U Rovinju predstavljen Citroen DS5 + HR cjenik

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
U Rovinju predstavljen DS5



Jasmina Pecotić, voditeljica Komunikacija Citroen Hrvatska: 'I prije službenog početka prodaje u Hrvatskoj prodali smo 10 primjeraka Citroena DS5, a plan prodaje u punoj godini, odnosno u 2013., je oko 50 komada. Od tog broja očekujemo kako ćemo prodati oko 10 posto hibridne verzije.'



Nova prestižna limuzina Citroenove luksuzne serije DS bila je parkirana ispred mondenog hotela Lone u Rovinju, u sklopu hrvatske premijere. Novi automobil Citroen DS5 odlično se uklapao u futuristički dizajniran hotel u obliku cruzera, velikog putničkog broda. Nakon prezentacije i testne vožnje bilo je jasno kako je DS5, inače već treći model nedavno osnovane Citroenove premium podmarke DS, brižljivo konstruiran, te da će u premium segmentu na europskom tržištu biti dosta jaki igrač, te će vjerojatno pomutiti planove konkurenciji.



Citroen DS5 nudi originalan i zanimljiv oblik, kako u dizajniranju karoserije, tako i oblikovanju unutrašnjosti inspirirane avionskim oblikom kokpita (prekidači, instrumenti), a sve je garnirano modernom tehnologijom, iznadprosječno bogatim paketima opreme i po relativno povoljnoj cijeni za ovaj segment vozila. Osnovni model eHDi 110 Airdream, s dizelašem od 112 KS te bogatom osnovnom opremom CHIC, uz PDV može se kupiti za 29.615 eura. Za 1345 eura više na raspolaganju je model THP 155, s benzincem od 156 KS, automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, te osnovnom opremom CHIC, koji se može kupiti za 30.960 eura.



CJENIK CITROEN DS5: (uključen PDV)
CHIC eHDi 110 Airdream, BMP6, 112 KS - 29.615 eura
CHIC THP 155, BVA6, 156 KS - 30.960 eura
SO CHIC THP 155, BVA6, 156 KS - 33.670 eura
SO CHIC THP 200, BVM6, 200 KS - 34.320 eura
SO CHIC HDi 160, BVM6, 163 KS - 34.080 eura
SO CHIC HDi 160, BVA6, 163 KS - 35.565 eura
SPORT CHIC THP 200, BVM6, 200 KS - 38.980 eura
SPORT CHIC HDi 160, BVM6,163 KS - 38.135 eura
SPORT CHIC HDi 160, BVA6, 163 KS - 39.620 eura
SPORT CHIC Hybrid4 Airdream, 200 KS - 44.625 eura



Premda osebujnog, ali originalnog dizajna, Citroen DS5 ima korektnu cijenu za paket koji pruža. Kako su po tradiciji Citroenovi automobili dizajnirani na specifičan i avangardni način, teško mu je nabrojiti direktne konkurente. Da i u samom Citroenu smatraju kako je ovaj automobil u neku ruku jedinstven na tržištu pokazuje i podatak da će se u Hrvatskoj prodavati samo na pet prodajnih mjesta u većim gradovima - Zagrebu, Rijeci, Buzinu, te nešto kasnije Splitu i Osijeku. Izabrani Citroenovi dealeri u tim gradovima osigurat će poseban prostor u prodajnom salonu za DS5. Citroen je pripremio posebni DS box - kutijicu u kojoj su uzorci boja svih dijelova na DS5, te se na taj način omogućava kupcu da naruči odista individualizirani automobil. Po izboru dostupnih uzoraka iz DS boxa, za isporuku naručenog modela treba pričekati do 60 dana.



Citroen DS5 nastao je na osnovi platforme modela C4, odnosno C4 Picasso. Stražnji dio DS5 preuzet je od platforme modela C4 Picasso, dok je prednji dio platforme iznova konstruiran. Rezultat je povećani razmak kotača, sprijeda od 40 do 50 mm, a straga od 80 do 100 mm. Dodatni milimetri iskorišteni su za veću unutrašnjost. DS5 dugačak je 4,53 metara, ima krug okretanja 11,2 metra, a prtljažnik je obujma 468 litara (hibrid 365). Citroen smatra kako je DS5 konstruiran u duhu modernog GT (Gran Tourismo) automobila, a vozač i suvozač sjede nisko kao u kupeu, upravljač je postavljen okomito, prekidači i instrumenti inspirirani su avionskim kokpitom, serijski dolazi s petorim vratima, a jedan je od rijetkih automobila ove klase koji ima straga peta vrata. Brušeni metal i nekoliko vrsta kože daje potreban prestižni dojam.



Od samog početka u ponudi je i DS5 Hybrid4 verzija snage 200 KS. Pri tom dizelski motor daje 163 KS i pokreće prednje kotače, dok elektromotor najveće snage 27 KS pokreće stražnje kotače. Hybrid4 ima ručno upravljani automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa, dok je vozaču putem okruglog prekidača između prednjih sjedala na raspolaganju četiri načina vožnje - Auto, Sport, ZEV i 4WD. Vozilo se pokreće pritiskom na prekidač, bez upotrebe ključa. Citroen DS5 osvojio je pet zvjezdica na EuroNCAP testu.



