ExOduS442xb
Racing
Pozdrav, starom je neki dan na autu tijekom povratka iz Zagreba temperatura ulja dosta narasla, čak je zašao u kvadratiće predviđene za 'otežani rad' kako piše u uputstvu od vozila. Brzina konstantna 140 km/h sa korištenjem tempomata. Za to vrijeme temp rashladne tekućine je narasla za 1 kvadratić, što je ok vjerujem.
Čim je skuzio usporio je i temp ulja se odmah normalizirala.
Što bi to moglo biti? Da temp ulja raste, a temp rashladne tekućine ne?
Dali je moguće da uljna pumpa loše odrađuje svoj posao? Antifriza ima dovoljno, tj falilo je 4dcl prije puta.
Nekako nevjerujem da mu je vožnja od 140kmh na duže relacije problem. Ja vozim starijeg C5 2002 hdi i oscilacije su minimalne, pa i pri 150kmh nema promjene na temp ulja i temp rashladne.
Radi se o 2.7hdi motoru.
Ideje?
Čim je skuzio usporio je i temp ulja se odmah normalizirala.
Što bi to moglo biti? Da temp ulja raste, a temp rashladne tekućine ne?
Dali je moguće da uljna pumpa loše odrađuje svoj posao? Antifriza ima dovoljno, tj falilo je 4dcl prije puta.
Nekako nevjerujem da mu je vožnja od 140kmh na duže relacije problem. Ja vozim starijeg C5 2002 hdi i oscilacije su minimalne, pa i pri 150kmh nema promjene na temp ulja i temp rashladne.
Radi se o 2.7hdi motoru.
Ideje?