Pug 206: Dizel ili benzin za početnika?

Cutac

Prèkaroš
Pitanje.
Pežot 206, za friškog vozača, koji je najbolji motor? Jel trpiti dizela vrijedi naspram glave na 1.4?
 

Milosh

Test
Hoćeš reći: Jel bolje trpiti neizvjesnost oko glave na 1.4 ili uživati u dizelu? :D

Šalim se, hoću reći, to što pitaš je potpuno individualno. Dosta ljudi ne trpi dizela kao što ti misliš već ga jednostavno vozi. S obzirom da nema dobrog benzinca, ja bih uzeo dizela, a i više volim voziti dizela, mada im je zvučna izolacija užasna.
 

markan1000

Well-known member
Jel trpiti dizela vrijedi naspram glave na 1.4?
Vječna dilema. Puno ovisi o planiranoj kilometraži.

Ja na C3 imam tog 1.4, 16 godina star, motor tako lijepo tiho radi, ništa se ne trese, nekad kad krecem s parkinga i muzika je malo glasnija, doslovno ne znam jesam li i upalio auto ili sam samo kontakt dao pa stisnem gas da provjerim. Performanse nisu neka sreća, ali taj motor je dobra mjera za C3/206, lijepo mu odgovara. Osim glave,mana mu je i potrošnja. Ja se trenutno vrtim oko 9l, s tim da ga vozim stvarno samo po gradu, i dosta toga na hladno. A čini mi se da je razlka u potrošnji na hladno i toplo jako velika.
I održavanje je stvarno baš jeftino, dijelovi su za siću.

A dizeli, iako ih ja volim, u tom malom autu mi je nekako too much. Prebučno, pretreskavo, pretraktorski. Održavanje je skuplje, potencijalni kvarovi skuplji.

Presuda: do planiranih 10.000 km godišnje svakako benzinac, unatoč potencijalnim problemima s glavom. Mene osobno više muči potrošnja. Preko 10.000 km ipak dizelić, samo zbog potrošnje benzinca
 

Cutac

Prèkaroš
Dizel u C3 Plurielu je isti taj i nesnosno je glasan i brundav. Baš je horor.

Budući da potrošnja nije nešto pretjerano bitna, znači benzinac bi mogao biti bolji izbor.
Koji bolje ide sa troje, četvero ljudi?
 

markan1000

Well-known member
Ne znam dal sam ikad toliko odraslih vozio u C3. Pretpostavljam da možda ipak boje dizel, ali ne vjerujem da je neka drastična razlika
 

szahtila

Well-known member
Pitanje.
Pežot 206, za friškog vozača, koji je najbolji motor? Jel trpiti dizela vrijedi naspram glave na 1.4?
Imam ja 206 1.4 hdi, 2004 godina. Kupljen sa cca 160000 sada na 212 000.Motor je bučan, ali se ne kvari, potrošnja od ispod 4.0 do 5.5 na kratko. Za prosječne potrebe ne treba ti ništa vise, pogotovo za početnika
Imam ja 206 1.4 hdi, 2004 godina. Kupljen sa cca 160000 sada na 212 000.Motor je bučan, ali se ne kvari, potrošnja od ispod 4.0 do 5.5 na kratko. Za prosječne potrebe ne treba ti ništa vise, pogotovo za početnika
Naravno da sa 68 ks ne možeš očekivati neka čuda
 

Cutac

Prèkaroš
Na što da obratim pažnju kod 206?

Panda je 60 konja i ide, ali ako znaš voziti, zato bih početniku najradije nešto od 100 i kusur konja, da more potegnuti bez šaltanja u nižu.
 

markan1000

Well-known member
Na što da obratim pažnju kod 206?
Ako je benzinac, na posudu od vode :cool:
A koliko znam, od skupljih stvari problem s letvom volana je uvijek aktualan u grupaciji.
E da, i na Peži isto ko i na Citroenu 1.4 benz, ima običaj lažno javljati pregrijavanje, indikator u sekundi ode na maksimum, i za 15-ak sekundi se vrati u normalu. To se naješće događa kad se netko vrijeme voziš u gužvi, s tim da ako je klima upaljena nikad se ne događa. uglavnom, s kojim god sam mehaničarem pričao to nije problem, osim šta je iritantno. ono što hoću rećije da ako to skužiš, može biti dobar argument za rušenje cijene
 

dinko1981

Well-known member
Na što da obratim pažnju kod 206?

