Šprica ulje kroz otvor šipke za mjerenje

navygator

Member
Hvala

U servisu smo upalili jedan c-elysee hdi 1.6 isto sprica ulje tak da je to vjerojatno normalno!
Budem se raspital kod peugeota kak je kod njihovog modela 301.
Kaj se tice mojeg slucaja izmjerili su propusnost cilindra i ustanovili da nesto nije uredu sa motorom!
Izmjerene vrijednosti za cilindar 1.(17 14) 2.(13 7) 3.(65 55) 4.(4 4)
Neznam u kojoj mjernoj jedinici su vrijednosti kad na papiru nije ništa pisalo.
Citroen Hrvatska odobrio je servisu da otvore motor i da ga poprave ili zamijene!

Hvala Zlatko na pozivu ali trenutno sam bez svojeg c-elysee a koji je ostao u servisu! Nadam se da bude jos prilika za susrete!
 

Peski1986

New member
Tek sam sad videl ovu temu. Pogledal sam i meni je sve u redu. Ali, auto je novi, tek 3 tisuće km, tak da bi bilo čudno da se nekaj dešava. 1.6 hdi motor na clyseeu
 

La Marche

Iskreni optimist
Nemojte se ljuti, ali mene uvijek u ovakvim temama jedna stvar zanima, navikao sam šutiti, jer izazovem gnjev, ali evo, sjedim u hladu, krigla piva prazna, pa 'ajd'a pitam.
Zašto dizati šipku dok motor radi kad u uputstvu proizvođač veli da se to radi barem 20 min nakon gašenja i to radi kontrole nivoa ulja?
 

Krky

Lakerski profesionalac
Da, to je jedino neobično..
Mislim da je čak napisal da su mu mijenjali i šipku i cijev..
I dalje ju baca van..
 

navygator

Member
E ljudi naravno da sam primjetil jer je bacalo šipku van iz kučišta! Postoji jedna druga stvar, u bilo kojem ovlastenom servisu samo ne u citroenovom mozete pitati da li je normalno da ulje šprica van reči će vam da nije i da taj motor ima potkompresiju to su činjenice. Moje mišljenje je da ugrađuju motore za naše tržište sa nekom serijskom greškom i oni to dobro znaju zato će reći da je normalno. Zato sam i otvorio ovaj razgovor na forumu da čujem vaša iskustva! Bilo bi dobro da svatko stavi video svog hdi-a! Zašto bi nam prodavali robu s greškom kad to isto ne smiju u svojoj zemlji! Novi auto ne dođe malo novaca i zato očekujem da je ispravna! Sa svim na elysee-u sam zadovoljam pa tako i sa potrošnjom motora ali ne mogu se riješiti dojma da nešto tu smrdi!
 

Krky

Lakerski profesionalac
Koliko sam skužil iz gornjih postova, špricanje ulja je normalno..
Već je problem kaj baca mijerku van iz ležišta same cijevi..
 

Peski1986

New member
Nikak da uhvatim vremena da snimim video. Ajde, bitno da si ti to riješil. Nadam se da se meni to ne bude dogodilo :D to ti je mam od početka krenulo ili tek kasnije? ako je, na koliko km?
 

ZlatkoC4

Well-known member
Evo ne znam dali smijem staviti link ali ču ga staviti tako da se vidi da nije to kao što se priča do citroena i balkana več je tako svugdje ako je određeni tip motora u pitanju.

A pričam o špricanju ulja na otvor šipke za ulje stvar je u izradi cijevi mjerača ulja.
https://www.opelclub.hr/forum/viewtopic.php?f=86&t=56047

To je normalna stvar.
jedino što nije normalno je to da ti sama šipka izađe van.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ipak mu je znači negdje nabijal kompresiju u karter..
Može biti na karikama.. ili je koji klip jajčasti :D:D
 

Automatic

Well-known member
I ako nabija kompresiju u karter mora puhati na odušak.Zašto ne puše na šipku,zato jer je sama cijev šipke uronjena u ulje i tu je problem što klipovi kad idu u donju mrtvu točku vrše sabijanje zraka prema ulju te površina ulja koja je velika tjera onu malu površinu koja se nalazi u cijevi prema gore.Ovdje mora da je ta cijev šipke jako blizu maksimalnoj visini ulja pa kad puše lagano usisava ulje i baca .Pritisak koji se stvara u karteru mora da je mnogo veći od dopuštenog čim odušak ne može kompenzirati i izbacuje mjerač iz cijevi van.Negdje se dogodila propustnost u kompresionom prostoru u odnosu na donji dio motora ili problem zaštopavanja oduška prema glavi motora.Sa obzirom na kilometražu nešto je krenulo po krivom.
 
Na vrh