Francuske limuzine

Marko

Well-known member
Živjeli!

Eto, zanima me vaše mišljenje da danas kupujete veliku francusku limuzinu koji modeli bi ušli u uži krug... S time da - vozilo nije starije od cca 10 godina, dakle da je neki noviji "admiral" model ala Safrane, 607, Avantime :)cool:) i slično... Dajte svojim mislima slobodan tok i pišite...
 

Dalibor

Dado Tornado
lagunu GT. nisam neki fan hidrauličkog amortiziranja, ali jesam fan zakretnih stražnjih kotača i laguna mi mnogo lijepa... provozal bi je možda nebi odabrao tko zna, ostali renaulti mi nisu neka sreća (osim reno kombija)
 

1587 VTS

New member
Darko VTS je sve rekao!
Iz njegovih usta u božji inbox. :cool:
Zmix :palacgore:

lagunu GT. nisam neki fan hidrauličkog amortiziranja, ali jesam fan zakretnih stražnjih kotača i laguna mi mnogo lijepa... provozal bi je možda nebi odabrao tko zna, ostali renaulti mi nisu neka sreća (osim reno kombija)
Neeeeeee :(
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
S prednje strane rip-off http://www.citroenforum.hr/koncepti-i-buduci-modeli-39/metropolis-concept-44/

Felge isto.

[ame]http://www.metacafe.com/watch/7112248/peugeot_hx1_concept/[/ame]


"...Peugeot se već pretplatio na predstavljanje atraktivnih koncepata, pa tako ni ovogodišnji salon u Frankurtu neće proći bez dojmljive francuske premijere

Iza ne pretjerano maštovitog imena HX1 krije se itekako maštoviti koncept monovolumena u koji su Francuzi uspjeli smjestiti šest sjedala, a da je pritom aerodinamički otpor karoserije zadržan na svega 0.28 Cw, što je rezultat karakterističniji za sportske nego za obiteljske automobile.

Kako bi došli do ovog rezultata, Francuzi su visinu automobila sveli na 1.373 mm (duljina iznosi čak 4.954 mm, a širina 1.990 mm), uklopili aktivne aerodinamične elemente poput spojlera koji se aktiviraju pri brzinama većim od 100 km/h te HX1 opremili specijalnim aluminijskim felgama sa sedam krakova koji se prilikom rotacije rasklapaju kako bi prekrili kotač ravnom površinom i umanjili otpor zraka.

Budući da je, unatoč sportskom izgledu, HX1 u osnovi podređen udobnom prevoženju šestero putnika, Francuzi su interijer opremili luksuznim materijalima kao što su orahovina, brušeni aluminij i koža, a za komfor će se pobrinuti minibar i aparat za kavu!

HX1 se okoristio hibridnim pogonskim sklopom nalik onom u modelu 3008 Hybrid4, što će reći da su za pogon upareni 2,2-litreni dizelaš sa 204 KS na prednjoj osovini koji pogoni prednje kotače i 95 KS snažni elektromotor na stražnjoj osovini koji pogoni stražnje kotače.

Bateriju je moguće puniti i putem standardne utičnice 220 V, a automobil može prevaliti do 30 kilometara isključivo na električnu energiju. U kombiniranom ciklusu sa 299 KS na raspolaganju, Peugeotov monovolumen prevalit će stotinu kilometara sa svega 3,2 litre goriva.

Šanse da HX1 u ovom obliku završi u proizvodnji jednake su nuli, no neke detalje sigurno ćemo vidjeti na nadolazećim modelima. Kao, na primjer, aparat za kavu...
"











































[ame]http://v.youku.com/v_show/id_XMjk5NjIyNjEy.html[/ame]
 
Na vrh