C4 II 1.6 Vti sporo zagrijava rashladnu tekućinu?

Damaj

Active member
Prije koji mjesec sam ugradio plin u auto. Plinski sustav se uključuje nakon postizanja minimalne temperature rashladne tekućine od 35°C a do tada radi na benzin. Problem je u tome što mi se čini da za postizanje te temperature treba dosta vremena (zimi i do 8 min.). I prije ugradnje plina sam primjetio da auto počne grijati u kabini kako treba tek nakon 10-15 km (otprilike, jer nemam tvornički indikator temperature antifriza), pa me zanima da li u motoru osim termostata koji propušta antifriz kroz hladnjak postoji još koji termostat koji blokira protok antifriza kroz radijator koji grije kabinu sve dok se motor dovoljno ne ugrije. Ovo mi je bitno znati jer je antifriz za zagrijavanje isparivača uzet negdje oko toga malog radijatora. U početku je plinski sustav pratio temperaturu antifriza sa putnog računala auta, a kako je bilo problema sa preranim prebacivanjem na plin postavljen je senzor temperature antifriza u plinskom isparivaču, ali sada to prebacivanje predugo traje. Motor je C4 II 1.6 Vti, 2011.g. Unaprijed zahvaljujem svima koji ponešto znaju o tome motoru!
 
Na vrh