Loše montirano kvačilo

ludak

New member
Bok,
zamijenio sam( ne ja - "majstor") komplet kvačila(LUK) na Xsari II 2.0 HDI.
Izgleda da je sfušareno jer trese k'o traktor kod startanja i hvata nešto više nego prije...
E sad zanima me, budući da ne vjerujem više istom "majstoru" vraćati auto di da odfuram(u ZG) da mi se to presloži i poštela kak spada?

Pretpostavljam da ak se nastavim vozit sad ovako neko vrijeme da bi se pojeli zubi na korpi?:whistling::whistling:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ne znam koliko ti je isplativo ići plaćati drugom majstoru da dovrši tuđi loše odrađen posao. :confused:
 

ludak

New member
Apsolutno se slažem...
Međutim, ovaj majstor je van Zg... Tako da kad uračunaš gorivo, cestarinu, nepotrebno trošenje loše postavljene korpe iii na to sve mogućnost da ni iz drugog pokušaja ne složi dobro... "jeftinije" je riješiti kod nekog tko će iz prve za prihvatljive novce složiti kak spada :grin:

ako ima takvih? :)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Međutim, ovaj majstor je van Zg... Tako da kad uračunaš gorivo, cestarinu, nepotrebno trošenje loše postavljene korpe
Aha, onda shvaćam. ;)

ako ima takvih?
Baci oko u forum Prodaja i Servis gore. Kolega forumaš Vedran je načeo jednu temu o (kvalitetnom) servisu koji nudi i neke popuste za CFH forumlije. :)
 

ludak

New member
Odveženo "majstoru", on se čudio nad problemom, rekao da će pogledati - javio se za par sati da ne može nista napraviti da to tak je - kad je auto pokupljen kuplung više NE trese :D

Ono što se sada nastavlja na cijeli problem od kad je auto bio kod njega je sljedeće:

- pozadinsko osvjetljenje od radija i komandne ploče(kilometar sat itd..) više ne svijeti-odnosno svijetli skroz zagasito? Kod davanja kontakta na bravu radio svijetli po normalnom, a kod paljenja ostatka signalnih lampica se ugasi?

- počela se paliti lampica za vodu u gorivu? ( kod promjene kuplunga napravljen je i mali servis...)

EDIT:
možda nije jasno ispalo, ali:
radio i km-h svijetlo ne radi, signalne lampice rade...
 

AX-ja

èudo jedno
pozdrav,pogledaj da netko nije nogom pomaknuo potenciometar za smanjivanje jacine osvjetljenja table. ako kazes da sad slabije svijetli
 

ludak

New member
To je bilo! :eek: nije mi ni palo na pamet da bi to itko dirao:D

Što se tiče vode u gorivu, jel moguće da je ostao otvoren ventil za vodu na filteru pa da kroz to ulazi dodatno voda kod vožnje na autoputu po kiši?:wub:
 

perojug2

Member
Poozz prijatelju i ja, sam prilikom izmjene Kompleta,kvačila (sach) imao i još uvijek imam problema. Poslje ugradnje kod majstora ili mi je kvačilo hvatalo visoko ili mi je papučica imala previše lufta ili je čak i proklizavalo. To je sve bilo sa onom sajlom što sam možeš štelovat.tada smo uzeli onu samoštelujuću sajlu i stanje se malo popravilo iako ni onda nisi mogao nači onu točku laganog kretanj bez nekog trzanja i cukanj.kaže majstor da to tako dok malo nelegne druk ležaj i to.tako je i bilo i ja sretan ko malo dijete.i eto sad opet sra... nakon 6 mjeseci počinju isti simptomi sad se lagano čuje kaoneko struganje koje prestanekada stisnem kvačilo.hvata mi niže i kao da je tvrđe.nisam više pametan. Znalci pomagajte . Unaprijed zahvalan i lp. Auto je xsara 1.4i 2000g:cry::doh:
 

