Zadnja ruka na BX-u

djole

New member
Bitno je samo promenuti na vreme, inače se oštete i ruke, a može doći i do deformisanja zadnje polušasije.
Takodje, na masti nemojte štedeti, originalni ležaji se ne bi ni raspali da su bili propisno podmazani !
 

Lakii

Well-known member
Fotosession za u novine!

Meni ipak fali par stvari!
Ono, di su razderane ruke, krv, znoj suze? Nista nije slomljeno?, nista nije zapelo?
Di je izraz lica dok vadis stare lezajeve? :D:grin::D


PS. Zezam se, svaka cast na trudu!
 

jura

New member
Godine ga nisu mazile, srećom ima tebe da ga podmladiš. Samo se ti nastavi brinuti o autiću kao i do sada i još će on dugo prkositi zakonu starenja.
 

Grga

New member
Objavljujem da je Bx nazad u dvorištu. bio je mjesec dana u radioni. zadovoljan sam. moram ,dakle još kupiti te lampe i skupit lovu za regu. na cesti je u 3. mjesecu. :) a onda se projekt nastavlja. u planu su GT sicevi koji čekaju u podrumu, novo tapeciranje unutrašnjosti, zaštita podvozja, rollbar u kabini, moguća ugradnja plina, a za koju godinu možda i elektromotora....:p

Pitanje: ispušni sustav tvornički ima 3 lonca. ja sam stavljao inox kod Lastovćića s time da sam prvi lonac odnaprijed izostavio tako da su ugrađena samo 2 zadnja kao i na normalnim bx-ovima. Èini mi se da mi to utječe na potrošnju koja mi je u gradu zadnja bila oko 14 a na otvorenom 10. iskreno ne sjećam se da li sam potrošnju imao s novim sustavom, al bila je prije 7,5 otvorena i 10 grad.i razmišljam dakle ga ugraditi opet nazad taj prvi lonac. A i taj sportski zvuk mi nije neka fora. pogotovo je dubok kod 2000 okretaja.
 

Lakii

Well-known member
Cuj, BX ionako nije jak na zvucnoj izolaciji po danasnjim standardima.
Stavi kako je bilo ako zelis pricati s ikim u autu
.
Ali ovo mi se cini prevelika razlika u potrosnji, mislim da nije do auspuha to!
Prije ce biti zima i popratne radosti!

PS. Kod XU motora, barem meni, je puno lijepsi zvuk samog motora od zvuka iz ispuha!
 

ExOduS442xb

Racing
Ja na svome imam BX ima 2 lonca ti vjerojatno pod 3cim mislis na katalizator?
Moj ga nema, tj. prostorno je predvidjeno ali u knjizici pise da je to valjda zadnja serija bez tj. 'pre' :D.

Tebe vjerojatno zafrkava karbus, cisto sumnjam da ispušni sustav može toliko utjecati na potrošnju. Jedino mozda ako se sustav zaštopo negdje pa on forsira više goriva da bi nadoknadio gubitak snage. Jel to uopce moguce? Osjecas li gubitak snage?
 

Grga

New member
nije katalizator. 3 lonca ima. ja stavio od inoxa kod Lastovčića. sve. i dobro da jesam jer mi je auto sad već 2 godine neregistriran i brijem da bi sve propalo da je običan. jest da sam platio 1700kn, al sve je ok dandanas. Sad se pitam dal naručiti prek lika iz Pule koji je zastupnik za IMASAF ili napraviti zamjenski na osnovu crteža-sheme sa interneta. jer nemam primjerak. a ova dva su mi napravili po tipu ovih koji su skinuti.

http://www.ebay.co.uk/itm/IMASAF-centre-silencer-CITROEN-BX-19-4x4-NEW-warranty-/270608055314?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f017f3c12

ovo su zadnja dva koja imam na autu: http://www.ebay.de/itm/IMASAF-Auspuff-ESD-Endtopf-CITROEN-BX-19-4x4-NEU-/390206836625


evo još malo detalja:

http://www.pluspiecesauto.com/liste-pieces-pour-CITROEN-BX-XB-19-GTi-4x4-514-410-514-410-2199-10414.html

http://www.yakarouler.com/cicerone/cicProduct?family_id=3&criteria_id=11&constructor_id=3&constructor_name=CITROEN&car_id=5&car_name=BX+BX19+1.9+i+4x4+GTi&year_id=1989&code_mines=XBFR&provider_id=407&provider_label=IMASAF&din_id=122&engine_id=D6A (XU9J2)
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh