Ma već sam se navikao.
Navodio sam prva zapažanja.
Kupiš auto, ovaj je ovakav, onaj je onakav, ovaj ima ovo, onaj ima ono, a vlasnik se prilagodi.
Zadnji auto s detaljem koji mi je baš smetao bio je 307SW HDI kojem je motor na svako jače dodavanje gasa brundao kao neki stari kombi, a ne krasan auto sa zelenim plišem u unutrašnjosti i to mi je išlo na živce do samog kraja. Ima tome više od deset godina. Ovaj je isto 2.0 HDI, ali nema ni traga takvom zvuku.
Nisam još napisao, a htio sam, da mi je u tih prvih 1800 km prosjek potrošnje 7,0/100.
Niš' od mojih malih potrošnji, ali nije mi žao. Nivo udobnosti je ovdje takav da ne očekujem ekstremno niske potrošnje. Ako ćemo pravo... i 7 nije uopće loše za takav auto i puno vožnje po gužvama. Na autocesti sporijom vožnjom oko 110, trebam računati sa oko 5,5 l/100.
Aha, htio sam i start-stop spomenuti. U nekoliko sam automobila do sada bio sa start/stop automatikom. Ni jedan nije bio ni izdaleka tako dobro riješen kao ovaj. Proradi već nekoliko stotina metara nakon hladnog pokretanja, proradi isti čas kad pustiš kočnicu i dok ti noga za koju desetinku sekunde s kočnice stigne do papučice gasa motor već normalno radi i možeš krenuti kao da i nije bio ugašen.
A čuj Zlatko, dobro mi služi kao obiteljski auto. Malo sam bio zabrinut kako će se snalaziti na uskim pretrpanim novozagrebačkim parkiralištima. Senzori i tu i tamo, dovoljan radius okretanja, nemam baš s tim nekih problema. Gdje sam stao sa C4, stanem i sa ovim. Samo pazim da ne parkiram na mjesta koja znaju biti zatvorena autima parkiranima po sredini. Mislim da razumijete kako mislim. Da se ne koprcam kod izlaženja, iako bi možda i to išlo, jednostavno si to ne želim priuštiti. Za sada.
Meni je prtljažni prostor prikladniji nego u C4, jer je veće površine poda prtljažnika i malo manje visine, u C4 da bih ga iskoristio trebao sam stavljati torbe jednu na drugu, što mi baš nije bilo drago, ovdje ih složim jednu pored druge.
Prije sedam dana vozio sam četiri osobe na interkontinentalni let, s onim velikim koferima, bogme, ubacili su sva četiri ta velika kofera u prtljažnik, te još tri ruksaka, a samo jedan ruksak je morao s nama u kabinu.
A treće sjedalo otraga, srednje, je ipak samo pomoćno, sat vremena najviše. Sjediš nekako visoko, glava na stropu, nema mjesta ni za ramena, osjećao sam se kao suvozač na sportskom motoru. Mislim da u C4 tri osobe lakše sjede otraga.