Problem sa vibracijom prednjeg kraja

Urban

New member
Imam problem već jedno 6 mjeseci cca. Kod ubrzavanja na uzbrdici te dugih skretanja u lijevo (npr kružni tok, kada je opterećenje veće na prednjem desnom kotaču) osjećam vibracije, bolje reći trese mi se cijeli prednji kraj i to podosta (može se osjetiti u cijelom autu).

Bilo je dosta teorija i nekoliko mehaničara mi je pregledalo auto. Mijenjali smo nosač motora, pa je bila ideja da mijenjamo spone, ali sam sve to zaustavio jer je zaključak većine slijedeći - desna poluosovina. :hm:

Da li je netko imao sličnih iskustava i da li možda netko zna gdje bih mogao nabaviti polovnu? (nova je 3000kn) I da, mora biti za automatik mjenjač. :(
 

vborovic

C5 modifikator
Ne bi izuzeo gume, odnosno njihovu optiku ... poluosovinu bi najlakše skužio dok krećeš iz mjesta, skroz smotani volan u jednu stranu, i onda čuješ jednolično lupanje koje ubrzava sa okretanjem kotača ... ako se to ne čuje, 90% sam siguran da nije do (isključivo) poluosovine ...
 

Urban

New member
Ne bi izuzeo gume, odnosno njihovu optiku ... poluosovinu bi najlakše skužio dok krećeš iz mjesta, skroz smotani volan u jednu stranu, i onda čuješ jednolično lupanje koje ubrzava sa okretanjem kotača ... ako se to ne čuje, 90% sam siguran da nije do (isključivo) poluosovine ...
Gume nisu, jer su zadnje stavljene na prednje i prednje na zadnje. - problem ostao isti
Išao sam na centriranje trapa. - problem ostao isti

Sve ostalo je pregledano i nema nikakvih luftova. :hm:
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Poluosovinu,mozes da provjeris na pravcu,kad vozis oko 7okm/h i maznes gas,tad ces imati osjecaj da tockovi hoce da iskoce ispod sasije.
A dok stojis pa ubacujes u R ako je poluosovina sa luftom cut ces tupu udarac.
Moj predlog ako bude ona u pitanju da uzmes bar repariranu a nikako polovnu,ja probao pa nisam presao ni trideset hiljada km sa njom.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Gume nisu, jer su zadnje stavljene na prednje i prednje na zadnje. - problem ostao isti
Išao sam na centriranje trapa. - problem ostao isti

Sve ostalo je pregledano i nema nikakvih luftova. :hm:
svejedno nemoj isključiti još gume, bilo ih je koji su mjenjali sve četiri a bili sigurni da nije do guma.

ovo što ti je borović rekao za polu osovinu morala bi se čuti kod smotanog kotača iz mjesta. Probaj tako pomalo selektiraš što je a što nije.
 

vborovic

C5 modifikator
Moram napomenuti da je X7 model specifičan što se tiče potrošnje guma, znam sa nekoliko drugih foruma, ljudi se žale na neravnomjerno trošenje gume, pu unutarnjem dijelu, neki čak i da je više na vanjskom, da su bili 3-4 puta na Hunterovim uređajima za optiku, i ništa, sve se čini ispravno, a gume se i dalje nejednolično troše i/ili tresu u vožnji ... bez konkretnog zaključka koji bi mogao biti uzrok tome ... a za poluosovinu, ona se definitivno mora čuti (a bome se i osjeti na volanu) pri skroz smotanom volanu, a eventualno onda i u drugim uvjetima vožnje, ali ne toliko naglašeno ... to bi ti isto ekipa sa pravog servisa trebala moći odgovoriti, nakon probne vožnje, koji je kvar ... :D ...
 

Urban

New member
Poluosovinu,mozes da provjeris na pravcu,kad vozis oko 7okm/h i maznes gas,tad ces imati osjecaj da tockovi hoce da iskoce ispod sasije.
A dok stojis pa ubacujes u R ako je poluosovina sa luftom cut ces tupu udarac.
Moj predlog ako bude ona u pitanju da uzmes bar repariranu a nikako polovnu,ja probao pa nisam presao ni trideset hiljada km sa njom.
Oba slučaja su kod mene. U desnom kotaču kada idem u rikverc čuje se tupi udarac, to sam zaboravio napomenuti.

Problem je nači repariranu pa čak i polovnu, tražio posvuda, ali za automatik nemaju.

Moram napomenuti da je X7 model specifičan što se tiče potrošnje guma, znam sa nekoliko drugih foruma, ljudi se žale na neravnomjerno trošenje gume, pu unutarnjem dijelu, neki čak i da je više na vanjskom, da su bili 3-4 puta na Hunterovim uređajima za optiku, i ništa, sve se čini ispravno, a gume se i dalje nejednolično troše i/ili tresu u vožnji ... bez konkretnog zaključka koji bi mogao biti uzrok tome ... a za poluosovinu, ona se definitivno mora čuti (a bome se i osjeti na volanu) pri skroz smotanom volanu, a eventualno onda i u drugim uvjetima vožnje, ali ne toliko naglašeno ... to bi ti isto ekipa sa pravog servisa trebala moći odgovoriti, nakon probne vožnje, koji je kvar ... :D ...
Imao sam neravnomjerno trošenje guma, ali na vanjskom rubu. Gume stare 3 godine kao da imaju 10 i da sam sa njima divljao.
Stvar je u tome da svejedno trese na istom djelu, prednji desni kraj, bez obzira na gumu.

