Stari auti u svakodnevici

deda

New member
Re: Pocinčana karoserija? Što, kako, zašto, gdje?

Je "krama",zato ih još ima nakon 50 godina ko pljeve svugdje po svijetu.
 

ccccxm

New member
Re: Pocinčana karoserija? Što, kako, zašto, gdje?

Ne samo da ih ima nego su su postale mit legenda.Neživa stvar koja je uspjela prenjeti duh jednog vremena načina života i težnje za boljim i savršenijim generacijama koje su živjele uz nju i koje če i dalje živjeti.To je jedan od rijetkih automobila koji je običnom smrtniku da pravo da sanja u okrutnom svijetu gdje se snovi kradu.To je spomenik ljudskoj želji za boljim,to je citroen ds i to nije krama ovo što se danas vozi su krame bezlične plastičetine upravo kao i društvo i svijet u kojem nažalost živimo.:)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: Pocinčana karoserija? Što, kako, zašto, gdje?

Je "krama",zato ih još ima nakon 50 godina ko pljeve svugdje po svijetu.
Ne samo da ih ima nego su su postale mit legenda.Neživa stvar koja je uspjela prenjeti duh jednog vremena načina života i težnje za boljim i savršenijim generacijama koje su živjele uz nju i koje če i dalje živjeti.To je jedan od rijetkih automobila koji je običnom smrtniku da pravo da sanja u okrutnom svijetu gdje se snovi kradu.To je spomenik ljudskoj želji za boljim,to je citroen ds i to nije krama ovo što se danas vozi su krame bezlične plastičetine upravo kao i društvo i svijet u kojem nažalost živimo.:)
Poštujem vaše mišljenje i razumijem vašu strast. Nažalost po vaše shvaćanje, meni je to i dalje krama. Muzejski primjerak za parade i mimohode kao svjež dašak prošlosti, a ne auto kojeg možeš srediti po svojem guštu i u njemu uživati maximalno i svakodevno.

Od starijih modela me privlači - AX (uz uvjet da je dobro složen kao mala jurilica)
- zatim ZX (ekonomičan, mehanički pouzdan i neuništiv; osim meke limarije)
- BX (joyride krstarica)
- XM (ok, ako je u susjedovom dvorištu) :)
 

deda

New member
Re: Pocinčana karoserija? Što, kako, zašto, gdje?

U takvim stvarima se ne uživa ili upotrebljava svakodnevno jer bi onda to bilo svetogrđe.Osim toga takvu kramu si baš ne može priuštiti svako,pa čak ni onaj koji ima dosta love,jer za tako nešto treba strast,a za takvu strast su samo odabrani,tj.oni kojima je tako nešto urođeno.
Odosmo u ot,ja i dalje tvrdim da se karoserije ne cinčaju.
 

ccccxm

New member
Re: Pocinčana karoserija? Što, kako, zašto, gdje?

Vi naše shvaćanje možete i ne morate poštovati to je vaše pravo kao i naše i uostalom svakog pojedinca.Stvar je tome da su činjenice one na koje, na svu sreću nismo u stanju utjecati.
A činjenice su te da je citroen ds dokazao i pokazao svijetu svoju veličinu,time što je proglašen najljepšim i najboljim automobilom od malo kompetentnijih osoba u svijetu automobilizma nego što smo mi na ovom forumu.Pa je samim time i stekao pravo da ga se u globalu ne naziva kramom kao bezbroj ostalih automobila i marki koje to nisu uspjele i nikad i neće.
Prema tome ta krama na moju i dedinu veliku sreću kao i vjerujem bezbroj ostalih citroenaša ostaje samo točkica u vašem privatnom dnevniku.

Ipak svatko ima pravo na svoje mišljenje a o ukusima se ne raspravlja.:grin:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: Pocinčana karoserija? Što, kako, zašto, gdje?

U takvim stvarima se ne uživa ili upotrebljava svakodnevno jer bi onda to bilo svetogrđe.Osim toga takvu kramu si baš ne može priuštiti svako,pa čak ni onaj koji ima dosta love,jer za tako nešto treba strast,a za takvu strast su samo odabrani,tj.oni kojima je tako nešto urođeno.
Hm, da mi netko punudi izbor između novog C4 DS Racing vrijednog 30t funti i jednako vrijedne žabe, hm, hm... Ne bih se dvoumio niti sec. :) -C4 DS Racing!

