Problem s kontakt bravom

Zekan

New member
ovako ekipa..ogroman problem..
kontakt brava mi je u banani, pod time mislim da upalim auto i bez problema izvadim kljuc i mogu auto upalit s bilo kojim tanjim predmetom. sad imam problem. mogu nabavit i stavit drugu kontakt bravu ali mi je malo bedasto imat jedan kljuc za bravu a jedan za rezervar i vrata.
i frend mi je kupio ax-a za dijelove i bio sam sad kod njega po brave. nikako ju skinut. nakon 20 min borbe s tim kad smo ju skinuli smo vidili da smo ju unistili. ako bilo ko od vas ima savjet, kako skinut bravu bez demoliranja auto bio bi jako zahvalan da mi napise kako.
i ako bilo ko od vas ima normalnu kontakt bravu, brave za prednja vrata i cep rezervara (da se sve ok otvara) neka mi napise ako bi prodao.
puno vam hvala
 

igor

New member
Pa da bi je mogao skinut moraš prvo skinut sve oko volana plastike i gumu oko brave, dok skidaš bravu ključ mora cijelo vrijeme biti u bravi i to u fazi da ti volan bude otključan, na kučištu imaš jedan mali križni šarafić sa podloškom koji moraš skinut, nakon toga obrati pozornost na samoj bravi imaš plosnati štift (ajmo ga tako nazvat) koji ti ulazi u kučište brave a ujedno blokira izlaz brave, kad ga stisneš prema unutra brava bi trebala iči van i malo pripaziš da ti žice prolaze van kroz kučište i da ih ne oštetiš. I to ti je to. probaj pa javi po toj proceduri sam ja skinuo svoju i sve je bilo ok. pozdrav :D
 

RI-222

Member
za pocetak prvo treba skinuti tapicirung sa vrata dignut staklo a dalje neznam napamet moram pogledat sutra na svom ax-u pa javim(svejedno mi je tapicirung vec skinut)
i kopce lako pucaju pa treba pazit.
 

igor

New member
Za početak trebaš skinut sve obloge na vratima i plastike (to su toraks šarafi) uključujuči ručicu za staklo i ručku na vratima ispod ti se nalazi bijela obloga koja je naljepljena na rub oko vrata vidjet češ to skidaj lagano i oprezno jer se hoče poderat, nakon toga otvoriš staklo do kraja da bi imao pristup mehanizmu za otvaranje vrata skini ručkicu za otvaranje iznutra (drži je šlic) što znači da je moraš povuči prema nazad da ti se otkači s vrata i otkačiš štangicu koja vodi prema mehanizmu. Sljedeča stvar odšarafi tri torksa koja drže mehanizam za zatvaranje i izvadi ga van trebala bi ti usput i izač štangica za zaključavanje vrata. Kad to ukloniš bravu ti drži samo osigirač koji podsječa na slovo u njega moraš izvuč prema gore i brava je vani skupa sa gumenom podloškom koja se nalazi između same brave i lima vrata a sprječava ulazak vode u vrata. to je to nadam se da če ti pomoči ja sam tako napravio sve bez problema :rolleyes: pozz

za pocetak prvo treba skinuti tapicirung sa vrata dignut staklo a dalje neznam napamet moram pogledat sutra na svom ax-u pa javim(svejedno mi je tapicirung vec skinut)
i kopce lako pucaju pa treba pazit.
Istina kopče lako pucaju poput stakla pa pripazi...
 

Zekan

New member
Za početak trebaš skinut sve obloge na vratima i plastike (to su toraks šarafi) uključujuči ručicu za staklo i ručku na vratima ispod ti se nalazi bijela obloga koja je naljepljena na rub oko vrata vidjet češ to skidaj lagano i oprezno jer se hoče poderat, nakon toga otvoriš staklo do kraja da bi imao pristup mehanizmu za otvaranje vrata skini ručkicu za otvaranje iznutra (drži je šlic) što znači da je moraš povuči prema nazad da ti se otkači s vrata i otkačiš štangicu koja vodi prema mehanizmu. Sljedeča stvar odšarafi tri torksa koja drže mehanizam za zatvaranje i izvadi ga van trebala bi ti usput i izač štangica za zaključavanje vrata. Kad to ukloniš bravu ti drži samo osigirač koji podsječa na slovo u njega moraš izvuč prema gore i brava je vani skupa sa gumenom podloškom koja se nalazi između same brave i lima vrata a sprječava ulazak vode u vrata. to je to nadam se da če ti pomoči ja sam tako napravio sve bez problema :rolleyes: pozz

hvača :) probat cu pa javim kako proslo :)

jos jedno pitanje :) koji auspuh da stavim, da dobijem neki duboki zvuk?
 

Zekan

New member
bilo koji, samo zakreni završetak prema dole, kako to imaju najčešće dizeli
aha hvala :) evo odlucio sam, da necu mienjat sve brave..samo cu jos ic kod prijatelja po kontakt bravu pa cu imat 2 kljuca..volio bi da imam jedan ali... :hm: moram od nekoga narucivat pa treba to i docekat tako da sam odlucio za brzu varijantu
 

Dalibor

Dado Tornado
Pa kaj,nekada su svi auti imali posebno ključ za paljenje i još ak se rezervar zaključavao,još jedan.
recimo ferrari 250 i sl. iz 60tih, imali su poseban ključ za paljenje, ključ za vrata, ključ za benzin, ključ za pretinac u kabini ;)
 
Na vrh