Trešnja prednjeg kraja C4 Grand Picasso 2.0 HDI

dancitr

Member
Pozdrav,

prednji kraj trese pri ubrzavanju i najizrazenije je oko 80-90-100kmh... nekad bude gadna tresnja, nekad se jedva primijeti.
Situacija je sve gora i gora.
Sve mi se cini da je to poluosovina ()... sve ostalo je navodno vec promijenjeno.
Sad se i cuje cijeli orkestar vibracija/šumova/zujanja... meni se cini da su lezajevi kotaca isto sad otisli... ili mozda lezaj u nosacu motora kroz koji ide poluosovina... vidio na jednom video nekog auta?

Uglavnom poluosovina je nova kod mene i isao bi ju mjenjati.

Iz onoga sto mi je dostupno, skuzio sam da moram skinuti kotac, gedorom 35 maticu sa poluosovine, skinuti spoj letve volana, kugle i onda iscupati poluosovinu...
jel ima jos sta? jel poluosovina zasarafljena flanžom... nisam nigdje procitao to? Navodno bi mogao neki nosac motora stvarati problem?
jel treba skinuti kociona kliješta?
oče li ulje iscuriti iz getribe ako auto dignem samo na desnoj strani?

Netko je sigurno to radio i zna proceduru u detalje...
 
Posljednje uređivanje:

dancitr

Member
Samo za info ak ce nekome trebati...

Klijesta netreba skidati, glavcinu sam morao skinuti sa noge jer nisam mogao vratiti sponu na donju kuglu inace.
Ako se brzo izmijene poluosovine u getribi, minimalno ulja iscuri.
Ima super trik na youtube-u koji me spasio kako skinuti sponu sa donje kugle... nemam alat... digne se glavcina/disk sa dizalicom i ugura nekaj metalno izmedju spone i glavcine... oko prst debljine (ne slucajno prst :-D)... bas kod kugle... i onda kad se spusti dizalica to izbije sponu sa kugle.

Poluosovina dodje sa lezajem na osovini.
Dobije se i nova matica ali nije 35 ko original vec 32mm.
GSP poluosovina.

Auto vise ne trese pri ubrzavanju... fina glatka voznja.
Nazalost buka/zujanje je i dalje tu, izgleda da je lezaj kotaca dobio od vibracija poluosovine kak sam se dugo vozio s tim (mala mogucnost da je guma, ali su gume nove).
 

dancitr

Member
A neam pojma... ak ocu to posteno napravit treba mi presa... trebat ce mi i za rad po motoru pa ju mozda i napravim... pa si gruntam da mozda odem tom rutom... ali zeni treba auto i boji se vozit drugi sa rucnim mjenjacem pa mozda ipak odnesem u neku radionu da riješim to brzo.
Dodatno mi je problem kaj sam krivo zategnuo mulac glavnu maticu na osovini, umjesto 300N ja na 30N (vidio ja 30 u uputama ali nisam vidio daN jedinicu)... bedak jos si mislim pa kaj nebi trebalo to biti malo zesce stegnuto... napravio nekih 40km s tim... al ionak je lezaj sheban pa valjda nisam nikaj drugo napravil...
 

dancitr

Member
Samo za info ak ce nekom trebati...

Kupljen SKF lezaj u Lageros Velika Gorica 250kn... covjek je jako ljubazan... svaka cast... dobije se matica (35mm ko original, pa sam siknuo onu od kaj sam dobio sa poluosovinom od 32).
Stari lezaj izbijen/izpresan, a novi upresan po PS-u... napravio sam si presu (400kn zeljeza+200kn dizalica)... ima na YouTube-u hrpa videa kak likovi to rade.
Presao sad vec nekih 1000km... sve 5... auto vozi ko nikad do sad u mom vlasnistvu (zadnjih 100000km).
 
Na vrh