Vjerujem oznakama , nego kako je novi auto volim pratit stanje ulja na stangi.Nesto je pao(sad je na pola oznake).Doduse tesko se kuzi.treba vjerovati oznakama za ulje na instrument ploči
Stangu gledaj , pusti sta pise na displeju.
Da li se stanje na mjernoj šipci preslikava i na stanje s " kockicama" na predočniku na instrument ploči ili se stanja razlikuju. Tj. da li se smanjio broj kockica paralelno s padom razine ulja na mjernoj šipki?Vjerujem oznakama , nego kako je novi auto volim pratit stanje ulja na stangi.Nesto je pao(sad je na pola oznake).Doduse tesko se kuzi.
ko navlaži - taj ulazi...Ko maže taj i vozi
tako nastavi i dalje, sigurno je sigurno.nego kako je novi auto volim pratit stanje ulja na stangi.
Predočnik ?? :wtf: novokomponovano pretpostavljamna predočniku na instrument ploči
nisam ni skontao da piše :vidiga: predočnikPredočnik ?? novokomponovano pretpostavljam
Nemamo mi na Picassu (c3) predocnik ma sta god to bilo.na stanje s " kockicama" na predočniku na instrument ploči
Gore , jer kad pocme blicat znaci da je ulje na minimumu(to se valjda nece dogoditi).ko zna da li je ovo bolje ili gore nego li prije.
Sad provjeravam , dok je ulje bilo potpuno novo tesko se i kuzilo a i cijev je dosta skrivljena tako da stanga dok je izvlacis zaprlja se malo. Nije u pocetku nista trosio , prvih 1000 km , onda je nivo pao i sad pratim stanje.Tako mi je bilo i sa novim c3 kad sam ga kupio.Sad ima auto 3500 km.a koliko km ti je koliko ulja potrošio?
Rečeno nogometnim riječima naših istočnih susjeda : " Omašio si ceo fudbal!"znaći i ti si Hercegovac