lageros-zg

New member
Iz nekog svog prodajnog iskustva i prakse s kupcima i korisnicima ugrađenih dijelova, moram reći da na Citroenu je bilo nekih različitih izvedbi setova kvačila od sva 3 renomirana proizvođača (LUK, SACHS, VALEO) te na nekim modelima se nije moglo instalirati ništa drugo osim onakvog kakvo je bilo već gore na vozilu.
Pa sam imao jedan "friškiji" slučaj kada je na vozilu bio SACHS (a što nisam znao do trenutka kad je počeo servis na vozilu) te taj SACHS je bio najskuplji od trolista gore navedenih brandova, a VALEO najjeftiniji. No, kad se kvačilo trebalo montirati, košara nije odgovarala za montiranje, kao ni izgled potisnog ležaja.
Premda izgledi potisnih ležajava često nisu presudni jer neki proizvođači rade različito, ali u praksi to ne predstavlja problem, u ovom slučaju je to sve bilo krivo. Pa prilikom pokušaja LUK-a koji je bio na sredini cjenovnog ranga između VALEA i SACHSA, isto tako nije odgovaralo. Na kraju najskuplji SACHS je bio uptavo taj i samo taj je mogao ići na auto.
E sad, tu postoji nekoliko mogućih opcija objašnjenja, a jedan je i taj da su ova dva neodgovarajuća imali neku grešku u proizvodnji, pogotovo ako se uzme u obzir da LUK i VALEO (kad su u pitanju francuzi) rade zajedno, pa se često na lamelama može vidjeti logo i LUK-a i VALEA.

S druge pak strane, nakon takvih problema (ne samo na PSA grupaciji, već i na nekim drugim modelima vozila) potražio sam originalne programe koje danas koristim u detekciji svakog rezervnog dijela, ali ono što je jako bitno je to da se za svako vozilo i detekciju rezervnog dijela obavezno mora dati broj šasije, jer samo onda se dobije točan uvid u baš to određeno vozilo.
Premda i originalni katalozi znaju imati nekih nejasnoća i greškica, one su minorne u odnosu na aftermarket kataloge sa kojima se lako zabuniti i pogriješiti, pa i vrsnim majstorima ili trgovcima.

No, na kraju svega, onaj zadnji dio, ugradnja je uvijek moguća da ode nešto u krivo, a tu smo nemoćni svi mi koji ovisimo o drugima po tom pitanju.
 

perojug2

Member
Sach sam uzeo na preporuku majstora iako se razlikovao u širini lamele koja je bila stara neznam proizvodjača a dao sam i br. Šasije i rekli su to je to ( tokić)
 

lageros-zg

New member
@ perojug2
Koliko sam ja upoznat sa njihovim radom, oni ne koriste program koji i ja kod detekcije rezervnih dijelova, tako da je tu moguće svašta.
No za ubuduće, ako bude potrebe, slobodno se javi, pošalji broj šasije i ja ti pošaljem skicu tog segmenta i sa originalnim brojevima rezervnog dijela tako da možeš biti siguran u dijelove.
 

Patuljak

New member
Mogu samo da se pohvalim da sam imao isti problem sa Valeo setom kvačila. Osjećalo se lupkanje na pedali kvačila. Obilazio majstore, mijenjao sajlu...nije koristilo (ali dobro, već je bila za zamjenu). Nekako sam se nagovorio da tolerišem problem sa kvačilom i onda je došlo vrijeme da mijenjam prednje diskove. Opet kupim Valeo. Nakon 1000km, auto počinje da trese pri kočenju. Konstatujemo pokrivljene diskove! Obradim diskove na strugu, 500km su bili ok, poslije isti problem.
Odem kod dilera, objasnim problem i saznam da nisam prvi sa ovim problemom. Problem je što sam bacio račun, pa nisam mogao da reklamiram.
:wtf:

Na kraju p..zd...m, uzmem Sachs set kvačila i Textar diskove i od tad zaobilazim Valeo u širokom luku.
 
Na vrh