Izborom načina vožnje 'Auto' vozilo se pokreće iz mirovanja samo na struju. Elektromotor pokreće vozilo do brzine 60 km/h, kada se automatski upali dizelski motor. Tijekom vožnje na dizelski motor baterija se dopunjava strujom, a ako se snažnije pritisne pedala gasa dizelski motor i elektromotor mogu raditi i istovremeno. Izborom načina vožnje 'Sport', dizelski motor se vrti višim okretajima i sam način vožnje podešen je za postizanje što boljih performansi, za razliku od 'Auto' načina vožnje koji prvenstveno smanjuje potrošnju goriva.



izborom načina vožnje ZEV (Zero Emission Véhicle) vozilo se isključivo pokreće na struju te je elektromotor u mogućnosti tako pokretati automobil 2-3 km, a ako su jako dobro napunjene baterije može se voziti do 4 km. Ugrađena elektronika brine da se baterije ne isprazne do kraja, čuvajući ih od oštećenja, a kada se potroši kapacitet baterije, vozač se upozorava da više nema struje i da pokrene dizelski motor. Način vožnje 4WD koristi se prvenstveno za niske brzine, dakle kod 'off-road' vožnje kada se treba izvući iz blata, snijega ili leda. Tada dizelski motor pokreće prednje, a elektromotor stražnje kotače, te se dobije pogon na sve kotače. DS5 Hybrid4 ima prosječnu potrošnju od samo 3,8 l/100km, te se hibridom ostvaruje ušteda do 35 posto goriva.



Cijena DS5 Hybrid4 verzije sa 200 KS u kombinaciji s najbogatijim paketom opreme Sport Chic je 44.625 eura. I prije početka prodaje, koja počinje 2. travnja (ne nije aprilili), u Hrvatskoj je prodano 10 primjeraka Citroena DS5, a plan prodaje u 2013. je 50 primjeraka. Od tog broja očekuje se kako će se prodati oko 10 posto hibridne verzije.



Davor Kindy

JESTE LI ZNALI?

Citroen od svoje posebno oblikovane prestižne DS linije jako puno očekuje. Pri tom francuski proizvođač automobila ispunjava dano obećanje kako će u samo dvije godine u prodaju pustiti tri modela nove DS linije - DS3, DS4 i DS5, a u planu je i još novih modela te linije.



Citroen DS3
U Europi je prodano 140.000 komada, a u Hrvatskoj 102. Od ukupno prodanih primjeraka 30 posto otpada na Sport Chic verziju. Zanimljiv je podatak da je čak 60 posto novih kupaca, koji prvi put kupuju automobil marke Citroen se odlučilo za kupnju modela DS3.

Citroen DS4
U Europi je prodano 30.000 komada, a u Hrvatskoj 51. Cilj prodaje u Europi je 40.000 primjeraka godišnje.

Citroen DS5
Cilj prodaje u Europi je 40.000 primjeraka godišnje, a od tog broja očekuje se da će 10 posto biti hibridne verzije. I prije početka prodaje u Hrvatskoj je prodano 10 primjeraka Citroena DS5, a plan prodaje u 2013., je 50 primjeraka. Od tog broja očekuje se kako će se prodati oko 10 posto hibridne verzije.










http://www.autoportal.hr/index.php/testc/4082
 

ExOduS442xb

Racing
Odličan je! Meni je prekrasan, čak imam feeling da je i najslabiji HDI sa 112ks dosta dobar, možda nije pretjerano startan ali sigurno kad turbo uhvati fino obilazi ;)
 

Dalibor

Dado Tornado
napokon je ZX dobio nasljednika...
ali kod nas, u bosni i srbiji biti će nažalost tek malo češći od C6...
prvi je problem cijena, jer se takvi auti kupuju preko firme (zna se koje su to marke), služe za pranje poreza (čega više nema) ili se kao rabljeni uvažaju iz njemačke (zna se koji).

cijena je problem i zbog toga što privatno nitko neće dati 200+ tisuća kuna za nešto što ima 110KS. osnovni model je trebao biti na razini peže 508, accord honde, da je po mome možda i razini jednog ford mondea i tada bi to imalo izgleda postati senzacija na našem tržištu kao što se dogodilo sa C-crosserom kada su ga davali jeftinije, ovako uviđam "taxisstički mentalitet" na djelu.

vjerujem kako će prodaja na europskom kontinentu (fr, de, beneluks) biti itekako zadovoljavajuća za citroen. poznavajući ukuse kina bi mogla progutati DS5, posebno ako se samo za kinesko tržište načini neka verzija produženog osovinskog razmaka.

grehota bi bila DS5-icom zaobići tržište večinskih židovskih zemalja - SAD i izraela.
SAD je pomahnitao za hibridnom tehnologijom, iako ista nema smisla kraj modernih dizela, promidžba čini čuda i DS5 sbog svoje osebujnosti i (odlične) hibridne tehnologije tamo može postići samo uspjeh.
nadam se kako će se suradnja sa GM-om pokazati uspješna po tom pitanju.
DS4 bi istko mogao biti zanimljiv za amerikanca. posebno sa HDI motorom.
 

deda

New member
Ionako sve zanima samo zapadno tržište,ne rade se auti za naše i istoćno,jer kad bi se tako razmišljalo,nebi se uopće radili takvi auti. Kaj da ja radim s takvim autom u našoj nedođiji,a drugdje je još i gore.
 

Marko

Well-known member
kina bi mogla progutati DS5
Kina dan-danas svašta guta i van pljuje metaforički rečeno. Taj auto su ponudili tu u Hr onak kak se veli "usput", da budemo sigurni ima li netko cijene tog modela po kojima se trži u SLO?
 

Hrvoje Marin

Active member
krom je opet u modi, ovo na prednjem dijelu od DS5 je smijeh totalni, ali,

X1 na pragovima ima, pa to je čisto dok ne izađe na cestu... smijeh isto..



samo ja bih ipak radije X1 ;)
 
Na vrh