Regeneracija i struja

nitrozg

Member
Bok svima nakon duuugo vremena.
Da čujem znalci, šta kažete.
Citroen c4 1.6 hdi 2014.g. stara generacija sa cca 95ks.
Imam 65000 km i auto mi često radi regeneraciju. (Valjda).
Ugasim auto a ventilator se uključi. I to traje cca 5 minuta. Ali ako ne skuzim da zuji, posise mi akumulator i ne mogu upaliti bez klema. Prvo sam mislio slab akumulator. Ali svi kažu... dobar. Pali ko metak.
I tako i danas stoji moj citrač ispred konzuma a ja se vozim tramvajem.
1. Čudno mi je da je dpf zastopan... već
2. Možda je akumulator ipak slab

Šta vi mislite?
I koje rješenje je najpametnije?
Kupiti akumulator novi... mijenjati dpf, čistiti dpf, skinuti dpf .. ??
 

szahtila

Well-known member
Bok svima nakon duuugo vremena.
Da čujem znalci, šta kažete.
Citroen c4 1.6 hdi 2014.g. stara generacija sa cca 95ks.
Imam 65000 km i auto mi često radi regeneraciju. (Valjda).
Ugasim auto a ventilator se uključi. I to traje cca 5 minuta. Ali ako ne skuzim da zuji, posise mi akumulator i ne mogu upaliti bez klema. Prvo sam mislio slab akumulator. Ali svi kažu... dobar. Pali ko metak.
I tako i danas stoji moj citrač ispred konzuma a ja se vozim tramvajem.
1. Čudno mi je da je dpf zastopan... već
2. Možda je akumulator ipak slab

Šta vi mislite?
I koje rješenje je najpametnije?
Kupiti akumulator novi... mijenjati dpf, čistiti dpf, skinuti dpf .. ??
Ako ti ventilator u pet minuta isprazni akumulator, onda sigurni nije u najboljem stanju
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Kupiti akumulator novi... mijenjati dpf, čistiti dpf, skinuti dpf .. ??
Za početak bi ukopčal dijagnostiku, pa pogledal u kakvom je stanju dpf. Onda i taj aku pogledal na koliko V pada kod starta. Jer kaj veli Zahtila, nemre ti pet minuta ventilatora ubiti ispravan akumulator. Za puno gradske vožnje, dugoročno, je bolje bez tih eko komponenti. ;)
 

nitrozg

Member
Ako ti ventilator u pet minuta isprazni akumulator, onda sigurni nije u najboljem stanju
Samo mi nije jasno kako, nakon nekoliko sati sjednem u auto i upali kao avion
Za početak bi ukopčal dijagnostiku, pa pogledal u kakvom je stanju dpf. Onda i taj aku pogledal na koliko V pada kod starta. Jer kaj veli Zahtila, nemre ti pet minuta ventilatora ubiti ispravan akumulator. Za puno gradske vožnje, dugoročno, je bolje bez tih eko komponenti. ;)
Na dijagnostici sam bio i ne vide ništa neobično
 

nitrozg

Member
Kaj nisi napisal:
Jer sam napisal post prije nego sam ga sad kresnuo. A sad mi je i supruga rekla da je i njoj tako.... upalio bez klema
Jer sam napisal post prije nego sam ga sad kresnuo. A sad mi je i supruga rekla da je i njoj tako.... upalio bez klema
I šta to mijenja na stvari?
 
Posljednje uređivanje:

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
I šta to mijenja na stvari?
Mijenja na stvari da je ipak (valjda) akumulator dobar ako upali nakon nekog vremena bez problema. Kaj se u međuvremenu zbiva, evo, ne znam. Prvi put čujem za tak nešto na Citroenu i općenito. Nastavljam pratit temu.
 

Mrki5

Well-known member
Bilo bi dobro da imaš čime da izmeriš temperaturu motora - rashladne tečnosti kada se to desi. Misli kada se ventilator uključi naknadno i to sam.
 
Na vrh