pozdrav svima
evo 6. godina druženja s mojim autom i tek smo sada otkrili njegovu 'tajnu'
auto je znal zezat i ne palit od prve, uvijek je malo trokiral u drugoj kad bi se spustila brzina, al' svi su bili složni da je takav benzinac i da ja ne znam voziti
pod garancijom su u servisu rekli kak je auto još nov (i ja ne znam voziti)
heh!
ovo ljeto je ostal na parkiralištu nakon kaj smo se vratili s puta i majstor otkrio da smo udarili u rezervoar koji je slomio pumpu
razbijamo glavu kad je to bilo jer realno auto je nizak i znamo da je moguće, al nemremo se sjetiti
poznanik veli da mu to sve vuče na podtlak
i tako auto opet vozi, al' kad se toči benzin onda se čuje kak zrak šušti i mi sve više sumnjamo na taj podtlak
bili opet na putu, osjetimo da ne prima dobro, trom je i više nego obično - stanemo, otvorimo rezervoar, sad auto lakše vozi
drugi majstor otkriva da je cijev koja služi da ne bude podtlaka u rezervoaru potpuno rastalila, pretvorila se u neku tvrdu smjesu i sve mijenja
sad po prvi put nakon kaj je kupljen auto se ne guši kad se usporava u drugoj brzini, pa se logično i pitamo jel' moguće da je cijelo vrijeme ta cijev bila malo zaštopana
eto, samo da provjerite rezervoar i tu cijev ako vam auto ne pali od prve ili ne vuče dobro, guši se
tek tolko da znate da je i ovo moguće
evo 6. godina druženja s mojim autom i tek smo sada otkrili njegovu 'tajnu'
auto je znal zezat i ne palit od prve, uvijek je malo trokiral u drugoj kad bi se spustila brzina, al' svi su bili složni da je takav benzinac i da ja ne znam voziti
pod garancijom su u servisu rekli kak je auto još nov (i ja ne znam voziti)
heh!
ovo ljeto je ostal na parkiralištu nakon kaj smo se vratili s puta i majstor otkrio da smo udarili u rezervoar koji je slomio pumpu
razbijamo glavu kad je to bilo jer realno auto je nizak i znamo da je moguće, al nemremo se sjetiti
poznanik veli da mu to sve vuče na podtlak
i tako auto opet vozi, al' kad se toči benzin onda se čuje kak zrak šušti i mi sve više sumnjamo na taj podtlak
bili opet na putu, osjetimo da ne prima dobro, trom je i više nego obično - stanemo, otvorimo rezervoar, sad auto lakše vozi
drugi majstor otkriva da je cijev koja služi da ne bude podtlaka u rezervoaru potpuno rastalila, pretvorila se u neku tvrdu smjesu i sve mijenja
sad po prvi put nakon kaj je kupljen auto se ne guši kad se usporava u drugoj brzini, pa se logično i pitamo jel' moguće da je cijelo vrijeme ta cijev bila malo zaštopana
eto, samo da provjerite rezervoar i tu cijev ako vam auto ne pali od prve ili ne vuče dobro, guši se
tek tolko da znate da je i ovo moguće