kad dignem auto na dizalicu i rukom cukam kotač naprijed-nazad baš u tim dijelu (srednjem zupčaniku),tako da mislim da uopće nije trebalo staviti manju podlošku.Nisam mogao stari ležaj da izmjerim jer je na najgorem mjestu pa sam trebao fleksom košuljicu zapilit i maknuo sam valjčiče.Ma to me ne brine toliko koliko hidraulika jer mi pri desnom prednjem čošku kapa ulje i to točni u onom buntu lsjtunga koji su omotani trakom protiv temperature.Mislim da je na spoju limenog i gumenog crijeva ali dok to ne otvorim ne znam ,a pošto sam odlučio motor vaditi odma nakon ovoga klop onda če mi biti lakše do lajtunga kad izvadim motor.Problem je što je auto u najvišem položaju pa ću morati nekako da odpustim pritisak dok je auto na dizalici i kotači u zraku pa ovjes nije pod opterečenjem auta već samo pod pritiskom pumpe.Stavil bum abrovu masu jer one dekle koje sam kasnije namazao abrovom masom nisu pustili a oni od reinza jesu.KAd ustanovim kvar i vidim gdje curi sve bum poslikal da viditei varijatore stare i nove.Getribu bum isto sve polikal i kd ustanovim kvar i to bum pokazal.Ove držače bregaste sam zategnul po kili ,po auto dati jednu kilu ili o,9 te sam svaki probao i rukom i sve mi oko sviječica suho.Ili je problem u semeringu ,da sam ga prenabiodublje ili ma neznam bum videl pa javim.Kad uredim motor i getribu onda bu mi neko objasnil kaj sa tim crijevom,a pošto mi je falilo 1 litra ulja LDSa,a nije toliko iscurilo mislim da je završilo negde u kuglama iako mi auto nije skroz tvrd ali imam osječaj da je cijeli tvrđi jer čujem grabice na cesti a toga prije nije bilo ,ko da je stalno na aktivi(sportu)jer ne vidim razliku kad ga stavim na sport a vidio sam da su srednju prednju kuglu već vadili ili mjenjali.

Vidiš kako je automatic prosao kada je tako napravio
Kužim na koj misliš da prije namažem dekle i ostavim da se osuši pa da dihta kao O ring tj da se napravi pritisak osušene elastične mase a ne da masa izađe van dok je skroz mekana.Vidiš na tu ideju nisam došel.
 

Automatic

Well-known member
Dečki posel bu malo stal.Imal sam udes i izgorio imam opekline 2i3 stupnja na rukama i 1 b na licu.Sj,,,,sam stvar i naj,,,od plina ali na sreču bio samo 5 dana u bolnici i nadam se da bum za mjeseci pol valjda u redu i počel opet raditi na makini.Nažalost sad stoji tak raskopan u garaži.Ako niš bar bum prikupil dijelova.:(:(:(:(:(:(:(:(:(
 

Automatic

Well-known member
A lice se super oporavlja ali za ruke bu trebao koji mjesec da bi bile u funkciji.Jučer došao iz bolnice ali tek su sad počele boljeti isvbjeti a to znači da zarasta.Loše mi je samo kad zatopli jer izgaram pa sam pod klim om.A citro bu malo stagniral.Ebiga kaj sad kad sam sve zasr..l.......,,,,,,,,
40 godina ali pameti ni na vidiku,nisam nikad ni pomislil da stotinka sekunde plamena more na čoveku takvu štetu napraviti,jednostavno sam se rastopil ko p....ka.E jesmo složeni da ne trajemo:(
 

deda

New member
:cenzura::cenzura::cenzura:ate repa,dobro si prošel,ni to niš brzo buš zacelil,još si mlad.Glavno da ni alat zgorel,sve drugo nema veze.
 
Na vrh