Eh, riješen problem s greškama koje su se pojavljivale povremeno nakon izmjene akumulatora. Navodno na kraju nije nikakve veze imalo s akumulatorom, ali nažalost me auto prvi put ostavio na cesti, i to u prilično nezgodnom trenutku i na nezgodnom mjestu s djetetom od dvije godine u autu. I trudnom ženom.
Uglavnom, nakon izmjene akumulatiora kako sam već pisao greške kočionih sustava su se povremeno pojavljivale, i nestajale, u prosjeku svaku petu vožnju su se javljale. Kako se u vožnji ništa nije osjetilo i bližilo mi se vrijeme redovnog servisa, odlučio sam pričekati servis za detaljniju analizu.
Za onaj produženi vikend na početku mjeseca smo išli na more, dolje smo došli bez problema, i u utorak navečer smo krenuli za Zgb, i nakon cca 20 km, opet se pojave sve te greške, ali ovaj put se javi i greška motora i kaže failure: have the vehicle repaired i ostane svijetliti lampica service. prvih par sekundi sam odlučio ignorirati misleći kako se opet radi o istoj stvari koja se pojavljivala, međutim zbog lampice motora ipak stanem sa strane da vidim što je. dignem haubu, motor normalno radi, ventilator puše na najjače (navodno normalno kad javi grešku motora). Ugasim motor da vidim hoće li greške nestati, međutim kod ponovnog paljenja motor zabrunda/zatrese, jedva upali i počne se tresti naprijed-nazad ko da mu ne radi jedan cilindar. Greške i dalje sve svijetle. Ništa, vuučna služba (imam pokriće preko ZABA-e), nazad u Murter kod jednog dobrog mehaničara (već je 10 navečer), i čekaj sutra da ga spoji na komp i vidi šta je. Sutra ga spoji i kaže: greška senzora tlaka goriva. i ne da mu pobrisati niti jednu grešku, pa ni one kočionih sustava. Kaže on meni da idemo najprije od jeftinije varijante jer je imao već dva takva slučaja gdje nije bilo do senzora nego do nekog konektora koji popusti s vremenom pa motor poblesavi. Sutradan raskopa motor da dođe do tog konektora koji je nepristupačan, međutim nije bilo do toga nego ipak do senzora. Èekaj još jedan dan dok stigne original senzor iz Zgb, jer mi je toplo preporučio da ne uzimam zamjenski, kojem je btw cijena praktički ista kao i originalnom. Zamijenio mi senzor čim je stigao, auto radi ko urica, dozvolilo mu je nakon toga da pobriše i greške kočionih sustava. Ceh u konačnici 630 kn senzor (ja sam ga mogao dobiti za 380, ali ga nisam imao kako dostaviti iz Zgb u kratkom roku, a bilo mi je hitno) + 400 ruke... kaže da ga je jako zahebano promijeniti, vjerujem mu jer dečka poznam.
Osim toga, ovaj tjedan sam po povratku u Zgb napravio i mali servis, pa onda usput promijenio i gume. Ljetne Dunlop Sport BlueResponse idu u prodaju, 3 godine i 29.000 km imaju. Ako ih ne uspijem prodati ići će još jednu godinu gore, i onda je to to, neovisno o profilu. Zimulje stavljene opet UG9, 3.sezona.
Inače, trenutno auto ima 7 godina i 3 mjeseca, i 125.000 km.