Na mojoj c3ojci, 1.4 hdi, 2006. ubrizgavanje Siemens SiD 806, do skoro se dešavalo slično.
Sticajem okolnosti, pre toga su par meseci ranije promenjena komplet creva za gorivo, uz koja ide i ručna pumpica. Dakle nakon par meseci se desilo da je auto posle normalne vožnje parkiran, i oko pola sata akon toga nije hteo da upali. Rešeno je tako što se gorivo dovelo ručnom pumpicom.
Taj događaj je bio pre oko godinu ipo, i nakon toga do pre mesec dana nije bilo sličnih problema.
Međutim, pre mesec dana se desilo gotovo isto triput za nedelju dana, pa je auto završio kod majstora. Prilikom pumpanja ručnom pumpicom primećeni su mehurići. Majstor je skinuo filter vazduha kako bi proverio creva i i njihove konektore - i prilikom provere nije nađeno ništa bitno, odnosno sve je delovalo ok. Odlučili smo da promenimo filter dizela (koji je bio dve godine star, i prešao jedva 20,000 km, dakle formalno nije bio za zamenu, inače firme Ufi). Stavili smo Filtron varijantu, i nadrukali gorivo. Auto je upalio, ali se nakon oko minut rada ugasio. Videli smo da opet ima mehurića prilikom pumpanja goriva.
Nadrukali smo gorivo opet - i od tada je bilo više desetina paljenja, i dva puta do mora (nekih oko 2500 km ukupno) međutim problema više nema, bar za sada.
Cela stvar je delovala da od negde vuče vazduh, što nije redak slučaj ukoliko su stara creva za gorivo i pumpica čija je guma problematična - međutim ovo se dešavalo sa skoro izmenjenim kompletom.
Da li će se opet desiti ne znam, a nisam siguran da li se eventualno radi i o kombinaciji sa problematičnim nekim od senzora.
Mislim, ono što čovek može sam da uradi kada problem liči na nedostatak goriva je da proba nadrukati gorivo pumpicom.
Srećno