C4 2.0 hdi 100kw, 2005 god., prikazuje sve moguce greske i nece da vergla

Igor1105

New member
Pozdrav forumaši.

Danas mi se desio problem (ili mnogo više njih...). Naime, u vožnji mi je prvo prijavio grešku za ESP, e onda nakon par sekundi je počeo da izlistava sve moguće greške (depolution system fault, speed control faulty, airbag faulty, tyre pressure not monitoring, seatbelt fault itd, itd). Normalno je vozio, a kada sam stigao kući nakon okretanja ključa da ga ugasim, on ne reaguje, motor i dalje uredno radi na leru. Okrenem ključ na gašenje i ostavim tako 15-20 sekundi i on se ugasi. Sada naravno, uz prikazivanje svih mogućih grešaka i na onom displeju za brzinu brlja cifre (gde je ukupna kilometeraža stoje samo crtice i sl.) neće da zavergla. Akumulator je praktično nov, kupljen pre 2 godine. Osigurači provereni, rade... Zaboravio sam da napomenem, od pre par meseci mi se prilikom ubacivanja ključa u bravu i davanja kontakta javljala greška za imobilajzer, i povremeno neće da ugasi svetlo u kabini kada se auto upali, sve ostalo je radilo do danas kada ništa ne radi...

Da li je neko imao sličnih iskustava, svakako mu je danas/sutra suđena dijagnostika dijagnostika?
 

Mrki5

Well-known member
Ne bih se čudio da problem u BSI-u . Kada neće da zavergla, da li se gase lampice na instrument tabli ? Napon na akumulatoru si merio ?
 

Igor1105

New member
Ne bih se čudio da problem u BSI-u . Kada neće da zavergla, da li se gase lampice na instrument tabli ? Napon na akumulatoru si merio ?
Nisam merio, ne gase se lampice pri pokušaju verglanja. Da li je moguće da je nahvatao neku vlagu oko bsi?
Akumulator/alternator? Nema veze što je "samo" dvije godine star
Na onom kružiću za vizuelnu proveru je zeleno, zato smatram da je akumulator ok...
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Da nije BSM u motornom delu? Proveri da ti voda ne ulazi u motorni deo. Toliko gresaka odjednom sam imao kad je on stradao. Doduše, nisam mogao da upalim auto.
 

Igor1105

New member
Da nije BSM u motornom delu? Proveri da ti voda ne ulazi u motorni deo. Toliko gresaka odjednom sam imao kad je on stradao. Doduše, nisam mogao da upalim auto.
Pa ne mogu ni ja da ga upalim, nakon što nisam mogao da ga ugasim... Videću, u ponedeljak verovatno ide kod majstora pa ćemo videti šta će reći.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Pa mozes, prvo proveris da li je tepih iznad motora mokar. Ako je mokar, mozda se spustio na akumulator gde su osigurači.Pogledas u kutiji gde je ECU i BSM da li ima vode. BSM mozes i sam zameniti, na njemu piše model, nadjes isti takav polovan.
 

visaluteju

Well-known member
Slicno sam imao, otisao mi bio BSM, ulazila voda od sajbe u losu kutiju osiguraca i slijevalo se pored bas na bsm. Ne mora znaciti da je to kod tebe ali moglo bi biti. Ako si akumulator provjerio onda mozda alternator jos....
Ja sam imao nesto manje gresaka nego kod tebe,citava jedna grupa gresaka oko turba koja je na liniji ostecenog dijela bsm. Kada sam ga izvadio i pregledao mogla se na oko viditi oksidacija i prljavstina od vode.
U servisu mi ponudili polovan od lupanog c4 i isprobali i zamjenilina licu mjesta, 10 min posla
 

Igor1105

New member
E ovako, dijagnoza - crkli i BSI i BSM! Majstor koji mi održava elektroniku (inače nikada nikakvih problema sa njim, svaki problem savršeno rešava) kaže da je to prosto nemoguće da oba crknu istovremeno (šta vi mislite?) i pita me ko je nakon njega radio nešto na BSM? Rekoh niko, on kaže, ovo nije moj rad, neko je nešto čačkao i sve u kutiji razbucao, čak pronašao i ulje na dnu kutije! A 3 dana pre kvara auto bio na tehničkom pregledu radi registracije! Da li je pametno otići u servis koji je radio tehnički pregled i tražiti snimak sa kamera prilikom pregleda auta, ako ga imaju a trebalo bi?
 

Colnago

Active member
Donator foruma
E ovako, dijagnoza - crkli i BSI i BSM! Majstor koji mi održava elektroniku (inače nikada nikakvih problema sa njim, svaki problem savršeno rešava) kaže da je to prosto nemoguće da oba crknu istovremeno (šta vi mislite?) i pita me ko je nakon njega radio nešto na BSM? Rekoh niko, on kaže, ovo nije moj rad, neko je nešto čačkao i sve u kutiji razbucao, čak pronašao i ulje na dnu kutije! A 3 dana pre kvara auto bio na tehničkom pregledu radi registracije! Da li je pametno otići u servis koji je radio tehnički pregled i tražiti snimak sa kamera prilikom pregleda auta, ako ga imaju a trebalo bi?
Ukoliko si nakon toga pali, gasio i vozio bez grešaka - onda je teško da su to napravili u STP-u. Prije milion godina na spačeku mi je netko
na parkingu dignuo haubu i skinuo bobinu, naravno nije stavio svoju neispravnu pa je sve bilo jasno.
 

Igor1105

New member
Ne znam kako je BSI crko, ali BSM smo ti rekli da je verovatno. Sta su ti na tehničkom radili života ti?
Ne znam šta su radili ali je piksla gde ide džek za dijagnostiku bila izvučena i nisu umeli da je vrate, a majstor mi kaže da je po BSM nešto čačkano jer nije onako kako je on ostavio (u međuvremenu auto nije bio kod majstora bez da sam bio prisutan). Prošle godine mi je nakon istog tehničkog pregleda non stop na svakih 15 sekundi pištao i na ekranu prikazivao poruku da su vozačeva vrata zatvorena ili tako nešto. Onda sam uradio onu proceduru za reset bsi i to je orestalo... Pre par godina mi pogubili one gumice što idu uz poklopac motora. E sad da me pita čovek zašto i dalje idem kod istih, nemam pojma, eto...
Ukoliko si nakon toga pali, gasio i vozio bez grešaka - onda je teško da su to napravili u STP-u. Prije milion godina na spačeku mi je netko
na parkingu dignuo haubu i skinuo bobinu, naravno nije stavio svoju neispravnu pa je sve bilo jasno.
3 dana je bilo ok i onda se zakucao...
 

sir.Oliver

Well-known member
jesi li siguran da je bio OK , ili ti se samo činilo ? a kada spominješ tehnički , koleginici su prilikom TP toliko turirali motor ( max broj obrtaja ) na mazdi 3 da se motor jednostavno raspao . nakon tri - četiri meseca natezanja , dve nezavisne expertize , jednostavno su joj ubacili drugi motor . bez izvinite ili nečeg sličnog . celo vreme se pitam .... vruć motor .... zbog čega ga turira na max broj obrtaja , kada se dizelaši obično teraju do max 4000 . ( moj signum nikada za ovih 20 godina nisam naterao na više od 3200 obrtaja .)naravski , ne računam tehnički , kada ga turiraju ....
 
Na vrh