C3 II, 1.0 vti

Bobby

New member
Evo mene s povratnim informacijama. Danas promijenjena gornja sonda (B1S1) i injektori. Malo poboljšanje u radu motora se osjeti, smanjila se malo potrošnja, ali još uvijek na uzbrdicama slabo vuče. Na snimkama se vidi da uzbrdo dugo ostaje u prebogatoj smjesi i na jednom i na drugom senzoru (moram obraditi snimke pa ih uploadati). Maf senzor nema (tako barem u servisu kažu) jedino senzor tlaka zraka. Propuštanje nije uočeno. Neka druga ideja možda? Update softvera bi možda pomogao?
 

szahtila

Well-known member
Pošto sad imaš praktično sve novo, a bitno za regulaciju smjese ostaje ti promijeniti MAP senzor(senzor tlaka, zapravo podtlaka u usisnoj grani iza leptira zraka) Map ima praktično ima istu funkciju kao i maf senzor, samo na različit način mjere osnovnu komponentu smjese a to je količina zraka koja ulazi u motor. Na temelju toga dozira gorivo kroz injektore
 

Bobby

New member
Pošto sad imaš praktično sve novo, a bitno za regulaciju smjese ostaje ti promijeniti MAP senzor(senzor tlaka, zapravo podtlaka u usisnoj grani iza leptira zraka) Map ima praktično ima istu funkciju kao i maf senzor, samo na različit način mjere osnovnu komponentu smjese a to je količina zraka koja ulazi u motor. Na temelju toga dozira gorivo kroz injektore
Upravo to sam i mislio proučiti jer skoro svaki dan vozim sa dijagnostikom i pratim parametre. Moram pogledati koje su normalne vrijednosti pa. .. Znam točno gdje se nalazi, međutim u servisu ga nisu gledali. Prednost je jedino što se već 6 dana ne pali greška motora, odnosno katalizatora. Tu i tamo se pojavi kao privremena greška, ali idući dan nestane. Na gasu je još uvijek lijen, odnosno uzbrdo ne vuče, ali kad ga stisnem u nižu kao da ga "probije" pa onda neko vrijeme normalno vozi.
 
Na vrh