C4 1.6 HDi 68/92 BVM COLLECTION - White

NodiSa

RajvoSa
U subotu sam uspjeo provjeriti pritisak u gumama dok su hladne, tek izasao iz garaze i gle cuda... Sve cetri gume na 3.0, ovi specjalci iz servisa vjerovatno ostavili transportni nivo... Kad im odem Mamicu cu im spomenuti :cool:
Prednje sam napuhao na 2,3 a zadnje na 2,5 po uputstvima...

Tri Citro Bosanca, al ne igraju frizbija, vec u subotnje jutro parkirani ispred zgrade :thinking:


___________________________________________________________________________

Nedjeljni cejf (uzivanje) na skijalistu, staze se ne bijele al zato "Cetroen" :hm:;)



Inace ko ne zna, Bjelasnica - Olimpijska planina - udaljena cca. 30ak kilometara od Sarajeva. C4 ce nadam se kao i sva dosadasnja auta dobro nauciti put do skijalista jer se tokom sezone popnemo bar 50-60 puta sto danju sto nocu...
 
Posljednje uređivanje:

NodiSa

RajvoSa
Ovo je totalni shlus oko guma i pritiska u njima...
Kad si poslao poruku bio sam u autu pa sam po izlasku i pogledao malo detaljnije te uslikao...
I ja sam napravio gresku ali ima li neko ko malo bolje poznaje tematiku pa nek kaze svoje s obzorom da je ovahj raspon na zadnjoj oosovini pravoooo velik... a opet prednje su fiksirane na 2,5 pa ja svoje trebam dopuhati za 0,2...

Evo i slike:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ne kužim ih kako stavljaju različite naljepnice sa različitim tlakom. za iste veličine guma . razlika je jedno u brzini gume kod mene je V=240kmh a kod tebe H=210kmh :confused:
isti auto iste dimenzije a različit tlak u gumama samo zbog brzine ?

ja držim prednje i zadnje na 2.3 a zadnje ako imam stvari onda dignem na 2,5, 2.6, 2.7 ovisno o opterečenju u gepeku. naravno ako imam samo putnike onda ne prelazim 2,5.

 

NodiSa

RajvoSa
@ZlatkoC4 neces mi vjerovat da sam i pretpostavio ovaj scenario... samo sto ne mogu shvatiti poentu...
BiH je vezana za Citroen SLOVENIJA
CRO je vezana za Citroen HUNGARIA
i jedino mi pada na um neka EU norma iako nema logike...
:confused:
 

ZlatkoC4

Well-known member
i jedino mi pada na um neka EU norma iako nema logike
Definitivno prijatelju nema logike. Bez obzira jesu li vezani mađari ili slovenci auto se radi u francuskoj i zašto je različito za isti auto. ? očito dobiju gume jeftinije sa manjom brzinom. Iako niti ne treba veča od H. ali zašto različito?

Možda je kvaka u alu i čeličnim felgama, pa na alu stavljaju V a na čelične H
 

vborovic

C5 modifikator
ima li neko ko malo bolje poznaje tematiku pa nek kaze svoje s obzorom da je ovahj raspon na zadnjoj oosovini pravoooo velik... a opet prednje su fiksirane na 2,5 pa ja svoje trebam dopuhati za 0,2
Prednje budeš rijetko morao dopunjavati, gdje je motor naprijed, jer je tamo fiksna težina ... auto kako god da (normalno) opteretiš, većina težine će biti na stražnjoj osovini, dakle, na njezine kotače ide veći tlak

Što se tiče brzina, da li su isti motori u oba vaša auta? Ne sjećam se sad dal jesu ili nisu, ali npr. ako je od Zlatka jači motor, vjerojatno ima veću max. brzinu, i 210 kmh bi mu moglo biti na granici, pa zato ima potrebu za 240 kmh gumama
 

ZlatkoC4

Well-known member
Isti su motori:grin: zato mi i nije jasno. jedino ako kao što sam rekao uz čelćne daju ove a uz alu moje.:confused: Nema veze važno da oba idu i da mi guštamo u njima:grin:
 

