Već sam preklapao sjedala. Kupili smo dasku za peglanje.
Sjedala se preklapaju bolje nego u C4, sistem je vrlo sličan onom u Hondama, sjedalni dio se podigne prema naprijed, pa se naslon spusti tako da se izravna s podom prtljažnika. Bravo Domagoje Ðukecu, još jedan dobro riješen detalj u bogatoj karijeri. Skidam kapu do poda.
http://www.automotivedesignconference.com/portfolio/domagoj-dukec/
O tim vratima sam razmišljao prije kupnje... mislio sam, ako budem imao dovoljno novaca za otplaćivanje ovog auta, imat i dovoljno da platim dostavu većih stvari. Smatram da svi ljudi koji imaju nešto više novca trebaju što manje štedjeti i što više plaćati razne usluge, da i još poneko u državi ima koristi od toga što mi imamo nešto novca. Inače, znate onaj stari vic... zadnji koji odlazi iz države neka ugasi svjetlo.
Imam malo vremena, pa da napišem o boji. Zašto bijela?
Ne volim aute bijele, sive i crne boje. Ovdje nema puno izbora. Tamne sam boje izbacio, jer dosta kromiranih ukrasa koje taj auto ima mi izgledaju kičasto na tamnoj osnovnoj boji ovog auta. Cijeli auto je uglađenih oblika i tako napadni detalji bi mi izgledali kao neki njemački premium koji mora izdaleka svima dati do znanja tko sam i što sam. E, baš tu agresivnost smo željeli izbjeći.
Zašto onda baš bijela? Bila je u konkurenciji još i aluminij siva. Na parkiranom DS5 kojeg nisam odolio ne pregledati dobro, jer je bio s istim motorom i autom.mjenjačem po istoj cijeni, samo jednu godinu dana star, dakle, na tom crnom DS5 je na haubi bilo nekoliko bijelih točkica, znate već kakvih. Oštroumno smo zaključili i supruga i ja da se te bijele točkice na bijelom autu neće vidjeti.
Zašto bijela nacre, a ne obična? Zato što smo dobili takav popust na auto koji je bio na lageru, da je sa svim dodacima među kojima je bila i ta boja, koštao manje od naručenog s običnom bijelom bojom.
Dodatna korist. Pokazalo se da je to pogodak, jer, iako smo u gradu, oko nas je brdo drveća i ptica, koje su ostavljale na svim našim autima prekrasne bijele ostatke pritčjih probava. E pa, hektori moji ptičji, sad mi možete... ne možete mi ništa, ako ne budete jeli baš salatu od crvene cikle pa ostaci pocrvene, vaše bijele ostatke se na ovom autu NE VIDI! Skinem ih zato što znam da je to potrebno, a ne zato što ste me vi, poštovani pernati seratori, na to natjerali.
P.S. Jupii! nije mi cenzurirana riječ "seratori"!
P.P.S. Aha... koliko je auto težak? Nisam još dobio knjižicu vozila, a podaci koje sam našao su da je težak pripremljen za vožnju 1695 kg, a s maksimalnim dozvoljenim opterećenjem 2190 kg.