Suvozačka strana ne puše toplo kao vozačka

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav!

Dakle, mijenjao sam termostat, bla bla, svi koji su na forumu su vjerojatno pročitali i znaju o čemu se radi.
Sada mi je suvozač rekao da ne puše toplo. Navodno je do prije zamjene puhalo toplo. Nikada nisam suvozač pa ne znam.
Nije klapna kao što je na VTS-u bilo jer sam ju pregledao + kada mijenjam temperaturu intervali temperature ispuhanog zraka su drugačiji.

Znači na vozačkoj strani na maksimumu puše(karikiram) 40°C, a na minimumu 20°C.
A na suvozačkoj strani na maksimumu puše 25°C, a na minimumu 5°C.

Znači klapna se miče od minimuma do maksimuma, ali temperatura je niža nego što bi trebala biti u oba slučaja.

Koji bi vrag mogao biti?
Pogotovo jer je suvozač zapravo suvozačica i krv će mi popiti ako joj nastavi biti hladno. Osim ako mi ne dopizdi pa se zavezem u drvo da zašuti...
 

Cutac

Prèkaroš
E tu sam odzračio, pustio sam baš da krene curiti voda.

jel ti grijao prije zamjene termostata?
Navodno da je, ne znam jer se nikada ne vozim kao suvozač.
Jel moguće da je neko smeće upalo pa zaštopalo kiler kabine?
 

Cutac

Prèkaroš
Ima, budem ga probao odzraciti. Budem ga upalio bez cepa ekspanzione nek radi.
Ali nije mi jasno zasto puse razlicito vozacu i suvozacu? Zar ne bi trebao puhati jednaku temperaturu na obje strane?
 

Memphis

Active member
Kiler ti stoji vodoravno. I ako je zaštopan ili ima slab protok ne zagrijava se cijeli već samo dio (prednji dio kilera). A ti imaš ulaz crijeva sa lijeve strane i zato se zagrijava samo lijeva strana dok je ostatak kilera mlak.
Isto vrijedi ako nije dobro ozračen ...

Otvori čep posude i onda ozračuj na ozračnicima ....
 

Cutac

Prèkaroš
Razmišljao sam kako bi bilo lijepo da nemam nekoga tko kenja jer auto ne grije, jer sam ostavio alat na tepihu, jer je na sjedalu kabel za mobitel, jer je sjedalo odmaknuto...

U VTS-u recimo rijetko koga vozim i vjeruj mi da je super osjećaj. Živo ti se hebe, nađeš auto točno kako si ga ostavio, imaš potpunu slobodu :D
A ne da moram slušati ovo kokodakanje...
:D
 

Damaj

Active member
I ja imao isti slučaj, još uvijek mi ne vjeruješ da je mali kiler u pitanju? I kod mene puhalo napola toplo, napola hladno (mlako), zaključi sam.
 

Cutac

Prèkaroš
još uvijek mi ne vjeruješ da je mali kiler u pitanju?
Nadam se da nije.
Kolika je zahebancija doći do njega i zamijeniti ga?

Nisam odzračivao, kad sam izašao van vidio sam da je prehladno. No vozio sam se i kada ga nagazim mislim da grije, znači trebalo bi biti radi zraka.
 

Doomsday

U prolazu...
Možda je zrak, a možda je djelomično začepljen, pa tek kad nagaziš grije, i to ne isto na obje strane...

Nadam se da je zrak, jer ako je negdje začepljen, ne gine ti skidanje i pranje u kiselini, ili novi...

Valjda...

:whistling:
 

Cutac

Prèkaroš
I ja se isto nadam :D

Ma ako je hladnjak, kakvo pranje, stavit ću novi. Ako moram raskopati cijeli kokpit i napraviti poplavu u autu, e sigurno se ne moram igrati sa kiselinom :D

Pustio ga 20 minuta bez cepa ekspanzione, dvaput otvarao odusnik na termostatu, iz odusnika za kabinu curi sami antifriz. Crijevo iz kabine je hladnije nego crijevo za kabinu, ne znam sta to znaci. Ventilator kabine je bio na maksimumu cijelo vrijeme, temperatura isto.

Budem ga vozio 10ak dana da vidim hoce li biti razlike.
Popularan citat na forumu, moj sljedeci daily auto nece biti citroen, nema sanse.
 

dinko1981

Well-known member
Probaj na sljedeci nacin, kada je auto na radnoj temperaturi isti ugasi i polako otvaraj cep posude i vidjet ces da ce svaki put izac mjehurici zraka iz antifriza. Mozes isto probat i na cepu odzracnika, naravno sve mozes ponovit nekoliko puta.
 

Cutac

Prèkaroš
Oo, zemljak. :D
Ako vidiš kakvu olupinu u Kupi kod Željezničkog, znaš čiji je :)

Iskreno, ne da mi se čamiti na zimi. Ako je zamjena hladnjaka kabine 5 minuta kako mi se i čini, to ću napraviti, a ako treba pol kokpita rastaviti, onda to ide iza nove godine.

Još kako je termostat sav plastičan, nisam siguran jel mi preskočio šarafciger na čepu oduška ili navoj...
 

Damaj

Active member
Kolika je zahebancija doći do njega i zamijeniti ga?
Ne moraš rastavljati cijeli kokpit, meni je to uradio majstor i ima oko sat vremena posla sve skupa sa ozračivanjem. Novi killer ti je oko 700-900 kn minus rabat (mene izašao 550 kn, proizvođač Nissens)

Probaj na sljedeci nacin, kada je auto na radnoj temperaturi isti ugasi i polako otvaraj cep posude i vidjet ces da ce svaki put izac mjehurici zraka iz antifriza. Mozes isto probat i na cepu odzracnika, naravno sve mozes ponovit nekoliko puta.
Ne otvara se tu nikakv čep, ima ozračnik kod malog kilera i na termostatu.
 

Damaj

Active member
Majstori kažu da su njihovi proizvodi kvalitetni, u ovom slučaju kvaliteta približno ista kao i Valeo a cijenom je dosta jeftiniji.
 
Na vrh