Evo da zaključimo slučaj zašto je lupkalo:
Danas sam bio u ovlaštenom servisu.Pravio malo veći servis.
Lupala je prema riječima majstora nekakva opruga na poluosovini koja amortizira udarce. Kad je "majstor" mijenjao lijevu oprugu prije mjesec dana , poluosovinu koja je ispala samo je gurnuo natrag, pri tome nije namjestio tu oprugu kako treba i ona je se iskrivila i strugala od poluosovinu. Zamijenjena opruga sa drugom polovnom i stavljen novi semering poluosovine.Dodato ulja 70w80 u mjenjač,poštimane poluge mjenjača, mjenjač radi ko san , glatko ide u sve brzine.
Danas je rađen redovan servis+zamjena desne opruge amortizera(originalna)(zamijenjen nosač amortizera(šolja)315 kn ???)+namještanje lijeve poluosovine+zamjena zadnjeg lijevog amortizera+optika trapa.
Servis je trajao 5 sati efektivno.
Zamijenjeno: opruga amortizera,nosač amortizera(šolja),remen alternatora(škripao),semering lijeve poluosovine, šelna za zglobove, svjećice, filteri zraka , ulja, ventilacije, goriva, ulje total quartz 7000 10w40, amortizer zadnji.
Sve ostalo: ležajevi, krajnice, kugle, seleni, podvozje, lamela,letva volana
, sve OK.
Cijena: ukupno 3200 kn od toga usluga 690 kn ostalo dijelovi.
Kad sam preuzeo auto kao da nije moj , ide super, ne trza, ne škripi, vuče ekstra, stabilan i upija neravnine dobro.