Škripav auto prevelike potrošnje

MartinK

New member
Gospodo,

hvala na odgovorima. Èovjek u subotu u servisu je rekao da povrat ne curi sigurno te da cjevčice visokog tlaka isto ne cure. Nakon brisanja povrata i vožnje , blok je opet bio natopljen uljem a povrat suh. Budem još jednom to provjerio.

Imate mi savjetovati kome da auto odpeljam da mi sve riješi? Odgovarao bi mi servis oko Zagreba ili u užoj okolici. U servisu u kojem sam bio u subotu su mi rekli nakon šta sam rekao da bi im auto ostavio da bolje ja to rješim. Malo me to razočaralo, jer ako službeni servis se neće zafrkavati s time tko bude?

Lijep pozdrav i hvala,
Martin
 

Tomas

New member
mojem tati na 1.6 hdi(90KS) je propustio tj poknuo metalni lajtung za dovod goriva na diznu... na jačem gasu je špricalo, na slabijem ništa
 

MartinK

New member
Pozdrav,

danas sam otpeljao auto na servis (ponovno) i čovjek me zvao da reče kako su oni otkrili koja dizna pušta te da će izvaditi sve dizne i poslati ih na kontrolu. Nadam se sada da će biti većina u dobrome stanju te da će se morati sanirati samo ova dizna koja propušta. Uz to mi je rekao da mu je dijagnostika javila 2 greške, FAP filter i turbina. Nakon testne vožnje zaključili su da auto loše vuče. Rekao je da će napraviti regeneraciju pa da će vidjeti dali će se koja greška otkloniti.

U tome svemu je nevjerojatno da je auto bio u službenom servisu na kojem nisu vidjeli niti jednu grešku.

Lijep pozdrav,
Martin
 

Mrèela

New member
Uz to mi je rekao da mu je dijagnostika javila 2 greške, FAP filter i turbina. Nakon testne vožnje zaključili su da auto loše vuče.
Eto zašto troši više,FAP je zatvoren i gasovi utiču na loš rad turbine,zato neće da vuče,a troši. Kako sada jedna dizna pušta,a zadnje što ste rekli je da: sve je obrisano i suvo,ali sada je od ulja masno? Evo Vaš citat:Èovjek u subotu u servisu je rekao da povrat ne curi sigurno te da cjevčice visokog tlaka isto ne cure. Nakon brisanja povrata i vožnje , blok je opet bio natopljen uljem a povrat suh.
 

AX-ja

èudo jedno
Gospodo,

hvala na odgovorima. Èovjek u subotu u servisu je rekao da povrat ne curi sigurno te da cjevčice visokog tlaka isto ne cure. Nakon brisanja povrata i vožnje , blok je opet bio natopljen uljem a povrat suh. Budem još jednom to provjerio.


Lijep pozdrav i hvala,
Martin
ne kuzim,mi smo tamo pricali o diznama natopljenim naftom?
kakvo sad ulje?

jel to oko dizni ulje ili nafta nakraju??
 

MartinK

New member
Poštovani,

možda sam zaista nejasno napisao te budem sada pokušao pojasniti. Ispričavam se šta sam u prijašnjim postovima par puta upotri:cenzura::cenzura::cenzura:io naziv ulje jer ne radi se o ulju nego o nafti. Kako sam prvobitno rekao blok motora je natopljen NAFTOM te je dijagnostiricano da jedna od dizni slini naftu. Dizne su poslane na kontrolu i evenutalni popravak te čekam da mi se serviser javi.

Problem s fap filterom je novost ali kako ste rekli je logčan razlog gušenja. motora.

Cijeli sam usplahiren oko tog prokletog auta da više neznam kaj pišem, gubim se polako ;))
 

AX-ja

èudo jedno
Poštovani,


Cijeli sam usplahiren oko tog prokletog auta da više neznam kaj pišem, gubim se polako ;))
e sad ima logike,nije to nesto strasno,ma sve se da popravit rijesit ce se i to. samo smireno i polako,ne isplati se nervirat zbog auta.. :palac-gore:
 

Dalibor

Dado Tornado
tko je mjenjao motor i zašto, kakav je motor stavljen u njega?

ako su injektori sa starog motora pitanje tko ih je i kako vadio, jer ima dizelskih injektora koje je jako nezgodno vaditi...

da FAP ima problem je logično s obzirom da auto nije imao dobro izgaranje.

ako si skupo platio taj C5 sasvim normalno da si usplahiren, evo sad i mene počelo hvatat
 

Mrèela

New member
Cijeli sam usplahiren oko tog prokletog auta da više neznam kaj pišem, gubim se polako )
Gospodine Martin,sve će to doći na svoje , i ja imam takav auto i iznervirao me je smo tako.Kada se vidi šta je sa diznama ,onda ćemo dalje,tu su majstori na forumu koji će pomoći,a i ja sam imao iskustvo sa diznama,FAP,turbinom EGR ventilom...sve će biti ok. Pozdrav!:D
 

c4 power

New member
Nadam se da nisi kupio mačka u vreči. Pošto si naveo da si ga nedavno kupio imaš dosta problema sa autom. Jesi li prije kupnje dao auto na pregled nekom majstoru, spojio na dijagnostiku ili bar nešto? Provjerio na tehničkom kilometražu unazad 5 god.?
Zašto je netko mijenjao motor, uložio dosta novaca u popravak i onda ga prodaje???
Samo se nadam da si ga kupio ispod cijene i da imaš "lufta" za popravak.
 

