Senzor kočnica (Brake pads worn)

SPS

New member
Bok. Na C8 2.2 HDI mi se dosta često pojavljuje poruka na displayu da su mi kočnice tople "Brake pads worn". Pretpostavka da me nekakav senzor malo zeza jer mi se to zna dogoditi i kada ujutro prvi put upalim hladan auto. Zna li netko koji je to senzor i koliko otprilike dođe novi. Hvala
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
0. Offtopic poruke sam uklonio. Natrag na temu.

poruka na displayu da su mi kočnice tople "Brake pads worn"
Vidi što kaže Hrvoje. Provjeri jesu li "warm", odnosno tople ili su "worn", odnosno istrošene.

1. Koliko km su pakne već gore?
2. Najčešće što sam bio vidio jest da je problem u kratkom spoju, odnosno žici, a ne istrošenosti pakni. Normalno dok se pločica istroši zatvori se strujni krug i dobiješ obavijest. U svakom slučaju treba provjeriti. To možeš i sam.
 
  • Sviđa mi se
Reactions: SPS

Konrad

New member
prvo provjeri debljinu prednjih disk plocica a onda pogledaj gdje ti je zica pukla koja ide od disk plocice u muldu

jer cim se zica spoji na masu signalizira ti WORN=potrosenost disk plocica
 

Konrad

New member
ovdje ti se spajaju zice koje idu sa disk plocica...

na toj slici se vidi da su zice koje idu sa disk plocica na konektor strunule i otpale

 

Konrad

New member
koji auto imas?
da li su zadnji put stavljene standardne disk plocice ili disk plocice sa indikatorom?
ako su stavljene sa indikatorom da li su zice spojene na ovaj konektor?
da li su zice izmedu konektora i racunala citave ili su istrunule?
 

Gorski

Member
Da malo dignem temu.
Prije dva dana na C8 se počelo pojavljivati upozorenje "Brake pads worn". Bili smo taman na putu u Rijeku i, ajde da pitamo ovlašteni servis telefonom.
Javila se ljubazna gospođa, nakon što sam opisao upozorenje rekla je da će nazvati za 5 minuta, čim provjeri što je.
I doista, zove za 5 minuta i kaže da je nešto sa kočnicama i da možemo doći da nam pogledaju ali da neće moći uzeti nas jer da nemaj slobodnog termina, ali da svakako dođemo, jer su u pitanju kočnice.

No, dobro, uguglali smo "brake pads worn" i među prvim izbacilo nam i link na ovu temu. ...pa da se osvrnem i sam, možda kome pomogne i to.

Naime, po dolasku kući odmah sam potražio video uratke s demontažom prednjih kočionih pločica na C8 i montažom novih. Naišao sam na 2, dobri ljudi ih postavili na yotube. Stvarno preporučam prije potražiti što god se može naći pa onda raditi.

Prednje pločice su imale 4 mm "mesa" no, ona na desnom kotaču koja u sebi ima zaliven vodič je bila istrošena taman toliko da je skinuta izolacija sa vodiča i dobivala je spoj na masu, i tako signalizirala da je istrošena. E sada.
Istu sam izvukao iz kočione površine pločice i izolirao izolir trakom, da se ne dodirne negdje na masu. Grešku više ne javlja, jer nema spoja na masu. Pojaviti će se ponovno kada se na lijevom kotaču istroši do vodiča, pa ću isto napraviti.

Budući je na novim pločicama debljina tarne obloge cca 12-13 mm, a ova istrošena je bila na 4 mm odlučio sam ju još koristiti, uz redovitiju vizualnu kontrolu, naravno.
Inače, set novih pločica u Ciaku košta 435 kn.
 

Milosh

Test
Po meni jeste odlično kada se uzme u obzir da čovjeku treba auto, da ih nije mogao hitno zamijeniti, da je svjestan šta je uradio, i da će često pratiti stanje pločica.
 

Gorski

Member
Odlično, dabome, tko god to napravi, uz uvjet da redovito kontrolira.
Nego, više od svega mene, po tko zna koji put, bezveze i bez smisla, zapanjuje ovaj naš neokapitalizam, gdje je novac ušao u sve pore društva pa više ni savjet ne možeš dobiti ako ga ne platiš.
Kažem ponovno, bezveze i besmisleno se jadam ali iz servisa nisu htjeli ni zucnuti o kakvom se problemu radi, dok ne bi došao, ostavio auto i da uz pločice naplate još koji sat vremena i možda još koji problem k'o fol koji su riješili.
A riješili ga bolje ne bi. inače, od ranije se vidi kako je netko prtljao po vodičima koji dolaze na konektor gdje se spaja dio vodiča iz pločice. Na desnom kotaču ih je skratio pa su napeti, a na lijevom je skidao žensku stopicu pa kada ju je ponovno stavljao nedovoljno ju je i nepravilno skrimpao.

Ako iole kužiš principe rada, ako imaš prostora, a ja ga uz kuću imam na pretek, i kanal ili grabu onda nema razloga gotovo svakodnevno da ne kažem zaviriti i pod auto, ispuhati čeljusti da se ne taloži stugotina od pakni ili sl.

Inače, pakne smo isti dan kupili, dok smo još bili u Rijeci, ali neka ih još malo na polici, još će 4 mm raditi i rabiti dok dođu na 2 npr.
 
Na vrh