Problemi sa robotiziranim "automatskim" mjenjačem C2 VTR

Automatic

Well-known member
re: C2 VTR "gearbox fault" poruka

Najbolje na lexiu i trebalo bi pokazat da li je riječ o kontaktu ili nekom sklopu.Ja sam imao sličan problem na corsi gdje mi je kompjuter blokirao getribu zbog senzora radilice baš zato što se radi o elektromotorima koji idu preko istog programa.Samo što meni auto kompletno stao i kad sam zamjenio senzor radilice morao sam poništiti greške u getribi da bi upalio auto.Kod tebe dođe najvjerojatnije do prekida u konaktu prilikom mjenjanja i u tih pola sata više ne može stavljati greške u podprogram već ju zapamti za stalno i prestane šaltati.
 

ŽeljkoXantia

New member
re: C2 VTR "gearbox fault" poruka

Meni se čini da kad se motor i getriba zagrije, nešto prestane raditi kako treba, i mislim da je to neki glupi spoj ili čak može biti senzor radilice (vjerojatno i je). Mislim da nije kvačilo jer auto kad se ohladi radi normalno pa mislim da i nije neki elektromotor jer da je otisao elktromotor auto nebi uopće radio...



Ili cak senzor na ovoj slici pod brojem 4.(senzor brzine ulaznog vratila mjenjača), uz taj senzorradilice :)
 

Automatic

Well-known member
re: C2 VTR "gearbox fault" poruka

Ne znam nisam imao iskustva sa citroenom ali na svim autima senzor radilice kad se ohladi funkcionira normalno opet do zagrijavanja ,jedino kod easytronica i sličnim getribama koje su manualne samo ih šaltaju elektromotori ,isto kao što i elektromotor pritišče kvačilo(kuplung)kod takvih mjenjaća ,,,,,,,,,e te getribe automatski blokira kompjuter radi senzora radilice.Sad onaj drugi senzor koji je do njega,ne znam može biti i on problem ,jer kad senzor radilice rikne onda crkne i auto dok se ne ohladi.Oče zezat i kad normalno ugasiš auto a onda više neće upalit iz čista mira.Ali koliko sam skužio da tebi motor normalno radi samo ne šalta,znači može bit do tog drugog senzura,ma na lexiji je sigurno zapamtio kvar.,
 

ŽeljkoXantia

New member
Re: C2 VTR "gearbox fault" poruka

ma znam da je lexi odlican, ali neznam nijednog majstora koji bi mi to pogledao za neku normalnu svotu novca...

Zato molim ako ima tko kakav broj ili kontakt od decki koji to imaju i rade neka mi pošalje dolazim odma i plaćam odma u servisu ovlašteno su neumjereni traže za popravak mali milijon i toliko nemam tako da

Javite se majstori :whistling:
 

ŽeljkoXantia

New member
Re: C2 VTR "gearbox fault" poruka

Pozdrav,

popravljen automatski mjenjac na VTR-u,

1. promjenjen senzor rikvrca
2. promjenjen senzor okretaja u getribi
3. očišćen i podmazan sklop za mjenjanje brzine
4. očišćen i podmazan sklop za stiskanje kumplunga
5. očišćen i podmazan mijenjač u kabini

nakon ovog zahvata nema više problem, ništa se ne javlja a već sam prošao 1000 km :grin:

eto za sve kome treba..

Napomena, sve je tako dizajnirano da se lako skida i podmazuje...
 

ŽeljkoXantia

New member
Re: C2 VTR "gearbox fault" poruka

ma nije bio clan spojke, ja sam ga skinuo i prekontrolirao... i radio je sve je bilo kako treba...

neznam javljao se neki cudan kvar..

senzor rikverca 100 kn, a senzor mjenjačke kutije 400 kn, ovo ostalo je samo ciscenje i podmazivanje..
 

ŽeljkoXantia

New member
Re: C2 VTR "gearbox fault" poruka

Vezano za ovu temu a VAŽNO, nakon moje reparacije i nakon pređenih 3000 km, iako su prestale se javljat grešge GEARBOX folty sory ako nisam dobro napisao, pukao je actuator kumplunga. Tako da je moje najnovije mišljenje da je ono bilo upozorenje da će se ovo dogoditi.. taj dio se navodno može reparirati ali je meni pukla osovina na elektromotoru a elektromotor se nemože nabaviti zasebno tako da sam uzeo cijeli dio koji košta 1900 kn.

zamjena je vrlo jednostavna... drži se na tri šerafćića koji se nemoraju odšerafiti dokraja... torks. :whistling::weeabooface::surprised:

Neznam ni sam što bi dalje napisao i nakon koliko mogu očekivati da će se pokvariti actuator za mjenjanje brzina kako kažu gornji. :hm:

Ima li tko iskustva sa tim ?
 