Automatic

Well-known member
Dečki pa to je samo auto.Kaj bi živce kuril radi komada špleha.Ak hoče stati nek stane,ak sam zadovoljan sa autom mogu uložit i nije mi žao ali ako me stalno nekaj prca dovezem se u sava promet i velim prešaj.Svaki auto koji me nerviral sam sprešal,ljudi su htjeli kupit ali ja nisam htio prodat došao sam sa namjerom da ga sprešam i to je to.Kad god sam kupoval auto nisam ga niš preveč zagledaval jel onda nebi nigdar kupil niš.Ak mi se dopadne kupim ,ak mi se zameri prešam.:cool:
 

AX-ja

èudo jedno
Dečki pa to je samo auto.Kaj bi živce kuril radi komada špleha.Ak hoče stati nek stane,ak sam zadovoljan sa autom mogu uložit i nije mi žao ali ako me stalno nekaj prca dovezem se u sava promet i velim prešaj.Svaki auto koji me nerviral sam sprešal,ljudi su htjeli kupit ali ja nisam htio prodat došao sam sa namjerom da ga sprešam i to je to.Kad god sam kupoval auto nisam ga niš preveč zagledaval jel onda nebi nigdar kupil niš.Ak mi se dopadne kupim ,ak mi se zameri prešam.:cool:
e po tome smo slicni :palac-gore:
i ja sam to isto ucinio,pa nije govno mene kupilo nego ja njega. i ode pa-pa
 

MartinK

New member
C4 power, auto je prekontoliran kod službenog servisera (iako vidim sad da njihova dijagnostika i dijagnostika u boschovom servisu ne pokazuje isto stanje auta), kod kolege koji radi u citroenovom servisu te je kilometraža stvarna i provjerena.
Moje mišljenje je da svi problemi nastaju jer se auto jako malo vozio te se vozio stalno hladan šta ruku na srce nije dobro za motor.
Samo se nadam da ove probleme ću uspjeti rješiti i da bude me služio barem 5- 7 godina poradi čega sam ga i kupio.

Kako je AX-ja rekao ja sam ga kupio i sve u svemu u ovoj bitki s njime ću ja izači kao pobjednik.:grin:

Najnovije informacije,

javio mi serviser da su 3 dizne od 4 neispravne te kako se moraju mijenjati. Trošak oko 3700 kn + PDV. Imam osječaj da bude toga još se skupilo ;)
A nisam htio za 1000 kn popraviti stari auto nego sam utukao sad 1200 eura u popravak. Jako sam lukav ;)
 

Profiler07

Well-known member
C4 power, auto je prekontoliran kod službenog servisera (iako vidim sad da njihova dijagnostika i dijagnostika u boschovom servisu ne pokazuje isto stanje auta), kod kolege koji radi u citroenovom servisu te je kilometraža stvarna i provjerena.
Moje mišljenje je da svi problemi nastaju jer se auto jako malo vozio te se vozio stalno hladan šta ruku na srce nije dobro za motor.
Samo se nadam da ove probleme ću uspjeti rješiti i da bude me služio barem 5- 7 godina poradi čega sam ga i kupio.

Kako je AX-ja rekao ja sam ga kupio i sve u svemu u ovoj bitki s njime ću ja izači kao pobjednik.:grin:

Najnovije informacije,

javio mi serviser da su 3 dizne od 4 neispravne te kako se moraju mijenjati. Trošak oko 3700 kn + PDV. Imam osječaj da bude toga još se skupilo ;)
A nisam htio za 1000 kn popraviti stari auto nego sam utukao sad 1200 eura u popravak. Jako sam lukav ;)

dodji u Bosnu i popravi to u ovlastenom servisu!zovi PAVIC AUTO TUZLA i pitaj koliko bi bilo +mozes vratiti PDV 17%,siguran sam da je jeftinije ovdje i da ces iako pregaziti 350km proci jeftinije sve stavi na papir pa izaberi najjeftiniju opciju!obvezno provjeri i elektro ventil turbine i senzor fapa jer i oni znaju pravit sranja pa auto lose vuce

btw nebih da ti pristajem na muku ali zato sam odustao od dizela i presao na benzin
 
Posljednje uređivanje:

MartinK

New member
Evo, serviser mi je zamjenio 3 od 4 dizne te mi je gradska potrošnja 7.7l na pređenih 80 km. Tako da mislim da je napokon auto doveden u dobro stanje.

Ekipo hvala Vam svima na pomoći.:wub:
 
Na vrh