C3 by Fran

Dalibor

Dado Tornado
Kod C3 je relativno čest problem otkazivanja serva zbog njegovog računala lociranog kraj akumulatora prema kabini. poznate su greške da se konektori izvuku, kao i (povremeno) otkazivanje serva.
nije rijetka ni greška kilometar sata, koji kraće vrijeme pokaže 0 km/h pa se sam vrati. ali češća je kod modela sa ABS-om kada njegov kompjuter radi probleme, no može uzročno-posljedično biti povezano i sa otkazivanjem serva.

preporučio bi da ne ideš još kod majstora. može biti da je računalo serva zapamtilo grešku zbog izvučenih konektora i potrebne su 2-3 vožnje, odnosno paljenja i gašenja, kako bi se resetirao. ako se greška poništi nakon 2-3 vožnje, i ponovno se pojavi, vjerojatno je nešto ozbiljnije i trebat će eletričara.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da, baš te je krenulo... servo nisam čuo da baš redovno rikava sam po sebi... Ali je jako osjetljiv na pad napona, također ovisi o nekoliko senzora, treba svakako na dijagnostiku.
 

Franzg

New member
Ici ce ujutro odmah na dijagnostiku narucen sam sutra, jer idem na vece putovanje za par tjedana a nebi bas htio tamo imat problema s tim (iako moram priznat da dok vozim je cak i fora tvrdi volan, onaj njegov je ionako premekan😬)
A sto se tice ovog zvuka, kazu mi svi da je to neko vibriranje metala u metal da moze svasta bit al vjerojatno je oko ispusne grane, ali kao da se ne zivciram oko tog al mene bas smeta 🤔😬....to cemo u utorak u Cib-u jos provjerit pa javim kaj oni kazu
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Je... fora je volan bez serva :D
Kad ja bio u tim problemima, i papučica gasa je radila analogno... puno bolji odaziv na gas.

I zato su Caterham 7 i slični auti toliko obožavani :cool:
 

Milosh

Test
Pa možda jeste rezoniranje nekog dijela izduvne grane, ali od vibracija motora, koje pak zavise od kuplunga i mjenjača. Zato kad odvojiš kvačilo vibracije prestanu.
 

Franzg

New member
Sve sam više siguran tj skoro 100 posto da je zvuk ipak neš vezano uz onu zamjenu kuplunga. Naime, zvuk se javio nakon toga (onaj zvuk koji se prije javljao nije taj, danas sam ih naime čuo oba, onaj od prije je ko nešto od klime ili neceg sta zazuji isključivo kad je hladno i u prvih 15-ak min voznje i s tim se ne zamaram, ali ovo je novi zvuk koji sam prvi put cuo bas nakon te zamjene. Naravno, prvo sam sumnjao u auspuh ali sad je zamijenjen i nije do njega, a upravo sam otkrio da ne samo da fok turiram zvuk nestane čim stisnem kuplungk, nego je dovoljno da samo lagano naslonim nogu na kuplung (pomak od mozda pola cm) i zvuk prestaje...svakako se nadam da ce u CIB-u u utorak detaljno pregledat kaj je moglo po zlu proc kod zamjene seta kuplunga semeringa i ulja u mjenjacu...

Naravno da je servo jucer na 5.oj voznji dana predvecer cudesno proradio. Upalio ga jos par puta poslije tog i svs radi. Dns imao u 7 elektricara krenem ujutro i radi servo, dosao tamo objasnio mu situaciju pa je reko da nema smisla da sad kopa po tom ak radi...nadam se da je ono sto gore Dalibor napisao, da je racunalo zapamtilo gresku i nakon par voznji proradilo.
Sad ostaje jos utorak u citroenu di se nadam da ce uvazit garanciju na rad i provjerit kaj je poslo po zlu kod zamjene kuplunga pa se javlja zvuk. Jucer smo tata i ja detaljno sve provjerili, i jasna stvar je da je taj zvuk nes vezano uz to, jer kad vozim iznad 3700 krece zvuk, lagano naslonim nogu na kuplung (pomaknem ga par mm) auto i dalje vuce a zvuka nema, cim se makne noga s kuplunga opet je tu zvuk. Tako da ona teroija da se mozda prestane cut jer se pritiskom na kuplung smanji opterecenje ne drzi vodu jer kuplung uopce nemora bit stisnut nego samo 1mm pomaknut a auto u punom gasu ubrzava i ne cuje se nis...dakle, ocito ce trebat nastimavat kuplung
 

Franzg

New member
Evo da se malo javim s vijestima vezanim uz kuplung. Kao što vjerojatno znate, ispalo je da je zvuk do novog kuplunga, u citroenu di sam radio su tvrdili da je greška do kuplunga a ne do njih.
Sada je auto kod mog majstora koji ga je rastavio i kaže da je kuplung lagano "izvitoperen", tako da je stvarno moguće da je tvornička greška potpuno novog kuplunga (zato se počeo čut kad se zavrtio na 3700 okretaja), a kaže da mu se čini da je u citroenu dobro odrađena zamjena (sve što su rekli je i zamijenjeno). Sutra ide gore novi set ovaj put Valeo, a dalje "Pravdu" tražim onda u Auto Kreši di će slikat kuplung taj koji vjerojatno ima grešku i slat u tvornicu da se očitaju o tome.

