Ami 8 break by gule

gule

Active member
Ma nema potrebe za jačim grijanjem...sa ovim sam zadovoljan...obavlja svrhu...stakla ne magle i ne da umrijet...što se ugradnje webasta tiče...radije bih plin ugradio...
 

hacti

made in france
Ma nema potrebe za jačim grijanjem...sa ovim sam zadovoljan...obavlja svrhu...stakla ne magle i ne da umrijet...što se ugradnje webasta tiče...radije bih plin ugradio...
kazu "plineri" da u zracnim motorima jako lose radi ! jel lazu?? pa nije valjda da toliko amika srce benzina???
 

gule

Active member
Amika ne srče mnogo goriva...ali je gorivo skupo...na plin se voziti je duplo jeftinije, a ja se sa amijem volim voziti...e sad litar plina košta kod nas 4,30 kn, a litar benzina 95 8,81 kn...pa ti vidi...
 

hacti

made in france
Amika ne srče mnogo goriva...ali je gorivo skupo...na plin se voziti je duplo jeftinije, a ja se sa amijem volim voziti...e sad litar plina košta kod nas 4,30 kn, a litar benzina 95 8,81 kn...pa ti vidi...
kaze mi sogor da negdje u okolici orasja ima autoplina za 1KM i ide tocit tamo stalno (uz sopingiranje u bingu) znam da je jedan prijatelj htio u vw bubu ugradit plin(na crno jer kazu da na bijelo nemoze proci atest a i da mozekazu da nebi radio kako treba!!) pa su ga "plineri" odgovorili od tog zahvata
 

deda

New member
To nije toćno,svaki auto se može složiti da radi na plin i da prođe atest,samo treba znati napraviti kako treba i po propisu.Puno sam Buba i Gsova složio na plin i svi su uredno prolazili atast,samo što danas više nitko to neće i nezna napraviti,jer se ne isplati s time baviti jer auti sa zraćnim hlađenjem više ne postoje,osim tu i tamo koja stara krntija.Na A seriji je bez veze stavljati plin iz dva razloga,prvi je što taj auto malo troši i zbog toga je ta zajebancija bezvezna,a drugi je što ima premalo snage i još kad se stavi na plin nejde s mjesta.I još kad mu uvališ otraga rezervar sa plin,gledaće u nebo kad se sjednu četvorica u njega.
 

gule

Active member
To nije toćno,svaki auto se može složiti da radi na plin i da prođe atest,samo treba znati napraviti kako treba i po propisu.Puno sam Buba i Gsova složio na plin i svi su uredno prolazili atast,samo što danas više nitko to neće i nezna napraviti,jer se ne isplati s time baviti jer auti sa zraćnim hlađenjem više ne postoje,osim tu i tamo koja stara krntija.Na A seriji je bez veze stavljati plin iz dva razloga,prvi je što taj auto malo troši i zbog toga je ta zajebancija bezvezna,a drugi je što ima premalo snage i još kad se stavi na plin nejde s mjesta.I još kad mu uvališ otraga rezervar sa plin,gledaće u nebo kad se sjednu četvorica u njega.
Idemo redom...malo troši...ehhh...5,5-6,5 litara na 100 km, a litar benzina 2,35 KM...litar plina sada 1,15, a ljeti 0,90 KM...godišnje 10.000 KM...ISPLATI SE !!! Što se težine tiče...nije toliko strašno, a mogao bi se i toroidalni spremnik ugraditi u motorni prostor...što se snage tiče ne znam baš...moja Xsara na plin ide kao i na benzin...max brzina 194 KM/h...da znam nekoga tko bi mi to lijepo i pedantno ugradio, ne bih ni sekunde pomišljao...
 

hacti

made in france
To nije toćno,svaki auto se može složiti da radi na plin i da prođe atest,samo treba znati napraviti kako treba i po propisu.Puno sam Buba i Gsova složio na plin i svi su uredno prolazili atast,samo što danas više nitko to neće i nezna napraviti,jer se ne isplati s time baviti jer auti sa zraćnim hlađenjem više ne postoje,osim tu i tamo koja stara krntija.Na A seriji je bez veze stavljati plin iz dva razloga,prvi je što taj auto malo troši i zbog toga je ta zajebancija bezvezna,a drugi je što ima premalo snage i još kad se stavi na plin nejde s mjesta.I još kad mu uvališ otraga rezervar sa plin,gledaće u nebo kad se sjednu četvorica u njega.
deda slazem se sa tobom da se tim "majstorima" neradi! ipak su to monteri plinskih instalacija koji se drze knjige ko pijan plota a kad ima kazes da se moze nesto kemijat dobiju ospice.... da se razumjemo ja sam napisao ono sto sam cuo (sto ocito nije tocno!!)

Idemo redom...malo troši...ehhh...5,5-6,5 litara na 100 km, a litar benzina 2,35 KM...litar plina sada 1,15, a ljeti 0,90 KM...godišnje 10.000 KM...ISPLATI SE !!! Što se težine tiče...nije toliko strašno, a mogao bi se i toroidalni spremnik ugraditi u motorni prostor...što se snage tiče ne znam baš...moja Xsara na plin ide kao i na benzin...max brzina 194 KM/h...da znam nekoga tko bi mi to lijepo i pedantno ugradio, ne bih ni sekunde pomišljao...
cuo sam da danasnji auti negube previse na snazi( a i osjetio na xsari picasso 1,616v iz 2007g) ali sjecam se dok sam davno prije vozio alfu 33 1,5 iz 1990g osjetilo se dobrano!!! malo je takvih koji bi ti to odradilo kako treba jer danasnji "majstori" nisu majstori nego monteri NOVIH djelova!!!!
 

gule

Active member
Koliko sam ja shvatio glavni problem je u vodi...e sad umjesto da se ti neki dijelovi griju vodom, mogli bi se grijati uljem...tako bar kažu...možda će deda znati više o tome...
 

deda

New member
Bilo je isparivača za kupit,radio je Lovato koji se griju uljem.Razlika je bila zbog toga jer je ulje pod pritiskom za razliku od vode,na hladno i do 5 bara.Ali bilo je je baš za GSa cijev sa grijačem koja se stavljala umjesto cijevi za grijanje usisne komore.Međutim to nije moglo proći na atestu.Nažalost danas više nema takvih isparivača za kupit jer nema više ni motora zrakom hlađenih.Ali može se napravit grijač od bakrenih cijevi koje se namotaju oko ispušne,stavi se el pumpa i ekspanziona posuda i unutra antifriz i griješ isparivač vodom.Nije komplicirano za napravit i to je najsigurnije,jer ako ti ulje procuri negdje,motor ostaje bez ulja. Ovakvo grijanje vodom prolazi na atestu bez problema.Gule mislim da ti se to ne isplati na Amiu,jer da bi auto dobro išao na plin mora imati barem 60ks,sve ispod toga je mućenje i trošit će ti i 30% više plina ,nego benzina i kada se usporede svi troškovi i zajebancija, nema računice.Ja sam jednom u Jugo 45 ugradio plin i nije bilo isplativo,trošio ga je 10l ,a benzina 7.Isto tako i Bube koje troše ko tenk,pa se nije isplatilo jer je bio preslab,pa si ga stistskao,a potrošnja je rasla do neba.
 
Na vrh