činjenice su te da je citroen ds dokazao i pokazao svijetu svoju veličinu,time što je proglašen najljepšim i najboljim automobilom od malo kompetentnijih osoba u svijetu automobilizma nego što smo mi na ovom forumu.
Jasno ti je da niti onda, a ni danas ta "proglašenja" i "izbori" ne vrijede pišljivog boba bez obzira na relativnu "kompetenciju" onih koji briaju/proglašavaju. Hint: EU auto godine, npr.
Sve se svodi na stvar vlastitog ukusa i osobnog dojma.

a o ukusima se ne raspravlja.
Naravno. Samo čemu onda zgražanje da je žaba krama? :D :D

Citat:
bjelivuk: Pregled postova
Svega 25-30 mikrometara (milijuniti dio milimetra)
Zajeb. Metra. Milijunti dio metra.
 

ccccxm

New member
Re: Pocinčana karoserija? Što, kako, zašto, gdje?

Zgražanje je prirodna reakcija kod čovjeka.Ja se ne zgražam na izjavu da je žaba krama već postepeno djelujem na vaš intelektualni sklop da vas prosvijetlim
i odvedem na put svijetla kroz ovu dolinu tame u koju ste upali.Lječenje če biti dugotrajno bolest smo dijagnosticirali teži oblik žabofobije i xmofobije.

Prva terapija prije spavanja izmoliti ovu molitvu

Oprosti mi bože sto sam povrijedio žabu i xm
Èvrsto odlučujem da ču se popraviti i da više neću
griješiti.Te da ču malo manje mučiti dedu i cccxm
na forumu AMEN

Vuče sa vama su uvijek zanimljivi trenuci na forumu svaka častROFLROFLLOL
 

deda

New member
Re: Pocinčana karoserija? Što, kako, zašto, gdje?

Da imam 30 somova,nebi mi palo na pamet da kupim C4,uopće nikakav novi auto,ali za Žabca bi pljunul i 50 somova da nebi ni trepnul,naravno kada bi ih imao.Svakako da bi moral imati i neki novi čipirani plastičnjak za svakodnevne potrebe, more i Dacia ionak su svi isti i svejedno koji,samo da što manje košta i da što manje bacim love,jer drugaćiji novi više i ne postoje.Samo ima jedno vrlo bitna stvar: auto je danas za svakodnevne potrebe sve besmisleniji,prema tome ostaje samo auto iz gušta,a to svakako bi bila jedna Žaba i TA.
 

Damaj

Active member
Re: Pocinčana karoserija? Što, kako, zašto, gdje?

Pratim malo ovu raspravu i neka se nitko ne uvrijedi ali meni auto služi isključivo za prevest se do posla i obaviti sve poslove u privatnom životu. Za tu svrhu može poslužiti samo novi suvremeni auto koji ima klimu i puno opreme za sigurnu vožnju (ABS, ESP, zračni jastuci...). Druga stvar je entuzijazam i strast prema nečemu što je vrijeme pregazilo. Sigurno se ne bih tumbao Spačekom svaki dan 50 km na posao ili da prevozim u tako nečemu obitelj. Dakle ovdje su dvije kategorije ljudi - oni koji ovise o autu i oni koji bi se malo guštali i shvaćam ja i njih, ali tvrditi da su to dobri auti za današnjicu, hm, ne znam...
 

deda

New member
Re: Pocinčana karoserija? Što, kako, zašto, gdje?

Pratim malo ovu raspravu i neka se nitko ne uvrijedi ali meni auto služi isključivo za prevest se do posla i obaviti sve poslove u privatnom životu. Za tu svrhu može poslužiti samo novi suvremeni auto koji ima klimu i puno opreme za sigurnu vožnju (ABS, ESP, zračni jastuci...). Druga stvar je entuzijazam i strast prema nečemu što je vrijeme pregazilo. Sigurno se ne bih tumbao Spačekom svaki dan 50 km na posao ili da prevozim u tako nečemu obitelj. Dakle ovdje su dvije kategorije ljudi - oni koji ovise o autu i oni koji bi se malo guštali i shvaćam ja i njih, ali tvrditi da su to dobri auti za današnjicu, hm, ne znam...
Apsolutno si u pravu.Zbog toga i imam dva normalna auta,Berlingo i Xsaru.Voziti oldija,bilo koji i kakav da je za svakodnevne potrebe je katastrofa.Jer takvi auti uopće ne mogu pratiti današnji tempo prometa,troškovi su enormni,komfor za današnje uvjete katastrofalan.Razlog je jako jednostavan,ti auti iz prošlosti nisu uopće napravljeni da bi mogli podnositi današnje uvjete i zahtjeve.Dakle sve u svoje vrijme.Zamisli da netko tko voli diližanse izađe u danšnji promet.A da je gušt gušt je,ali u posebnim prigodama.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Pocinčana karoserija? Što, kako, zašto, gdje?

