Problem sa centralnim zaključavanjem C2 1.4 Hdi

dinozg

New member
Pozdrav ekipa, trebam pomoć.
Naime na Citroenu C2 1.4 Hdi 2004. neradi mi centralno zaključavanje i daljinsko zaključavanje. Zaključavanje neradi pomoću daljinskog, a neradi ni pritiskom srednju tipku u kabini. Auto pali na ključ, daljinski je orginalan, baterija u ključu ima napona.
Vrata mogu samo zaključati ručno, ali samo vozačka, zato što suvozačka nemaju bravu.
Ako netko zna rješenje problema ili ima ideju kako to riješiti neka mi napiše. Hvala
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Za početak kreni sa osiguračima ispod volana, trebao bi biti treći sa desne strane, 30A
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Šta bi moglo biti ako nije osigurač 30 A?
Koliko se da zaključiti po netu, sljedeće pitanje je dali imaš originalni ili aftermarket radio?
Navodno znaju aftermarket radia bez adaptera uzrokovati ove probleme.
U kojem se trenutku uopće pojavio ovaj problem?
 

dinozg

New member
Nakon ugradnje zamjenskog Bsi modula. Kad se spojio zamjenski bsi modul sa mojim chipom na auto, doslo je do brisanja i koda kljuca (auto se nije dao upaliti). Zato što je zamjenski bsi modul bio od auta koji je imao automatski mjenjač. Sad je u autu moj Bsi modul sa mojim chipom (početno stanje). Kod ključa je preko dijagnostike ponovno programiran. Zasad samo neradi centralno zaključavanje, srednji gumb i daljinsko zaključavanje.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Dobro, prema tome bi ja zaključio da je problem softverske prirode... mislim da bi sljedeći korak trebala biti Lexia i netko tko zna s njom
 

dinozg

New member
Mora aftermarket ključ, koji se kodira. Jedino sa njim su uspeli da nameste da sve radi.
Imam jedan ključ orginalni s daljenskim, a drugi ključ je isto kodirani prema orginalu samo bez daljinskog. S oba auto pali, ali na daljenskom ne otključava niti ne zaključava. Prije spajanja drugog zamjrnskog bsi modula sve je radilo besprijekorno.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Kada se menja BSI, onda se menja i ECU sa istog auta, ali oznake moraju biti iste, i u tom slucaju se uzima kljuc od tog novog ECU I BSI. Sto je laksa procedura nego da se ceo auto ponovo uparuje samo sa BSI. U mom slucaju fabricki kljuc je stradao, pokušano je napraviti kljuc kao fabricki, isto kućište i ploca. No, daljinski nije mogao da se namesti. Radi paljenje i ručno otkljucavanje preko brave. Tu su mi izvukli mehanicki i software-ski PIN kljuca. Na osnovu toga se radi nov kljuc. Sa tim podacima sam otisao kod drugog kljucara. Koji je koristio zamenski kljuc, totalno drugaciji od originala. I sa tim PIN-ovima je upario sa autom, da radi sve. Tako da se taj kljuc sada ponaša kao fabricki(otključavanje, zaključavanje,svetla). Za to se ne menja BSI, -956736240167559878.jpg
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Jedino da fizički zakljucavas, na bravu. Drugo rešenje za kljuc osim koje sam naveo, ne znam. Niti sam siguran da je moguće, osim ako ti ne stigne BSI koji je vec uparen sa tvojim autom.
 
Na vrh