Na koju DS ružnoću misliš?Napokon pristojan dizajn za europu bez one DS ružnoće za azijate.
Nažalost u pravu si za avagardu ali ja bi ga radije vidio Cit cijeli u penziji nego da odustanu od avangardeMeni upravo suprotno - auto mi je fantastičan i nadam se da ću ga jednog dana voziti, makar polovnog.
Puno je zanimljiviji od bratskog dosadnog 508, i čini mi se puno praktičniji i upotrebljiviji.
Naravno, žao mi je nema diravi, LHM, volan s jednom prečkom i sve ostale điđe. Slavna vremena velikih lađa su prošla, ali mislim da je Citroen ipak izvukao najbolje što je mogao s obzirom na okolnosti koje ne idu na ruku avangardi na kotačima.
Heh, prije neke 3-4 godine sam, baš ovdje, na fourmu napisao kako je dizel na kraju puta i dobio hrpu minusa (dok je minusa još bilo) Mislim da svi znamo kako je i full-EV neodrživ i nepraktičan koncept. Zato je šteta što nema dizela i što je pod pritiskom EU trend izbacivanja jak. I dalje vjerujem da je motor s unutarnjim sagorijevanjem budućnost, ali ne nužno iz fosilnih, nego uz alternativna goriva. Vodik, npr., its.Izgleda da neće biti dizela..
Pa onda očito nije bio na kraju putaHeh, prije neke 3-4 godine sam, baš ovdje, na fourmu napisao kako je dizel na kraju puta
U smislu razvoja. Već tad nije bio predviđen za Euro 7, jer uz sva eko-čuda nije mogao smanjiti CO i NOx ispod nekog zahtjeva norme. Koliko znam benzin + Hybrid ulazi u Euro 7.Pa onda očito nije bio na kraju puta
Kakve poluspismene spodobe su na čelu EK, ne čudi me. Bojim se da će EU čeka sudbina dizel motora. UK će biti sjajan eksperiment. BoJo je odlučan u namjeri da do 2030. zabrani prodaju klasičnih motora. Živo me zanima vidjeti kojim tempom će se britanski srednji sloj elektirficirati.Pitanje što će biti sa tim Euro7 standardom, jer su imbecili na rubu da u EU stvore kubanski vozni park
Benzin + plin=Euro 14Koliko znam benzin + Hybrid ulazi u Euro 7.
Praktičan je za nas kaj živimo u kućama. Zaštekaš ga navečer i do jutra je pun. Ali di budu ih ljudi kaj žive u stanovima u zgradama punili?znamo kako je i full-EV neodrživ i nepraktičan koncept
U Švedskoj npr. već imaju el. utičnice na otvorenim parkinzima od zgrada, za svako parking mjesto.Praktičan je za nas kaj živimo u kućama. Zaštekaš ga navečer i do jutra je pun. Ali di budu ih ljudi kaj žive u stanovima u zgradama punili?
Tako je, a vjerujem da opterećenje ne bi bilo problem, jer bi to bilo isto što i punjenje preko obične utičnice kod kuće.Mislim da skandinavske zemlje imaju dobar dio uticnica od prije jer su bile namjenjenje za grijanje motora, ali u svakom slucaju bilo bi zanimljivi vidjeti kako se sustav nosi sa opterecenjem kada ih vecina bude ustekana da pune baterije