Problem je taj "pravi servis". Nitko mi nije točno znao što. Samo jedan je iz prve rekao poluosovina (onaj koji mi je prije servisirao Audija :grin:).
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Moja je stigla iz slovenije,preko pavica iz tuzle,nadje tacan kataloski broj na ovoj stranici.
http://service.citroen.com/pages/index.jsp
(registruj se bzvze nalupaj odgovore a meil tacan na njega ce ti poslati aktivaciju) i potrazi onda po servisima da oni vide ima li na stanju igdje u regiji.
Sa kataloskim brojem zovi i pezo servise.
Naravno prije toga ustanovi jeli to to.
Polovnu ovdje nije problem naci ali na otpadu su ili razbijena ili dovezena auta sa taxija i sa velikom kilometrazom,pa rashodovana,tako da je mrka kapa sta ces uzeti.

Gume... Meni su brujale i tresle i neravnomjerno trosene samo njegove miselinke,druge ni jedne,cak i zimske mi manje sumova imale.
 

raccad

Member
Kako si rijesio problem tresnje auta?
Pitam jel kod mene trese kad prebaci u 6 br. na oko 90 kmh i pri laganom dodavanju gasa cijeli auto podrhtava. Mijenjao sam konverter mjenjača jel je zablokirao i uvjeravali su me da će to riješiti i trešnju međutim problem je ostao isti.
Zaboravio sam napomenuti da se radi o automatiku 6 brzina
 
Posljednje uređivanje:

zivisic

New member
i meni trese, problem je u luftu unutarnjeg zgloba na desnoj poluosovini...
moram to rijesit hitno, samo jos ne znam di kupit.
Nema razloga da to kosta 2000kn, moram rastavit, mozda se nesto da i popravit u samom zblobu...
 

raccad

Member
Najbolja ponuda je ova
Desna poluosovina
cijena sa popustom: 1550,00 kn ( + kaucija 300 kn ili umjesto kaucije povrat stare poluosovine )
Ako neko ima bolju nek se javi
 

Bekspejs

New member
Ne znam jel tema još aktualna ali ja sam imao gotovo identično iskustvo na Ford CMax-u... Treslo je treslo. Pa sam prebacio gume, pa sam radio špur, pa sam, na kraju zamijenio poluosovinu i, pogodite - i dalje treslo... Na kraju, u servisu su skinuli kompletna 4 kotača s drugog auta i stavili na moj. I gume i felge. I više nije treslo. Ako imaš kakvu mogućnost, probaj stavit sve kotače koji valjaju pa testiraj. Da ih i sve kupiš nove, maltene jeftinije neg poluosovina...
 

Automatic

Well-known member
I meni trese kad krećem pogotovo ako smotam volan ko da je guma jajasta a za par sekundi se smiri i sve ok,i ja sumnjam na poluosovinu ali me previše ne zamara,kad počne tresti da se neda voziti javil bum kvar,auto je isto automatic.Isto desna strana.Po meni se ćini da nj..be zglob pošto je poluosovinaiz dva dijela i veće je opterećenje u dijelu poluosovine gdje je prihvat od diferencijala udaljen za cijelu dužinu te osovine na koju se kopča druga nego ona koja ide direktno iz getribe,a još k tome ako je desna pogonska onda i prije naj...e u tom dijelu.Stvar je i u tome što su sve to velike i široke gume i nešto mora s vremenom popustiti ,a šalica poluosovine tog momenta trpi najviše jer rolice su u njij široke samo 5 milimetara a hvataju u tri točke.Možda griješim ali mislim da plačamo ceh gumama na autima.Meni tvornička 235/45/17 ,po meni 205/60/16 bi bila čisto dovoljna ali proizvođač nakalemio takvu gumu i jbg.
 

vborovic

C5 modifikator
Ne bi trebalo kod AT-a, samo kod ručnog mjenjača se treba ispustiti ulje dok se to radi (barem poštivajući ovlaštenu proceduru)
 

Urban

New member
Eto mene natrag opet... :)

Pa da se pohvalim...promijenio sam kompletno ulje u mjenjaču...promijenio sam i obje poluosovine...nove iz Citroena, nikakve polovne i reparirane, skupio pare i kupio...promijenio sam jabučice...i bilo je super... 10 DANA! i onda je opet počelo tresti...manje i na lijevoj strani sada...

Onda sam išao na pregled centra karoserije...PERFEKTNO! Dakle to nije problem...

I sada mi još ostaju dvije stvari...nosači motora...i letva volana...i to bi trebalo biti to...a ako nije ništa od toga...ide na otpad...jer mi ga je već pun K...(iako ga potajno jako volim :eek: )


Ima netko još koju ideju?:thinking:
 
Na vrh