Xsara 1.4 by "deltaint"

deltaint

New member
Evo da predstavim i svoj auto, xsara 1.4 iz 2000.

Dobio sam ju za sonatu 2.0 jer sam htio manji auto koji manje trosi. Ima atestiran ladni renzo plin. Koliko trosi jos ne znam, napravio tek 100 km sa njom. Otisao joj je zadnji most to odmah idem kod mehanicara da mi se napravi. Ima dosta km, 200tkm. Od opreme imam klimu, podizace, daljinsko, el.retrovizori, alu felge i mislim da je to ukratko to. Eto nadam se da necu imat neke vece probleme sa njom. Nemam sad nekih slika, al stavit cu sad ove 2 koje imam. Ima neki auspuh koji se divlje cuje, al to odmah skidam i stavljam neki serijski. Ima ogrebotina na limu al sredit cemo to...
 

deltaint

New member
re: Xsara 1.4 by "deltaint"

Evo da napisem sta sam sve zamjenio na xsari. Znaci prvi servis je novi zadnji most, zadnje kocnice, kanalni remen serva, senzor volana, ulje volana, rad i sve sta ide uz to. Cijena 3000kn. Onda ulje, filter ulja, zraka, ventilacije, antifriz,semering desne poluosovine, ulje mjenjaca,cilindar zadnji desni, mali kiler kabine, dijelovi i rad i jos neke sitnice, 2000 kn. Onda mi je poceo mijesat ulje u vodu pa je slijedilo brusenje glave, gumice ventila, dihtung glave, semering bregaste, semering ventila i jos neke sitnice 2500 kn. Eto to je ukratko to. Ode 1000 eura u staru kantu. Sad me jos i plin zeza nekad mi auto trokira nekad radi savrseno. Dolazim u iskusenje da sve jos sredim i prodam ga. Uostalom stavio sam i dvije nove gume. :)
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
re: Xsara 1.4 by "deltaint"

Nakon tolko uložene love i dovođenja u red svega što si nabrojao,postavlja se pitanje isplativosti prodaje,tj koliko možeš izvuć love za nju :whistling:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
re: Xsara 1.4 by "deltaint"

MkI je sranje. :( MkII i još HDi - neuništivo.

Uvijek volim usporediti npr. Escorta i Focusa isto godište. Takvih kvarova jednostavno nema. Uz preptostavku normalne vožnje i redovnog i ispravnog servisiranja.
 

Franz

Well-known member
re: Xsara 1.4 by "deltaint"

Nakon tolko uložene love i dovođenja u red svega što si nabrojao,postavlja se pitanje isplativosti prodaje,tj koliko možeš izvuć love za nju :whistling:
da sam na njegovom mjestu i da se imam vremena zaje?avati i da imam casha u rezervi, raskupusao bi to čudo za djelove. i uzeo što kaže bjelivuk, drugu generaciju xsare.
kažem, lako je napisat, ima tu posla i zafrkancije.
 

deltaint

New member
re: Xsara 1.4 by "deltaint"

ma rastavljat u dijelove je necu, nemam ni mjesta ni volje za to, a i regana mi je do 6. mj pa cu je jos rade vozit do tad pa cu vidjet sta dalje... nadam se da necu imat vise vecih kvarova...
 

deda

New member
re: Xsara 1.4 by "deltaint"

Xsare su odlićni auti,drugo je kaj ljudi rade s njima,pa im rikavaju brtve glave,mostovi i mjenjači,a sve ti zavisi od kakvog si ga telembusa kupio i kakva je ćuda radio snjim i kak održavao.Ja sam isto naletio na ovu moju,kao vozio deda,stalno na servisu,itd....odma se raspao mjenjač,sjebana klima,pa nedugo i zadnji most.Kada sam sve sredio jer ,što ću sad,takvog nemrem prodat a kada sam sve sredio auto već 6 godina ide bez greške i ima preko 200 000 km niš mu nije.
 

deltaint

New member
re: Xsara 1.4 by "deltaint"

Evo imam jos jedan problem. Pa ako netko ima nesto slicno nekaj javi. Znaci ujutro kad upalim auto nemirno radi, upali se check lampica i onda radi na 500-600 okretaja, kad ga vozim hladnog i stisnem kvacilo naglo padne na 500-600 i nemiran je, varira od 500-900, kao da ce se ugasit. Kad se zagrije sve je ok... Poludit cu vise sa tim autom... Auto ima plin LR, ako to igra neku ulogu. Jer citam neke stvari da komp kupi krive vrijednosti pa da zato stvara probleme.
 

deltaint

New member
re: Xsara 1.4 by "deltaint"

ma radili smo test na kompu i izbacuje gresku lambda sonde, ali kazu da je moguce da tu gresku baca zbog plina... nasli smo i da je imala pukotinu ispusna grana pa smo to zavarili... pa nismo ni stavili lambda sondu nego cemo vidjet da mozda nije zbog tog... ako nije u pon stavljam sondu...
 

quadrolg

Member
re: Xsara 1.4 by "deltaint"

Evo da predstavim i svoj auto, xsara 1.4 iz 2000.

Dobio sam ju za sonatu 2.0 jer sam htio manji auto koji manje trosi. Ima atestiran ladni renzo plin. Koliko trosi jos ne znam, napravio tek 100 km sa njom. Otisao joj je zadnji most to odmah idem kod mehanicara da mi se napravi. Ima dosta km, 200tkm. Od opreme imam klimu, podizace, daljinsko, el.retrovizori, alu felge i mislim da je to ukratko to. Eto nadam se da necu imat neke vece probleme sa njom. Nemam sad nekih slika, al stavit cu sad ove 2 koje imam. Ima neki auspuh koji se divlje cuje, al to odmah skidam i stavljam neki serijski. Ima ogrebotina na limu al sredit cemo to...
DAJ MI RECI KAK SI PRIMJETIL DA TI JE PROŠAL ZADNJI MOST, JEL KAJ LUPALO ILI?

Poruka Moderatora:
Pisanje VELIKM SLOVIMA u internetskoj komunikaciji smatra se vikanjem i nije dopušteno
 

zujo

New member
re: Xsara 1.4 by "deltaint"

Zadnji kotači stoje ovako: / \. Meni je desni kotač bio toliko nagnut da je guma bočnom stranicom dodirivala blatobran što je davalo zvuk cviljenja.
 

quadrolg

Member
re: Xsara 1.4 by "deltaint"

Zadnji kotači stoje ovako: / \. Meni je desni kotač bio toliko nagnut da je guma bočnom stranicom dodirivala blatobran što je davalo zvuk cviljenja.
A ha..meni je desni kotač malo / nakrivo ,ali još nije ni blizu da bi zapinjalo, a i to me ne smeta tolko.. više me živcira kaj je zadnji kraj malo spušteniji od prvog,kaj nebi trebalo bit obrnuto?
 

XSARA VTS

Member
re: Xsara 1.4 by "deltaint"

A ha..meni je desni kotač malo / nakrivo ,ali još nije ni blizu da bi zapinjalo, a i to me ne smeta tolko.. više me živcira kaj je zadnji kraj malo spušteniji od prvog,kaj nebi trebalo bit obrnuto?
to su stručnjaci izmislili da bi se auto sigurnije zaustavio jer se na taj način prilikom kočenja auto poravnava ;)
 
Na vrh