Ima tu nekoliko problema što se elektrifikacije tiče...
Prvo, cijeli C1/Aygo projekt počiva na premisi što jeftinijeg razvoja modela, konstruiran je kao konvencionalan automobil, te elektrifikacija nije nikada bila u planovima...
Tako da u njima jednostavno fizički nema mjesta za to. Toyota, s kojom surađuju, ima puno iskustva, a opet je jedva ugurala struju u Yarisa. Zadnja klupa im je u biti pretapecirana elektronika...
Citroen je usput spržio brdo love na propale gubitaške projekte tipa C-Zero i Mehari, a oboje su isto subcompacti... o onim zaboravljenim projektima sa komprimiranim zrakom da ne govorim.
No ova priča o neuspjehu se može i malo puno drugačije gledati...
Zaboravimo na Citroen, Pug i Toyotu i njihova tri auta. Nema ih, ne postoje.
Ono što postoji je tvrtka pod imenom TPCA, smještena u Èeškoj sa proizvodnim pogonom u Kolinu. Njihova tvornica je najkompaktnija tvornica automobila na svijetu, te rade skoro sve... uđe im rola pleha, izađe automobil.
TPCA proizvodi jedan jedini automobil, sa višestrukim izborom opreme, motora, izgleda karoserije i značke na haubi. Ali u suštini i dalje jedno te isti auto.
I kad zbrojimo prodaju tog jednog automobila u svim verzijama - on se prodaje kao i najljući konkurent - Fiat 500.
Kad se perspektiva tome prilagodi, priča uopće nije loša... jedna firma prodaje svoj jedini proizvod u jednakoj količini kao i konkurencija. Što je u biti priča o uspjehu, zar ne?