Problemi benzinaca, gubitak snage, trokiranje, gašenje

Hrvoje Marin

Active member
to može biti do goriva, npr. ako je tankana 95 na staroj ininoj pumpi. još ako je malo goriva u rezervoaru.....
općenito vrijedi da motori s kompresijom iznad 10,3 traže 100 oktana. na slabijim motorima ne radi se o snazi nego pravilnom i olakšanom radu.
koliko je sjećam mali psa benzinci su na oko 10,3, ovi novi vti sigurno dosta preko...
nakon skoro mjesec dana, 15 nisam bio tu, otprilike 10 x 3 sata, na kraju je ispalo da je do goriva, tj. nije ga bilo dovoljno.

danas sam bobinu ispitao i kad je bilo jasno da je ok, lexia i showroom mode da mi radi radio, i neki reset i veli ovaj nema goriva. sve do tad su bile II crtice i kad sam skidao cijevi prštio je benzin. Uglavnom kanta, pumpa 5 litara i sve 5. kasnije još 150kn i sad je na pola, a zapravo je 16-ak litara što nije ok.

tamo ima tih 10 zakona o procjeni i otpor na punom spremniku pa se valjda da naštimat.
 

milena22

Member
Radi se o c3 iz 2005 god.1.4 54 kw
Problem je, kad upalim hladan auto nakon par sekundi motor počne nemirno raditi,to traje isto par sekundi i prestane,dok je vruč nema takvih simptoma.Inače auto jako dobro ide,nisam imala do sad problema nikakvih,inače stavljam 100 oktana benzin i to na Croduxu,zato pitam za filter goriva jer to nikad nisam mjenjala,možda je pun smeća.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Filter goriva nema, samo mrežicu kod pumpe. Možda bi bilo dobro počistiti dizne.
A sa Croduxom nemam dobrog iskustva.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Nisu bitni oktani koliko sam kvalitet goriva. Lično volim da točim samo na jednoj pumpi, na taj nacin umanjujem moguće probleme oko kvaliteta goriva.
 
Na vrh