Prometne (ne)zgode i događaji

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Ovdje se ne zna što je luđe.

Novinar, HAC ili mi, glupani, koji plaćamo autoput.

EKSKLUZIVNO/VIDEO: KREÆE RAT PROTIV DIVLJAKA NA AUTOCESTAMA Uvodi se sustav nadzora kojim su Nizozemci prepolovili broj smrtnih slučajeva

https://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/ekskluzivnovideo-krece-rat-protiv-divljaka-na-autocestama-uvodi-se-sustav-nadzora-kojim-su-nizozemci-prepolovili-broj-smrtnih-slucajeva/8744612

1. "Ovo je edukativnog karaktera, ali slat ćemo kazne na kućnu adresu."

2.
Na 100.000 vozača, imaš jednog ludog koji ga pričepi do 250, drugim riječima "rat protiv divljaka" = novih 100 uhljeba i stotine milijuna kuna na besportrebnu opremu, pored spalionice novca zvanog "kobre".

3. Pozivaju se na Nizozemsku, ali tamo nema ograničenja na autocesti od 40-60-80 kmh radi izvođenja "fantomskih radova". Prošli tjedan ZG-ST na dionici ograničenje na 60. Tek tako. Kilometrima ispred i iza nikog. Nema radova. Ništa. Da je poštovati ta njihova ogrnaičenja, vozio bih se sedam-osam sati od Zagreba do Splita.

Ako je ta autocesta toliko nesigurna za brzu vožnju, onda nije autocesta.

Kad se svi isele iz Hrvatske, zbog ovih instaliranih "stručnjaka", i kad turisti prestanu dolaziti, bit će prekasno.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nema tu apsolutno nikakvog govora o sigurnosti, luđacima ni sličnim pm. Èisto još jedan vid krađe novca.

Autoceste koje imamo su dosta sigurne i puno se manje na njima gine nego na običnim cestama.

Da ih sekira sigurnost ljudi, nebi ih tjerali sa ACa na lokalne ceste sa nesuvislim ograničenjima i visokom cestarinama.

Ali ljudski životi nisu bitni, samo para. No bolje nam neće bit, takvi smo kakvi smo.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Nema tu apsolutno nikakvog govora o sigurnosti, luđacima ni sličnim pm. Èisto još jedan vid krađe novca.
Naravno, to i kažem. Treba zaposliti još rođaka i izmisliti ugovora za nepotrebne poslove.

Još kad se sjetim raznih "ingenioznosti" koje kemijaju kao izgovor za neuvođenje vinjeta: elektronsko i satelitsko praćenje kilometara, GPS naplata cestarine, ovo, ono. Sve, pa i svemirska tehnologija, ali ne i vinjete, jer odmah imaš tri tisuće ljudi viška.
 

Cutac

Prèkaroš
Neka neka, i ovako svi divljaju. Koliko samo luđaka vozi 120 ili 130 kroz Gorski Kotar autocestom. Ogranicenje 110, a autocesta dok je dolje kod Korenice isto ogranicenje, a otvorena cesta.

Ili pak oni mamlazi koji voze 160 kroz brdovitu Slavoniju punu zavoja. Hebo im ja mater svima, ona stoka vozi 230 kroz Dubravu i niki :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura: mu ne bude, ali ne, ajmo normalne ljude ganjati.

Sad idem iz Zagreba, valjda svaki treci pametnjakovic po pljusku bez svjetala. I nema da ih policija zaustavi, treba fino stajati na izlasku iz Lekenika gdje je najbliza kuca 500 metara udaljena, ali ogranicenje je 50 pa snimaju. Fuj, govna lopovska.

Ili neka tuka danas obilazi auto koji je pod sva 4, a ja vec kraj njega, zamalo da se nismo lupili i glupaca glupa jos gleda mene zbunjeno i gmizi naprijed, ocekuje da se maknem. Ja stojim, gledam ju u oci, vidno joj govorim da je retardirana, a ona mrtva ladna ide naprijed i provlaci se.

I kraj toga su problem oni koji voze autocestom svojim putem.
Koliko država ne postuje stanovništvo pokazuje to da bez srama predlazu takve zakone.
 

Cutac

Prèkaroš
Prešamarati radnike i naplatiti štetu x2 iz njihovih novčanika. Ako nemaju, zakonski odrediti kamatnu stopu za kredit u vrijednosti 30%. Pretpostavimo da rade za 4000 kuna, šajba je vjerojatno oko 5000, krov 10-ak tisuća kuna, felge, kozmetička oštećenja, vjerojatno bi se došlo do cifre od oko 25 tisuća kuna u ovlaštenome.
25 tisuća kuna račun + ako idu na rate to bi bilo 32500 kuna, zbog onoga x2 svaki toliko da mora isplatiti. Recimo da su mjesečni troškovi života 3000 kuna, ostaje im 200 za u čarapu, 800 za ratu popravka/kazne, dolazimo do cca. 3 godine i 5 mjeseci otplaćivanja.

Po meni jako poštena kazna jer se radi o nesposobnim kretenima koji nemaju trunka kulture u sebi.
Da, instant otkaz sa posla se valjda podrazumijeva.

Ako mislite da pretjerujem, zamislite da netko ode doktoru na rutinski zahvat, a doma se vrati sa infekcijom i tjelesnim oštećenjem jer je doktor nesposobni invalid koji je preponosan i preglup da shvati da ne može izvršiti zadatak.
 

Cutac

Prèkaroš
Strašno, jadan čovjek.

A nije bitno što je bilo NA Corsi, bitno je što je bilo unutra, a unutra je, iz priloženog, bila kretenčina koja ne zna voziti.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
unutra je, iz priloženog, bila kretenčina koja ne zna voziti.
Mislim da su gume presudile u toj kombinaciji (+ Corsa nema ESP) zato kaj poznam taj nadvožnjak.

Tužno. Neki put se i sam ufuram u priču kak sam u tegljaču siguran i onda vidim ovo. Èak je imal i fenomenalnu reakciju da ga stabilizira, al mu nije bilo spasa. Strava.
 

Cutac

Prèkaroš
Mislim da su gume presudile u toj kombinaciji (+ Corsa nema ESP) zato kaj poznam taj nadvožnjak.
Mene podsjeća na onaj na ulazu u Rijeku i za njega znam da je opak!

Ok, gume su sigurno bile bitan faktor, ali da je vozač bio svjestan kakve gume ima, prošao bi taj zavoj sa 40 na sat ako treba i sa upaljena sva četiri, a ne bi dopustio da se dogodi što se dogodilo.
Meni osobno se nikada nije dogodilo da ne osjetim da će mi auto proklizati. Nije lako napraviti što je Corsa napravila, u autu se sigurno par sekundi prije proklizavanja osjetilo da će proklizati. Ili je osjetio pa naglo zakočio, ili je baš prebrzo ušao u taj zavoj.
Taj video je baš jeziv za gledati...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Al da opelov drek od jedva tone može ovako izbit kamion iz putanje... nebi nikad rekao
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Piše da je ovaj iz Daewooa imao epi napadaj. Uaš u suprotnu stranu i zabio se u Dvojku. U njoj troje ljudi. Suvozača odma ni mistu likvidira, putnicu ozada trajno invalidizirao najverojatnije, a šofer se izvuka s lakšin ozljedama. C4 je izgleda stao u zadnji tren.



 
Posljednje uređivanje:
Na vrh