NodiSa

RajvoSa
Eh DA jedino moguce zbog razlike u felgama (Alu vs Celicne), a za ovo drugo sta reci Vec :palacgore:
_______________________________________________________________________________

Jutros prema poslu poštima se interesantna kilometraza pa ne mogoh da je ne upucam... :):cool:



A kad sam vec i slikao onda da i prokomentarisem ovu prvu zabiljezenu potrosnju, blizu Thauzentke (hiljadarke ili 1000), za koju mogu reci da bi se potpisao da ostane ovakve. Moram naglasiti da je voznja bila recimo 60/40 u korist gradske voznje i da naglasim brdovito Sarajevo i guzve u njemu a i ovo otvorenog puta je po brdima i planinama :hm:



Danas idem put juga pa cu sipati pred polazak i usput nabaciti na spritmonitor.de pa vidimo ima li i kakve je razlika izmedju kompa i racunice...

Do sada utisci o autu su MRAK i pravo smo zadovoljni (mnozina se odnosi na dvoje odraslih i dvoje tinejdera). Nastavak slijedi nakon par dana vozikanja po Hvaru!!!
 

NodiSa

RajvoSa
Copy/paste brzinski,
16.06.2015 900 891,0 47,69
Summer tires
City Country roads Normal 103,00 5,35 l/100
A/C Bordcomputer Edit fueling entry Delete

Vidi se razlika od 0,15l u odnosu na comp, sto je OK
 

ZlatkoC4

Well-known member
to ti je ta potrošnja. i ok je. s time da ti auto nije još u onih 3000-5000km gdje se ustali potrošnja a občno ona bude nešto manja nego ova. ti češ se najvjerovatnije vrtjeti na 5L. :grin: što je odlično. kod mene je večinom oko 4,5l ali ovdje je ravničarski kraj i meni je večina vožnje vangradska.:grin:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Danas sam gledao u salonu jednu četvorku 1,6 hdi sa čeličnim felnama i gumama 250/55/16 brzina je isto kao na tvom H
dok na alu stavljaju 205/55/16 brzina V. :confused:

i zbog brzine je razlika tlaka u gumama.

Valjda je ovaj sa alu brži od ovog sa čelićnim:D LOLLOL
 

ZlatkoC4

Well-known member
Prije bih rekao da kakve im se gume nađu u skladištu, to montiraju.
bacio sam oko na više C4 i tamo gdje su alu felne su oznake V a na čelićnim H:grin:

Mislim da tu logiku ne mogu niti oni naći:grin:
ali biće da je logika jeftinija je guma sa manjim indeksom brz.:D
 

NodiSa

RajvoSa
Ma hajd, idu oni skroz OK iako neuporedivo ljepse dok stoji u mjestu jesu Alu...
Ove plasticne ratkape dok se okrecu tockovi su odlicne...
Sarajevo-Hvar i vozikanja malo po Hvaru po dosta losim i brdovitim cestama i potrosnja, da se NE urekne (kuc, kuc, kuc...), je 4,5 😄😏.
Sve sam vise odusevljen autom... Kad se vratim nabacim i koju sliku jer ova mobilna verzija neda opcije nikakve...
Pozz sa suncanog Hvara!!!
 

NodiSa

RajvoSa
Malo cemo se vratiti unazad sedam dana pa negdje iza Mostara se i prva hiljadica razbila...



A onda jedan sahatak iza toga po prvi put Citrac ceka trajekt (naucit ce on Vec ovo mjesto) za Hvar


___________________________________________________________________________

Nismo bas i naseg limenog ljubimca mogli voditi na svako kupanje :whistling:



al na lipa mjesta sa pogledom (Pakleni otoci) jesmo...!!!



a onda smo se malo ufatili divljine i prosli mozda kroz najuzi tunel (Podstina)



ova mi je ludilooooo


___________________________________________________________________________

Sinoc na povratku interesantna kilometraza



te na kraju SumaSumarum jednog kratkog ali slatkog odmora...
U sest dana preslo se cca. 850 km uz prosjek po BC-u od 4,4 l/100km (ne vjerujem sam sebi) a nisam penzioner po pitanju voznje... Cak na jednom kratkom dijelu potegao do 150 kmh a Hvarske ceste su ludilo pa ko se nije vozio ne zna sta su krivine i uska cesta....



a ovo je ukupno do sada...


