Sistem dodavanja Aditiva

putnik

New member
Pozdrav društvu citroenaša.
Prije 5 dana dobio sam upozorenje da je nizak nivo Aditiva. Danas (03.05.2021) sam izvršio dosipanje Aditiva (3l, Partikelfilter Additiv JLM, Art.-nr.: EP1400706), međutim kada je trbalo unijeti podatak da je posuda dopunjena na dijagnostici je evidentirana greška Sistem dodavanja Aditiva P1435, i Kolo releja pred/post-grijanja P1351.
Kompjuter nije registrovao da je Aditiv dopunjen i još uvijek mi javlja da je nizak nivo Aditiva.
Auto je prešlo 174650Km, Kod mene je 5 godina i kupio sam sa 115000.
Napominjem da ja do sada nisam dosipao Aditiv a raniji podatak nemam.
1. Dali je u pitanju Pumpa Aditiva ili neki senzor?
2. Koje su posledice kod dalje vožnj?
Pozdrav
 

pokra89

Well-known member
Treba samo dijagnostikom unijeti novu količinu aditiva. Pošto ne piše o kojem modelu/motoru je riječ, pretpostavljam da je usut pravi aditiv.
 

putnik

New member
Treba samo dijagnostikom unijeti novu količinu aditiva. Pošto ne piše o kojem modelu/motoru je riječ, pretpostavljam da je usut pravi aditiv.
Da u pravu si nisam unio podatke vodeći se naslovom "Moj C5 Fasa I i II"
Radi se o Citroenu C5 2,0 HDI (2006). Ne prima nikakve promjene niti unošenje.
 

Memphis

Active member
P1435 ti greška koja označuje kvar pumpe koja dozira aditiv. Jel ta greška isto bila prije sipanja aditiva?
Jer mislim da ti kod tih starijih modela obavijest na ekranu da nema aditiva je generička greška koja može uključivat kvar pumpe i sve vezano za doziranje aditiva. Jel ti se ta greška možda upalila nakon točenja goriva?
Koja verzija Diagboxa?
Ne može poništiti brojač dok god mu je aktivna greška a upravo je pumpa ta koja mjeri razinu aditiva.
Zapravo pumpa gotovo nikad ne odlazi već rikne elekrtični modul koji upravlja pumpom. Ono kaj možeš je eventualno provjeriti jack i žice ako si kaj skidao prilikom točenja aditiva. Isto tako samu pumpu možeš otpojit i direktno spojit na aku, vidjet jel radi al đabe kad elektronika rikava.

Uglavnom imaš 2 opcije;
Po originalu se mijenja kompletan tank koji košta cca 2000 kn i dobiš ga sa praznom vrećom aditiva
Alternativna opcija ti je da na netu možeš kupit samo pumpu sa el. modulom (sa dostavom košta 850-900 kn). Pumpa se zamijeni vrlo jednostavno, ištekaš svoju i uštekaš novu, ostane tvoj tank sa aditivom. To ti izgleda ovako.
 
Posljednje uređivanje:

putnik

New member
P1435 ti greška koja označuje kvar pumpe koja dozira aditiv. Jel ta greška isto bila prije sipanja aditiva?
Jer mislim da ti kod tih starijih modela obavijest na ekranu da nema aditiva je generička greška koja može uključivat kvar pumpe i sve vezano za doziranje aditiva. Jel ti se ta greška možda upalila nakon točenja goriva?

Ne može poništiti brojač dok god mu je aktivna greška a upravo je pumpa ta koja mjeri razinu aditiva.
Zapravo pumpa gotovo nikad ne odlazi već rikne elekrtični modul koji upravlja pumpom. Ono kaj možeš je eventualno provjeriti jack i žice ako si kaj skidao prilikom točenja aditiva. Isto tako samu pumpu možeš otpojit i direktno spojit na aku, vidjet jel radi al đabe kad elektronika rikava.

Uglavnom imaš 2 opcije;
Po originalu se mijenja kompletan tank koji košta cca 2000 kn i dobiš ga sa praznom vrećom aditiva
Alternativna opcija ti je da na netu možeš kupit samo pumpu sa el. modulom (sa dostavom košta 850-900 kn). Pumpa se zamijeni vrlo jednostavno, ištekaš svoju i uštekaš novu, ostane tvoj tank sa aditivom. To ti izgleda ovako.
Hvala na uloženom vremenu i trudu.
U glavnom sledeće sedmice putujtm u Tuzli pa ću taj problem riješit u CITROEN servisu. Bitno mi je da za tih nekih 1650km vožnje ne dođe do znatnijeg nakupljanja čađi i gubitka vuče i problema u putu.
Hvala društvu na komentarima.
Koja verzija Diagboxa?
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:
Na vrh