kako žaba nebi mogla biti svakodnevni auto, u francuskoj za par tisuća eura kupiš neku što čovjek vozi svaki dan, ni restaurirana nije od kada je izašla iz tvornice u prvoj polovici 70tih....

raspravljati možemo zašto kod nas takav auto košta 10 000€...
 

deda

New member
Re: Pocinčana karoserija? Što, kako, zašto, gdje?

Ja sam je znao voziti ponekad na posao,ali to je živa muka.Prvo dok se zagrije da ti se ne magle stakla,treba vremena,altenator ne može podnesti stajanje u koloni,kada rade svjetla,ventilator grijanja,stalno si na kočnici itd. Grijanje je katastrofa.Drugo prenespretna je za manevriranje u gužvi,a troši u takvim uvjetima ko tenk.Po ljetu te ubije vrućina u njoj.Ako je voziš brže po autoputu,troši da ti pamet stane,prebućna je od šuma vjetra i motora.Auto fantastičan,ali nije za današnje uvjete u bilo kakvom režimu.Da takav auto voziš,moraš imati ono nešto i to se ne može uspoređivati.Nek svako proba,tek onda će shvatiti o ćemu je rječ.Lagano kliziti s njom po gradu,nedeljom ili navečer izaći u grad,to je nešto neopisivo,ali za svakodnevnu upotrebu je neupotrebljiva.
 

deda

New member
Re: Pocinčana karoserija? Što, kako, zašto, gdje?

A tek da vidiš kako se poćne pregijavat ljeti kada se voziš mic po mic,jer hlađenje nije predviđeno za takve vožnje, pa kada se poćne kvačilo pregrijavat od stalnog stani kreni,jednostavno u ono doba nije ni bilo zahtjeva za takvom vožnjom u krkljancima,jer nisu ni postojali.Vožnje u kolonama više ne možeš izbječ,evo pretprošle godine sam se vraćao sa susreta iz Banja Luke,dva i pol sata sam se zajebavao na granici u koloni,kvačilo na Visi se doslovno raspadalo,a tek potrošnja benzina jer bez veće turaže nije mogao više krenut od stepanja pregrijanog motora i kvačila.
 

ccccxm

New member
Re: Pocinčana karoserija? Što, kako, zašto, gdje?

Ti auti sigurno mogu bolje i više od današnjih.Ja sam prije deset godina imao renaulta 18 nikad prežaljenog išli smo u italiju frend i dva su bili u mom starom renaultu a druga ekipa je išla za nama u nekakvom fiat bravo koji je tad bio nov auto prema mom starcu.Nakon što smo stigli mi smo u 18 se osjećali kao da nismo ni putovali a da ne spominjem kako sam ga gazio, frendu se skoro zakuva fiat pokušuvajući me pratiti.Ovi u fiatu su bili izmoreni a ka ono je prema mom bija novi auto.Treba ipak priznati oni su imali klimu a mi ne bilo je lito potrošili su upola manje goriva.....:thinking:
 

Dalibor

Dado Tornado
i manje stari auti se pregrijavaju. mom ZX-u isto ne paše gušva.
kada su vrućine i gužva događa se sl. kako je deda opisao za Visu.
 

deda

New member
Možeš mu čistit kaj hoćeš,kada njemu ventilator koji je drito na remenici ne može na leru provuć dovoljno zraka za hlađenje,jer je tako i konstruiran da ne stoji dve ure na suncu u koloni i svake dve sekunde kreni stani.Druga je stvar što se lamela pregrije od non stop drkanja i sve počne štekat.Najviše oldija krepa na susretima s tim nadrkavanjem u kolonama,jer neki organizatori susreta nemaju pojma i onda nas navlaće okolo po kojekakvim gradskim trgovima i slićnim sranjima,a pošto ima puno automobila dok se dovućeš sparkaš i sve to ,auto to ne može izdržat.
 
Na vrh