Malo cemo se vratiti unazad sedam dana pa negdje iza Mostara se i prva hiljadica razbila...
A onda jedan sahatak iza toga po prvi put Citrac ceka trajekt (naucit ce on Vec ovo mjesto) za Hvar
___________________________________________________________________________
Nismo bas i naseg limenog ljubimca mogli voditi na svako kupanje :whistling:
al na lipa mjesta sa pogledom (Pakleni otoci) jesmo...!!!
a onda smo se malo ufatili divljine i prosli mozda kroz najuzi tunel (Podstina)
ova mi je ludilooooo
___________________________________________________________________________
Sinoc na povratku interesantna kilometraza
te na kraju SumaSumarum jednog kratkog ali slatkog odmora...
U sest dana preslo se cca.
850 km uz prosjek po BC-u od
4,4 l/100km (ne vjerujem sam sebi) a nisam penzioner po pitanju voznje... Cak na jednom kratkom dijelu potegao do
150 kmh a Hvarske ceste su ludilo pa ko se nije vozio ne zna sta su krivine i uska cesta....
a ovo je ukupno do sada...
___________________________________________________________________________
Eh mozda tek sad mogu nesta malo vise napisati i reci o C4-ci!!!
Sto se motora i voznih karakteristika tice mogu reci da je korektno 100% i jedino ko bi zelio performance car moze naci zamjerku. Na Bosanskim a i Hrvatskim magistralnim cestama gdje treba i medjuubrzanja za preticanje ova masina je skroz OK i iako sam imao na umu ako bude potrebe uraditi i remap odnosno chip tuning pa ga podici na "
SM Optimum"
115 ks i
230 Nm ali najvjerovatnije nista od toga (nepotrebno vrlo vjerovatno)...
Uz ovo ide i prica o potrosnji koja me fascinira
i koju sam par puta spominjao...
Na samo drzanje ceste i prolaz kroz krivine sam zadovoljan odnosno sve zadovoljniji iako i dalje mi je primjetno blago naginjanje u krivinama na sta se moram navici. U dva navrata sam imao blagi osjecaj guranja nosa odnosno prednjeg dijela auta ka naprijed i bocno ali sam i ja malo pretjerao
!!!
To naginjanje je vjerovatno naustrb udobnosti koja je fakat al fakt vrhunska...
Prtljaznik je ko zmaj, i nisam mogao ni pretpostaviti da se moze toliko stvari smjestiti... vjerovatno je to i zbog pravog oblika odnosno u prevodu kocke. Iako sam ja iskoristio i "donji podprtljaznik" tj. posto nemam rezervnu gumu vec kit za krpanje, onda sam izvadio i onaj pjenasti dio na kojem stoji kit i dobio sigurno jos 100tinjak litara. Bilo nas je cetvero odraslih sa licnim stvarima, nesta sitno klope i stvarima za plazu (stolica, ljuljacka, cetri spuzve i ruksak za ronjenje). Nije mi stala lezaljka koja ne moze stati ni u gepek Oktavie vec ide u Thule box ali posto jos nisam nabavio poprecne nosace onda ni Thule nije bio smontiran.
Eto nahvalih ja njega pravo al nisam zavrsio vec ci u prvo jednu nelogicnost a to je otvaranje gepeka preko srednje tipke na kljucevima kad je auto zakljucan. Po stiskanju dugmeta otkljucava se komplet auto, otvaraju se retrovizori i otkljucava se gepek. Meni bi puno logicnije bilo samo otkljucavanje samo gepeka (petih vrata) kako mi je i bilo na zadnja dva auta. Bezveze se otvaraju/zatvaraju retrovizori i otkljucava sve...
Slijedece, ovo je vise pitanje: kad je auto zakljucano i otkljucam ga uz spustanje bocnih stakala i jedno vrijeme (cca. 2 minute) ne otvaram vrata vec hocu da se auto provjetri najednom se desava nakon recimo pola minute zakljucavanje auta i sklapanje retrovizora kao da sam ga ja zakljucao. Prozori ostaju otvoreni a auto se sam zakljuca - Ko ima opciju spustanja prozora na daljinskom nek proba pa nek javi da vidim jel to normala.
I jos jedno, mozda zbog napuhanosti guma na 2,5 mislim na zadnje pri nailasku na tkz. udarnu rupu na zadnjem kraju samo tada cujem udar kao tupi udarac. Ovo moram malo istestirat pa mozda otici do servisa da pogledaju.
E vala sam se i previse raspisao... Dosta... ako se cega jos sjetim nadopunim...
Pozz!!!