Šta bi vi napravili na mojem mjestu dalje?
Ovo je kopija moje žalbe:
Dobar dan,
javljam Vam se jer na žalost nikako da se riješi problem na mojem vozilu Citroen C5 New busines broj šasije:VF7RDRHHABL518128.
Dakle situacija je slijedeća,vozim Citroen od kada imam vozačku dozvolu (vjerujem da bi Vam to trebalo puno značiti,jer vas i hvalim kad god stignem) a to je od 1994 godine.Najprije je to bio Citroen BX D iz 84 godine,pa BX GTI iz 89 godine,pa Xantia 2.0 iz 94 godine,pa C5 iz 2006 i sada konačno kupim novo vozilo i imam najviše problema od svih ovih auta zajedno.Katastrofa.neznam šta mi je činiti,ali na kraju sa živcima sam.Tolerantan sam,i razumijem da je to novi motor,koji možda i nije dovoljno istestiran,i razumijem da treba vremena za riješiti neke probleme,ali od negdje početka rujna,pa do danas, meni greška na vozilu nije riješena.Napominjem da problem nije u servisu u koji idem (Posedel auto u Kašteliru),već do samog Citroena jer mi je rećeno da je do softwera,koji oni nikako da riješe.
Počelo je sa trešnjom kad se motor upali hladan.Rečeno mi je da dođem na servis odmah da vidimo u čemu je problem.Rečeno mi je da je jedan od injektora zaštekao,da je greška resetirana i da bi sad trebalo biti u redu.Na žalost nakon dva-tri dana ista priča.Zovem servis,kažu mi da dođem za koji dan da se napravi update softwera.Auto nakon toga radi opet dobro dan-dva,i problem se vrati.Nakon toga mi je rečeno da se strpim da dođe novi injektor,da će ga zamijeniti.Nakon što je došao injektor,i isti se zamijenio,primječujemo i problem sa trešnjom na laganim uzbrdicama,pa i ravnicama pri laganom gasu,a najviše kod cca 90 km/h i pri cca1600- 1700 okretaja.Jako iritantno,a da ne govorimo da je frustracija veća jer je naš stari C5 radio bolje od ovog koji je tvornički nov.Nakon toga sam ponovio bio u servisu, gdje su mi sad probali zamijeniti EGR ventil,pošto sumnjaju da je do njega,ali problem se nije riješio.Sada više serviser nezna šta poduzeti i ja Vam se javljam jer je ovo malo predugo razdoblje za takvu sitnicu a tako veliku firmu kao što je Citroen.Trenutno sam na 16000 napravljenih kilometara,od toga nekih 1000km samo za odlaske i povratke u servis iz Pule u Kaštelir,i to bezuspješno.
Naveo sam Vam već da vas hvalim,ali sada tražim da hitno nešto poduzmete,i odgovor gdje je problem,u protivnom krećem sa antipropagandom na internetu,po svim forumima o autima,kao i citroen,ali ne samo hrvatske stranice već i strane,jer pišem i govorim i njemački,engleski,talijanski i francuski.
U nestrpljivom iščekivanju vašeg odgovora,sa štovanjem,
a ovo je njihov genijalan odgovor:
Poštovani gospodine R,
Uzevši u obzir navode iz Vašeg dopisa od 18.siječnja, pristupili smo obradi raspoložive dokumentacije, kao i konzultacijama sa djelatnicima ovlaštenog servisa.
Osnovom mišljenja stručnih djelatnika ovlaštenog servisa, možemo zaključiti da ne postoje mogućnosti prihvaćanja Vaše reklamacije.
Molimo Vas da stupite u kontakt sa ovlaštenim servisom, a u svrhu provođenja dodatne dijagnostike i probne vožnje u prisutnosti tehničara servisa. Trenutno je moguće pretpostaviti
da minimalne nesukladnosti nastaju kao posljedica načina korištenja vozila.
