Evo i moje zvijeri.
Nebesko plava boja. Uvežen iz francuske. Rođen 2010. Punih 50kW iz 1.4HDi motora. Kupljen je preko autokuće iz Svete Nedjelje prije...ima sad već 3 mjeseca. Bilo je na njemu 142tkm, još malo i na 150tkm. Možda baš večeras.
Prezadovoljan njime. Full niska potrošnja, manja od 5 l/100. Sa full tankom se sa početnom rezervom dođe bez problema do 920km. Išao bi i više, ali bolje ne riskirati. Vuče jako dobro s obzirom na najslabiji model u seriji. Sve u svemu best-buy mi se čini.
Jučer sam baš išao do Ljubljane po autocesti, imam nekih 110km do tamo, i sve super bez beda. 125km/h na tempomatu i vozi Miško, niz brdo, u brdo samo daj.alac-gore:
Imam samo jedan problem. Kod nižih brzina (1 i 2 jako, 3 slabije, ali se zamjeti) bez gasa i bez kuplunga (npr. spušatanje niz blagu strminu/kočenje motorom) se čuje konstantno 'struganje'. Znači, s otpuštanjem kuplunga to kreće, a zatim se konstantno čuje. Bio sam i u servisu gdje sam ga kupio, ali su mi tamo samo rekli da je to kao 'normalno' za takve automobile, pa me zanima da li je itko imao takav problem ili čuo za to? Googlao sam, ali nisam naišao na ovaj isti problem. Samo sam siguran da to nije naj normalnije, ali da, vozim se i dalje s obzirom da ne vidim u vožnji nikakvih problema, trzanje, nemiran rad itd. Mijenjač je 'lagan' nema nekih zapreka, možda se nijansu osjeti iz 2 u 3 kad se naglije mijenja brzina.
I s obzirom da uskoro idem na novi servis, 152-153tkm. Obavit ću sigurno zamjenu filter ulja i ulje, ali što još na ovoj kilometraži treba mijenjati? Definitivno ću zupčasti, ali koliko sam uspio pročitati i naučiti, onda se mijenja i vodena pumpa i natezači i remen alternatora itd.? Da li sa original dijelovima ići ili se nešto može i na zamjenske ići. Ovdje imam njegovu "povijest bolesti"
jedino ne piše da kada je i kupljen prije 3 mjeseca da je zamjenjeno ulje i filter ulja po kupnji.
Nebesko plava boja. Uvežen iz francuske. Rođen 2010. Punih 50kW iz 1.4HDi motora. Kupljen je preko autokuće iz Svete Nedjelje prije...ima sad već 3 mjeseca. Bilo je na njemu 142tkm, još malo i na 150tkm. Možda baš večeras.
Prezadovoljan njime. Full niska potrošnja, manja od 5 l/100. Sa full tankom se sa početnom rezervom dođe bez problema do 920km. Išao bi i više, ali bolje ne riskirati. Vuče jako dobro s obzirom na najslabiji model u seriji. Sve u svemu best-buy mi se čini.
Jučer sam baš išao do Ljubljane po autocesti, imam nekih 110km do tamo, i sve super bez beda. 125km/h na tempomatu i vozi Miško, niz brdo, u brdo samo daj.alac-gore:
Imam samo jedan problem. Kod nižih brzina (1 i 2 jako, 3 slabije, ali se zamjeti) bez gasa i bez kuplunga (npr. spušatanje niz blagu strminu/kočenje motorom) se čuje konstantno 'struganje'. Znači, s otpuštanjem kuplunga to kreće, a zatim se konstantno čuje. Bio sam i u servisu gdje sam ga kupio, ali su mi tamo samo rekli da je to kao 'normalno' za takve automobile, pa me zanima da li je itko imao takav problem ili čuo za to? Googlao sam, ali nisam naišao na ovaj isti problem. Samo sam siguran da to nije naj normalnije, ali da, vozim se i dalje s obzirom da ne vidim u vožnji nikakvih problema, trzanje, nemiran rad itd. Mijenjač je 'lagan' nema nekih zapreka, možda se nijansu osjeti iz 2 u 3 kad se naglije mijenja brzina.
I s obzirom da uskoro idem na novi servis, 152-153tkm. Obavit ću sigurno zamjenu filter ulja i ulje, ali što još na ovoj kilometraži treba mijenjati? Definitivno ću zupčasti, ali koliko sam uspio pročitati i naučiti, onda se mijenja i vodena pumpa i natezači i remen alternatora itd.? Da li sa original dijelovima ići ili se nešto može i na zamjenske ići. Ovdje imam njegovu "povijest bolesti"
jedino ne piše da kada je i kupljen prije 3 mjeseca da je zamjenjeno ulje i filter ulja po kupnji.