Panda je 60 konja i ide, ali ako znaš voziti, zato bih početniku najradije nešto od 100 i kusur konja, da more potegnuti bez šaltanja u nižu.
Koliko se sjecam da sam u vise navrata procitao da im je zadnji most potrosna roba i da zahtjeva reparaturu prije ili kasnije
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Glava na benzincu je trošak ugrubo 2500kn svakih 150tkm. Sa strane pouzdanosti mi je to bolje nego trpiti turbine, injektore, pumpe i ostale pm.
Ovaj slabiji dizel ne ide ništa bolje od benzinca, samo je moment niže pa ostavlja filing ''lakše'' vožnje, manje se šalta.

Za friškog vozača je dizel linija manjeg otpora, ali sam ja osobno za vatreno kršenje sa slabijim atmosfercem. Sila prilike će ih bolje naučiti pimplati gas/kvačilo i šaltati, nakon toga mogu voziti sve.

Most je revidiran negdje 03/04, na C3 su od starta bili novi... C3 je isto stepenicu više po pitanju sigurnosti, pa ako ih ima za istu lovu...
I C3 i 206, ako im karoserija nije bila mučena, probleme imaju eventualno sa pragovima.
 

Cutac

Prèkaroš

Ax boy

Well-known member
Vječna dilema. Puno ovisi o planiranoj kilometraži.

Ja na C3 imam tog 1.4, 16 godina star, motor tako lijepo tiho radi, ništa se ne trese, nekad kad krecem s parkinga i muzika je malo glasnija, doslovno ne znam jesam li i upalio auto ili sam samo kontakt dao pa stisnem gas da provjerim. Performanse nisu neka sreća, ali taj motor je dobra mjera za C3/206, lijepo mu odgovara. Osim glave,mana mu je i potrošnja. Ja se trenutno vrtim oko 9l, s tim da ga vozim stvarno samo po gradu, i dosta toga na hladno. A čini mi se da je razlka u potrošnji na hladno i toplo jako velika.
I održavanje je stvarno baš jeftino, dijelovi su za siću.

A dizeli, iako ih ja volim, u tom malom autu mi je nekako too much. Prebučno, pretreskavo, pretraktorski. Održavanje je skuplje, potencijalni kvarovi skuplji.

Presuda: do planiranih 10.000 km godišnje svakako benzinac, unatoč potencijalnim problemima s glavom. Mene osobno više muči potrošnja. Preko 10.000 km ipak dizelić, samo zbog potrošnje benzinca
]
Evo moj c3 2011, 1.4hdi. Prosjek potrošnje, čak dosta po gradu vozim trenutno, vrh - 6,1l/100km trenutno. Motor radi sjajno, sve sjajno. Benzinac se isplati naravno kad se jako malo čovjek vozi i kad je nov auto jer je jeftiniji od dizela u startu pa ajde. Međutim kod rabljenih je po meni druga priča, razlika u cijeni mala ili nikakva. Naravno ovisi kako je auto održavan ali benzin mi je nekako pretrom a žedan je po pitanju goriva puno.
Međutim, Svako vozi što mu najbolje odgovara.
P. S. - Bez brige dečki nisam došao zagovarat dizele niti ih branim. Imaju i oni mana ali imamo ih i mi svi 😀😀🤣🤣.
To je pak škatula :D
Najružniji po meni Citroën. Tu su se gadno zaribali francuzi. Jedini ružniji je bio c6 i odvratno skup. 😫😫😫
 
Posljednje uređivanje:

Franz

Well-known member
Međutim kod rabljenih je po meni druga priča, razlika u cijeni mala ili nikakva. Naravno ovisi kako je auto održavan
Isto mislim, jer sam računao i razlika rabljenih (približne kilometraže i stanja) je cca 10 posto. Tak da tu priča o 10tkm +/- godišnje ispada kao neki faktor
 
Posljednje uređivanje:

Ax boy

Well-known member
Isto mislim, jer sam računao i razlika rabljenih (približne kilometraže i stanja) je cca 10 posto. Tak da tu priča o 10tkm +/- godišnje ispada kao neki faktor
Evo ženin c2 VTR 1.4hdi, piči ko lud. Ok ona se sad vozi svaki dan Zagreb - Bjelovar, cca 200km stalno. Prosjek 4,7/100km, oko 130/40 je. Auto pjesma
Voli zeleni čupat žifce švabama snažnijim. Jason Statham za njih. Energičan.
Auto za preporuku, iako je 2007dma ali... Dizel 💪💪💪💪
 

Prilozi

Na vrh