300 000km

TomoOS

New member
Pozdrav ekipa , zanima me kakvi su c5 II turer nakon 300tk km i koliko mogu izdržati mašine 2.0 hdi ( ručni mjenjač)
 

sir.Oliver

Well-known member
sve zavisi od više faktora ... kako je servisiran motor . kako je vožen . šta je sipano u njega ( kvalitet goriva ) ..... moguća greška materijala .....
 

mladenbl

New member
Ima jedan u BL, dolazi u ovlasteni servis, ima oko 800 000 KM, ispisane i uredne 4 servisne knjizice.
Sve radjeno u ovlastenom serivisu.
Kaze drug koji radi kod njih, da je zamijenjeno dosta stvari, ali da motor nije imao vecih problema.
Ako mene pamcenje dobro sluzi, model iz 2008 godine, rucni mjenjac, karavan.
Da napomenem samo, da je auto u vlasnistvu firme i da ga voze dva radnika.
 

Ax boy

Well-known member
Ma ne brini, 300 000tkm ako je redovito održavan, kvalitetno i vožen normalno i slično, tek se na toj kilometraži razradi hahahahah. Naš zlatko 2.0hdi berlingo 577 000tkm 2002, ide ko vurica, motor suh. Sve je to relativno naravno, ali c5 je pravi lav, nepoderiv. Ima auta da 200 000 koji su grobovi već a ima ih kao c5 taj s 300 koji idu kao po loju, tako da.

Hahahhh pokra89,ova ti je dobra vrhhhh!! Ma skidaju tu kilometražu često danas, berlingo 2005 hdi, 200 000 tkm samo, je je vrlo malo moguće ili slično, c5 2004 170 000 tkm i mogu tako unedogled... Koga oni muljaju i kome mažu oči?! :( Prvo ako se vozi manje od 15 000 ne treba niti dizel niti veći auto od c3 po meni :)
 

sir.Oliver

Well-known member
može biti ... ako je vožen pretežno na duge trase .... servisirao sam svojevremeno ( dok sam još aktivno radio ) Ladu 2105 ... imala je 800.000 kada ju je otac poklonio sinu ... taj joj je dodao još nekih cca 300.000 i jednostavno je dao na otpad .... ali , taj auto nikada nije vožen na trasama kraćim od 100 km . pretežno je vožen na dugačkim relacijama , NS - Hamburg , NS - Moskva .... da neduljim , bio je to pop , ali ne propovednik , več nešto iznad .... stalno je bio po nekim službenim okupljanjima , konferencijama .... pa otud i tolki kilometri
 
Na vrh