Ja nakon što sam izgubio i love i živaca jedva čekam da opet mogu u miru vozit auto bez zvukova čudnih, i uskoro će ljetne gore i roadtrip sezona može počet :)
 

Franzg

New member
Taman kad sam mislio da je sve rjeseno pojavilo mi se lupanje u prednjem lijevom kotacu, cuje se nekakav zvuk kad npr zakrenem kotac i penjem se na mali rinzol ili primjerice dok skrecem preko tracnica i slicno...a cini mi se i da kad naglo skrenem udesno na ravnom isto taj zvuk se cuje...a kad npr prek lezeceg prelazim se ne cuje (kad su ravno kotaci)
Mozda amortizer (prednji su prva ugradnja jos), neka spona ili kugla...sutra idem na provjeru, sta mislite sto bi moglo bit?
 

Franzg

New member
Bio danas u stanici za tehnički di sam odlučio to provjerit i imao šta vidjeti. Dalibor je bio u pravu, kugla je skroz otišla, pokazo mi je kak izgleda dok onaj uređaj kotače rotira, sve se miče a na desnoj strani sve normalno stoji (desna kugla je nova, tj. stara god dana). Naručio se odmah u pon ujutro na servis, kugla i špur odmah.
 

Franzg

New member
Kugla zamijenjena, za vikend nisam vozio auto jer se uzasno culo i na tehnickom sam vidio kolko je s:cenzura::cenzura::cenzura:ana, a sad kad je meho digo auto isto nije mogo vjerovat, kotac se doslovno mogao micati po par cm lijevo desno...kod mjenjanja se namucio jer su sarafi bili zapaeceni, i kod izbijanja je malo ulja iscurilo iz getribe, onda je kad je zavrsio rekao da mi ide dolit to malo sto je iscurilo, i kad ne otvorio da ulije iscurilo je van (valjda ga je previse bilo? Sta vi mislite, valjda su prije tog (zamjena bila pred 2 tjedna) stavili previse...? Uglavnom onda nije dirao nista po tom pitanju.
Kugla promijenjena, napravljen spur i sad vise ne lupa i sve je super 😀
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Neznam, ja doljevam gore s vrha, maknem senzor rikverca, pa nema šta iscuriti.
I nutra ide ravno dvije litre... pa za staviti previše treba otvoriti treću bocu.

Ako sumnjaš, nije problem isprazniti - izmjeriti - ubaciti nazad
 

Dalibor

Dado Tornado
Neznam, ja doljevam gore s vrha, maknem senzor rikverca, pa nema šta iscuriti.
I nutra ide ravno dvije litre... pa za staviti previše treba otvoriti treću bocu.
na getribi prema lijevom kotaču nalazi se vijak/čep za kontrolu nivoa i nadolijevnje ulja. vjerojatno je njega odšarafio pa je iscurio višak ulja.
kod izmjene ulja nakon što se ispusti ulje (na diferencijalu) kroz taj bočni otvor nadoljeva se dok ne počne izlaziti.

vjerojatno je u getribi bilo previše ulja jer su na prošloj izmjeni ulja točili dvije litre sa gornje strane (odušak?), a u getribi ostane nešto ulja (2 dcl?!), pogotovo ako je bila hladna
 

Franzg

New member
Ulje je mjenjano prilikom zamjene kuplunga, taj dan je bilo -10 vani, a vjerojatno su zamijenili nakon sto su rastavili auto tako da je moguce Dalibor ovo sto si napisao (on je odbvojio taj cep cak kaze da nije bio dobro stisnut i kad je otvorio je iscurili)...tako da sad ni sam nisam pametan dal da odnesem opet na zamjenu ili ne (idem u vulkal na zamjenu ulja u motoru pa mozda da njima kazem da odmah i ovo rjese)...
 

Dalibor

Dado Tornado
nema potrebe opet dirati to ulje, čak bi najidealnije bilo da je iz te rupe curilo sve dok nije stalo, jer bi to značilo da sada ulja ima koliko ga i treba biti
 
Na vrh