Rjesen problem, 2h posla. Greska je sigurno u hladnom lemu unutar ECU dijela ABS bloka.
Nabavio sam ipak ABS blok iz njemacke za 350kn sa istim serijskim brojem. Njega sam otvorio i saznao da "pumpa" nije pumpa nego samo elektromotor koji ima ekscentricnu osovinu sa kojom upravlja nekim ventilima unutar aluminijskog bloka. Tako da sam odlucio zamijeniti samo ECU dio ABS-a jer mi nikakvo ulje nece iscuriti ako odpustim pumpu/elektromotor.
Da bi se pristupilo ABS bloku, potrebno je:
1. Skinuti akumulator, izvaditi ga kompletno van
2. Izvaditi kutiju zracnog filtera, kompletno sa dnom (dno je zakvaceno sa plasicnom kukicom na postolje od akumulatora). Odspojiti treba konektor i vakum crijevo sa lijeve strane kutije, takoder odspojiti sve sa poklopca kako bi ga oslobodili van.
3. Odserafiti 3 vijka M10 i odspojiti usisno crijevo (ima jedna zakacka koju treba povuci prema gore i dalje od sebe, tada crijevo prolazi kroz drzac) i maknuti postolje za akumulator.
4. Maknuti kutiju iznad ABS bloka, na nacin da se odspoji samo jedan konektor (dvije zice) i velika zica koju drzi M13 matica, oboje je pricrsceno uz PLUS konektor akumulatora. Nije potrebno odspajati ostale konektore vec podici neki ECU i kutiju sa osiguracima kako bi dosli do 2x M10 vijka koji drze tu ogromnu plasticnu hrgu iznad ABS-a. Pricvrstite natrag sve dijelove unutar te plastike. Slijedi izmicanje kutije prema vjetrobranskom staklu, moci cete ju rotirati za 45°.
5. Nakon sto se otpuste 3 M10 matice i odspoji konektor na ABS-bloku. Uz dva para ruku dolazi do zamijene ECU jedinice ABS-a
Uglavnom kod prvoj paljenja dobio sam jos Immobilizer alarm, koji je uvijek tu kod odspajanja aku, te ABS FAULT, koji je nakon 30 sec voznje nestao.
ABS sad pumpa kod naglijeg kocenja.
p.s. ovo je kod C5 Break 2.2HDI 2001