Konrad

New member
Vezano za ovu temu a VAŽNO, nakon moje reparacije i nakon pređenih 3000 km, iako su prestale se javljat grešge GEARBOX folty sory ako nisam dobro napisao, pukao je actuator kumplunga. Tako da je moje najnovije mišljenje da je ono bilo upozorenje da će se ovo dogoditi.. taj dio se navodno može reparirati ali je meni pukla osovina na elektromotoru a elektromotor se nemože nabaviti zasebno tako da sam uzeo cijeli dio koji košta 1900 kn.

zamjena je vrlo jednostavna... drži se na tri šerafćića koji se nemoraju odšerafiti dokraja... torks. :whistling::weeabooface::surprised:

Neznam ni sam što bi dalje napisao i nakon koliko mogu očekivati da će se pokvariti actuator za mjenjanje brzina kako kažu gornji. :hm:

Ima li tko iskustva sa tim ?
Motor za saltanje rijetko odlazi.

A nakon zamjene bilo kojeg bi trebao napraviti upoznavanje
 

ŽeljkoXantia

New member
Re: C2 VTR "gearbox fault" poruka

Bas sam raskopao cijeli pokvareni dio, ali on je nekako cijeli pri kraju, četkice na elektromotoru su zbilja prikraju, a meni je pukla osovina na elektromotoru, a i cijeli dio je od neke plastike iznutra, zbilja je izraden da se pokvari....

a onaj gornji dio je željezni samo je jedan komad plastični, i ima dva elektromotora koja su dosta jaka ali mislim da ce isto cetkice trebat uskoro mjenjati...

nije bilo problema sa upoznavanjem :grin:
 

Automatic

Well-known member
Re: C2 VTR "gearbox fault" poruka

Ma to je slično ko na easytronicu ,klasična getriba samo dio obavljaju elektro motori(pritisak kvačila i mjenjanje brzina).znači ima birač i taj elektromotor koji vrši pritisak na hidrocilindar koji je spojen na kuplung,par senzora i to je to.Sve skupa nadzire komp .Sad me samo zanima da li taj sistem drži u brdu kad pustiš kočnicu ,jer kod opela nije držao već si morao odma na gas da auto ne bježi nazad(to je kod opela normalno pa pitam za citra jer nemam iskustva sa citroenovom getribom koja je na sličnom principu)
 

Automatic

Well-known member
Re: C2 VTR "gearbox fault" poruka

Da to je onda ista stvar.Inače drže auti koji imaju konverter i koji su automatici(znači na ulje sa lamelicama).Što se tiče kretanja na ravnom meni je korsa imala tkzv. puženje,znači kad si maknul nogu sa kočnice ona je lagano kretala ko automatic,imala je taj sistem a vjerujem i da bi vtr to morao imati.
 

darko1307

New member
VTR neće u rikverc

Pozdrav, javio mi se problem na C2 VTR 2005. godiste, 113 tisuca km. Nisam prvi vlasnik, vozim ga tek 3000 km i neznam dali je mjenjano kvacilo.
Od danas iz cista mira nece u rikverc. Stajao je pred kucom 7 dana da nije vožen auto. Normalno mjenja brzine u voznji ali u R nece. Nekada povremeno nakon 10-20 pokusaja uspije ubaciti u R. Pokusao sam skinuti kleme i pustiti ga da se resetira ali ne pomaze.
Ima li netko kakvu ideju i sevjet odakle krenuti i sto bi moglo biti.
Kada uporno pokusavam ubaciti u R i drzim rucicu duze u polozaju R cuju se tri bipa te se nakon upornog pokusavanja ubacivanja u R pojavi pahuljica koja blinka skupa sa auto.
Kada gurnem u 1. brzinu pahulja nestane i sve uredno radi osim rikverca.:(
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Re: vtr nece u rikverc

Na netu je svakakvih riješenja... update softwarea, akutator, novo kvačilo, ožičenje... Uglavnom čini mi se da ćeš svakako morati kod mehe. Ili barem pričekaj nekog pametnijeg od mene sa konkretnijim odgovorima :D
 
Na vrh