S poštovanjem,
Citroen Hrvatska
Odjel reklamacija
Ja sam lud,jer rade budalu od mene
Ovo je kopija moje žalbe:
Dobar dan,
javljam Vam se jer na žalost nikako da se riješi problem na mojem vozilu Citroen C5 New busines broj šasije:VF7RDRHHABL518128.
Dakle situacija je slijedeća,vozim Citroen od kada imam vozačku dozvolu (vjerujem da bi Vam to trebalo puno značiti,jer vas i hvalim kad god stignem) a to je od 1994 godine.Najprije je to bio Citroen BX D iz 84 godine,pa BX GTI iz 89 godine,pa Xantia 2.0 iz 94 godine,pa C5 iz 2006 i sada konačno kupim novo vozilo i imam najviše problema od svih ovih auta zajedno.Katastrofa.neznam šta mi je činiti,ali na kraju sa živcima sam.Tolerantan sam,i razumijem da je to novi motor,koji možda i nije dovoljno istestiran,i razumijem da treba vremena za riješiti neke probleme,ali od negdje početka rujna,pa do danas, meni greška na vozilu nije riješena.Napominjem da problem nije u servisu u koji idem (Posedel auto u Kašteliru),već do samog Citroena jer mi je rećeno da je do softwera,koji oni nikako da riješe.
Počelo je sa trešnjom kad se motor upali hladan.Rečeno mi je da dođem na servis odmah da vidimo u čemu je problem.Rečeno mi je da je jedan od injektora zaštekao,da je greška resetirana i da bi sad trebalo biti u redu.Na žalost nakon dva-tri dana ista priča.Zovem servis,kažu mi da dođem za koji dan da se napravi update softwera.Auto nakon toga radi opet dobro dan-dva,i problem se vrati.Nakon toga mi je rečeno da se strpim da dođe novi injektor,da će ga zamijeniti.Nakon što je došao injektor,i isti se zamijenio,primječujemo i problem sa trešnjom na laganim uzbrdicama,pa i ravnicama pri laganom gasu,a najviše kod cca 90 km/h i pri cca1600- 1700 okretaja.Jako iritantno,a da ne govorimo da je frustracija veća jer je naš stari C5 radio bolje od ovog koji je tvornički nov.Nakon toga sam ponovio bio u servisu, gdje su mi sad probali zamijeniti EGR ventil,pošto sumnjaju da je do njega,ali problem se nije riješio.Sada više serviser nezna šta poduzeti i ja Vam se javljam jer je ovo malo predugo razdoblje za takvu sitnicu a tako veliku firmu kao što je Citroen.Trenutno sam na 16000 napravljenih kilometara,od toga nekih 1000km samo za odlaske i povratke u servis iz Pule u Kaštelir,i to bezuspješno.
Naveo sam Vam već da vas hvalim,ali sada tražim da hitno nešto poduzmete,i odgovor gdje je problem,u protivnom krećem sa antipropagandom na internetu,po svim forumima o autima,kao i citroen,ali ne samo hrvatske stranice već i strane,jer pišem i govorim i njemački,engleski,talijanski i francuski.
U nestrpljivom iščekivanju vašeg odgovora,sa štovanjem,
a ovo je njihov genijalan odgovor:
Poštovani gospodine R,
Uzevši u obzir navode iz Vašeg dopisa od 18.siječnja, pristupili smo obradi raspoložive dokumentacije, kao i konzultacijama sa djelatnicima ovlaštenog servisa.
Osnovom mišljenja stručnih djelatnika ovlaštenog servisa, možemo zaključiti da ne postoje mogućnosti prihvaćanja Vaše reklamacije.
Molimo Vas da stupite u kontakt sa ovlaštenim servisom, a u svrhu provođenja dodatne dijagnostike i probne vožnje u prisutnosti tehničara servisa. Trenutno je moguće pretpostaviti
da minimalne nesukladnosti nastaju kao posljedica načina korištenja vozila.
S poštovanjem,
Citroen Hrvatska
Odjel reklamacija
Ja sam lud,jer rade budalu od mene