C3 Picasso ženomobil

Pankoz

Active member
Pre nekih 7-8 dana stigla je zamena za C3 1.4 HDI 2006-to godište u vidu većeg i mlađeg brata C3 Picassa 1,6 HDI 2014-to godište.
"Starojko" je više nego pouzdano i dobro služio malko jače od 7 godina najviše moju gospođu,a vrlo često sam ga i ja ganjao po lokalu.
Nekih većih kvarova nije bilo,a samo jednom nas je ostavio u N.Sadu kada mu je krepao anlaser.
A sada koju reč i o novoj makini.
Prvobitno sam hteo da kupim VW Polo-a 1.2 TDI oko 2012-2014 godišta i prilikom zagledanja i proveravanja odabranog primerka ustanovio sam da to nije nikakav "upgrade" u odnosu na tadašnjeg crvendaća.
Kako su deca porasla,i uskoro će starija ćerka upisati auto školu,bio sam siguran da nam treba nešto veće vozilo iz tog tzv B segmenta automobila.
Više dileme nije bilo i počeo sam tražiti po oglasima mlađeg brata u Picasso verziji jer C4 Grande Picassa ja vozim i savršeno sam zadovoljan sa njim već više od 6 godina.
Prvobitan izbor je bio opet dizel agregat ali za razliku od nejakog crvendaća,kupljeni C3 Picasso je u izvedbi od 1560 cm3 i sa 92 kljusine koje ga pogone.
Oprema je solidna,a izdvojio bih parking senzore,tempomat i limiter brzine,komande na volanu za radio,dnevna LED svetla (restajling model),BT za povezivanje telefona,USB priključak za muziku,sva 4 podizača stakala i aluminijumske felne od 16".
Od full paketa izdvaja ga što nema digitalnu klimu,navigaciju,senzor za svetla i brisače.
Kupljen je na auto placu a uvežen je iz Austrije sa 217 t km.
Tehnički pregled je odrađen bez ikakvih problema i isti dan registrovan,a to zadovoljstvo je koštalo ukupno oko 315 E.
U Petak je odrađen veliki i mali servis i zamenjen je zadnji nosač motora koji je pokazao da je načet.To zadovoljstvo me je koštalo uključujući delove i ruke majstora ukupno 327 E.Majstor je konstatovao da mu je najverovatnije tačna kilometraža ali nije smeo da se zakune.
Ima nekih sitnijih tragova oštećenja na limariji,ali i to ćemo vremenom dovesti u red.
Uz automobil sam dobio rezervni točak,dizalicu,ključ za demontažu točkova kao i kuku za šlepanje.
Takođe dobio sam i komplet zimskih pneumatika na 15" čeličnim felnama koji su u dobrom stanju i potrajaće bar dve zime.
Letnji pneumatici su takođe u dobrom stanju tako da ni tu ne treba bar 2 godine da se ništa ulaže.




IMG_20240408_132212.jpgIMG_20240414_183813.jpgIMG_20240414_183822.jpgIMG_20240414_183830.jpgIMG_20240414_183840.jpgIMG_20240414_183852.jpgIMG_20240414_183908.jpg
 

Pankoz

Active member
Moji prvi utisci su da je razlika nebo i zemlja u odnosu na redovan C3.
Od same udobnosti,pa onda po prostoru za putnike u samom vozilu.
Svi prijatelji koji su ga videli bili su naprosto oduševljeni prostorom u kabini Picassa.
 

liberty

Well-known member
nema boljeg auta te veličine po pitanju iskorištenosti prostora
još ako je to HDI a ne eHDI (pretpostavljam da je HDI) di ćeš veće sreće
 

Pankoz

Active member
Juče je zamenjena posuda od antifriza koja je puštala negde na sastavu i zamenjena je brava od zadnjih desnih vrata.
Posuda je nova bila 17 €,a brava polovna 51 € (nova je oko 155 €)
Majstor za ruke je uzeo 17 €.
Rešeni su sada svi do sada uočeni nedostatci i još je ostalo da kupim polovnu policu gepeka (po svoj prilici negde u transportu ili na carinjenju je nestala).
Cene se kreću od 90-150 € (polovne),što je zaista skupo ali šta da se radi.
 

Pankoz

Active member
Koliko bi po tebi trebalo da se naplati 5 min posla oko zamene posude za antifriz i nekih 40-ak min za zamenu brave?
Nije to ovlašćeni neki servis,već kolega sa posla 😁.
 

szahtila

Well-known member
Nije to ovlašćeni neki servis,već kolega sa posla
Moj naglasak je bio na "17".Zašto ne 15 ili 20?Jesi mu platio novčanicama i kovanicama u centima ili 2x1 eura ili 1x2 eura? Usput, ja kolegama sa posla ne naplaćujem, a ni oni meni. Odemo na marendu(gablec) i pivo i to je to, jednostavnije je
 

Pankoz

Active member
Da li bi ti bilo lakše da sam napisao 2000 rsd?
Ovo ostalo ne bih komentarisao jer vidim da imaš maliciozan pristup.
 

Pankoz

Active member
Iz ličnog iskustva provereno više puta na svojoj i tuđoj "koži", veruj mi da je najčešće bolje platiti bilo koju vrstu usluge da ne bi kasnije to višestruko izašlo na nos.
Hvala na lepim željama :)
Pretvaram ovde troškove kako bi bilo jasnije velikoj većini i da ne mora da stalno preračunava druge valute u svoju.
 

NightSTALKER93

Active member
Donator foruma
Svaka čast na vrhunski riješenom potencijalnom konfliktu! :) Eh, da su nam ovakvi političari da nađu zajednički jezik...ali zanimljivo je vidjeti razmišljanja iz druge perspektive!

P.S. kaj se dogodi, tehnički/fizički me zanima objašnjenje, sa tim posudama antifriza? Htio sam prije E46, i kad god sam naišao na boljke, spominjala se ta, ekspanzivna posuda antifriza (to je isto kao što je mijenjao i Pankoz koliko kužim) da im 'odlazi'. Što točno 'odlazi' u tom komadu izlivene plastike...? Ima neko ELI5 objašnjenje? :D
 

Pankoz

Active member
Meni se prvi put desilo od kada vozim i posedujem automobile,a ima 30 god (matori prdonja) da sam bio prinuđen da menjam tu ekspanzionu posudu od antifriza.
Doduše na ovom automobilu je to bilo prikriveno i prosto neverovatno da prethodni vlasnik nije zamenio posudu jer stvarno nije skupa.
Nije se primetilo da je šuplja kad je automobil bio hladan,već očigledno ima neke mikro pukotine negde na sastavu posude po sredini,pa kada se ugreje antifriz onda iscuri napolje sve uznad te pukotine.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Moja je puštala na konektoru donjeg crijeva. Bila je zima i stalno mokro pa nisam primjetio da curi dok mi nije prestalo raditi grijanje u kabini! Očito je i hladnjak kabine ostao na suhom - toliko se spustila razina rashladne tekućine.
Kad sam otvorio poklopac motora imam što vidjeti - posuda antifriza bila je prazna!

Pažljivim gledanjem vidjelo se da pušta na tom donjem crijevu, odn. negdje u samom tom konektoru je valjda popustila opruga pa ne drži dobro i pod pritiskom curi.
Riješio sam tako što sam namotao malo Teflon trake na pipak koji izlazi iz posude. Konektor s rebrastim crijevom je nekom toga jedva nasjeo, ali je kliknuo i evo već 2 godine “drži vodu”…
😎
 

Prilozi

Na vrh