Maf i map sam ja sa sprejem za kočnice čistim.
A ChrisFix je moderni reklamni pano. Reklamirao bi i gefufnu cincilatora da mu se za to plati.
Znači sva ulja su krcata raznim aditivima, ali i tebi zanimljivijim u ovom slučaju - deterđentima i disperzantima. Njima je svrha kao što im i ime govori... spriječavati i uklanjati bilokakve taloge i prljavštvine.
Kvalitetno ulje=kvalitetni aditiv=kvaliteni deterđent=čist motor
Uglavnom, zaključak bi bio - redovito mijenjaj kvalitetno ulje i motor će bit čist.
Moje skromno iskustvo s otvaranjem motora to potvrđuje, usprkos 200tkm, nikakvih značajnih taloga niti naslaga nije bilo unutra. Stijenke cilindara su se sjajile, karter bez naslaga, uljni i rashladni kanali čisti.
Na ventilima i površini klipova je mikrometarski sloj čađe koji se lako skida s krpom... a 100% sam siguran da nema utjecaja na rad motora.