___________________________________________________________________________

Eh mozda tek sad mogu nesta malo vise napisati i reci o C4-ci!!!
Sto se motora i voznih karakteristika tice mogu reci da je korektno 100% i jedino ko bi zelio performance car moze naci zamjerku. Na Bosanskim a i Hrvatskim magistralnim cestama gdje treba i medjuubrzanja za preticanje ova masina je skroz OK i iako sam imao na umu ako bude potrebe uraditi i remap odnosno chip tuning pa ga podici na "SM Optimum" 115 ks i 230 Nm ali najvjerovatnije nista od toga (nepotrebno vrlo vjerovatno)...
Uz ovo ide i prica o potrosnji koja me fascinira :) i koju sam par puta spominjao...
Na samo drzanje ceste i prolaz kroz krivine sam zadovoljan odnosno sve zadovoljniji iako i dalje mi je primjetno blago naginjanje u krivinama na sta se moram navici. U dva navrata sam imao blagi osjecaj guranja nosa odnosno prednjeg dijela auta ka naprijed i bocno ali sam i ja malo pretjerao :) !!!
To naginjanje je vjerovatno naustrb udobnosti koja je fakat al fakt vrhunska...
Prtljaznik je ko zmaj, i nisam mogao ni pretpostaviti da se moze toliko stvari smjestiti... vjerovatno je to i zbog pravog oblika odnosno u prevodu kocke. Iako sam ja iskoristio i "donji podprtljaznik" tj. posto nemam rezervnu gumu vec kit za krpanje, onda sam izvadio i onaj pjenasti dio na kojem stoji kit i dobio sigurno jos 100tinjak litara. Bilo nas je cetvero odraslih sa licnim stvarima, nesta sitno klope i stvarima za plazu (stolica, ljuljacka, cetri spuzve i ruksak za ronjenje). Nije mi stala lezaljka koja ne moze stati ni u gepek Oktavie vec ide u Thule box ali posto jos nisam nabavio poprecne nosace onda ni Thule nije bio smontiran.

Eto nahvalih ja njega pravo al nisam zavrsio vec ci u prvo jednu nelogicnost a to je otvaranje gepeka preko srednje tipke na kljucevima kad je auto zakljucan. Po stiskanju dugmeta otkljucava se komplet auto, otvaraju se retrovizori i otkljucava se gepek. Meni bi puno logicnije bilo samo otkljucavanje samo gepeka (petih vrata) kako mi je i bilo na zadnja dva auta. Bezveze se otvaraju/zatvaraju retrovizori i otkljucava sve...

Slijedece, ovo je vise pitanje: kad je auto zakljucano i otkljucam ga uz spustanje bocnih stakala i jedno vrijeme (cca. 2 minute) ne otvaram vrata vec hocu da se auto provjetri najednom se desava nakon recimo pola minute zakljucavanje auta i sklapanje retrovizora kao da sam ga ja zakljucao. Prozori ostaju otvoreni a auto se sam zakljuca - Ko ima opciju spustanja prozora na daljinskom nek proba pa nek javi da vidim jel to normala.

I jos jedno, mozda zbog napuhanosti guma na 2,5 mislim na zadnje pri nailasku na tkz. udarnu rupu na zadnjem kraju samo tada cujem udar kao tupi udarac. Ovo moram malo istestirat pa mozda otici do servisa da pogledaju.

E vala sam se i previse raspisao... Dosta... ako se cega jos sjetim nadopunim...
Pozz!!!
 
Na vrh