Previsoka temperatura ulja?

ExOduS442xb

Racing
Pozdrav, starom je neki dan na autu tijekom povratka iz Zagreba temperatura ulja dosta narasla, čak je zašao u kvadratiće predviđene za 'otežani rad' kako piše u uputstvu od vozila. Brzina konstantna 140 km/h sa korištenjem tempomata. Za to vrijeme temp rashladne tekućine je narasla za 1 kvadratić, što je ok vjerujem.

Čim je skuzio usporio je i temp ulja se odmah normalizirala.

Što bi to moglo biti? Da temp ulja raste, a temp rashladne tekućine ne?
Dali je moguće da uljna pumpa loše odrađuje svoj posao? Antifriza ima dovoljno, tj falilo je 4dcl prije puta.

Nekako nevjerujem da mu je vožnja od 140kmh na duže relacije problem. Ja vozim starijeg C5 2002 hdi i oscilacije su minimalne, pa i pri 150kmh nema promjene na temp ulja i temp rashladne.

Radi se o 2.7hdi motoru.


Ideje?
 

drago_st

Well-known member
Donator foruma
Mislim da je to sve normalno..inace temperatura ulja pri opterecenjima je veca nego temperatura antifriza..zato je i radna temperatura ulja veca nego antifriza.
Ako bas zelis nadi dijagnostiku da vidis o kojoj se temperaturi ulja radi i znat ces sve..ali ja se ne bi zabrinjava..
 

Milosh

Test
Slažem se sa prethodnim odgovorom.

Ja bih, da budem siguran, preko dijagnostike ili telefona pratio temp. ulja i pokušao ga ponovo tako (ili još više) opteretiti, da vidim o kojoj temp. se radi.
 

ExOduS442xb

Racing
Hvala na odgovorima, djelomično djelim vaše mišljenje, mada mi se čini da nebi trebali biti rasta temperature na autocesti pri 140km/h i jakom strujanju zraka.
Imam lexiju, ali kako da ga opteretim na mjestu, dizanje okretaja? Imam negdje onaj stari bluetooth elm, moram ga pokušati pronaći, mozda bi s njima mogao više saznati u vožnji

Hvala na odgovorima
 

drago_st

Well-known member
Donator foruma
Hvala na odgovorima, djelomično djelim vaše mišljenje, mada mi se čini da nebi trebali biti rasta temperature na autocesti pri 140km/h i jakom strujanju zraka.
Imam lexiju, ali kako da ga opteretim na mjestu, dizanje okretaja? Imam negdje onaj stari bluetooth elm, moram ga pokušati pronaći, mozda bi s njima mogao više saznati u vožnji

Hvala na odgovorima
Ne mozes ga na mjestu opteretit, treba ga vozit na autoput..
Strujanje zraka ne utjece na temperaturu ulja, a na 140km/h turbine vec dovoljno pumpaju da temperatura mora rast..
 

Milosh

Test
Pa dobro, i tako se ulje hladi, antifrizom.

Pri većim brzinama opterećenje motora je veliko zbog otpora vazduha, i što brže ideš opterećenje znatno raste.

Super što imaš Lexiu, spoji je, upali auto i na autoput!
 

ExOduS442xb

Racing
Laptopu je otišla baterija pa ga ne mogu koristiti u vožnji, zato sam htio probati sa ELM 327 ali nisam siguran da moze pokazati i temp ulja.
U autu se nalazi Total Ineo ECS, kako je propisano.

Još smišljam soluciju, mislim da auto nece memorirati trag visoke temperature pa da to kasnije pregledam u lexiji.
Sutra ću na put s njim pa ću malo pripaziti na ulje.
 

szahtila

Well-known member
Laptopu je otišla baterija pa ga ne mogu koristiti u vožnji, zato sam htio probati sa ELM 327 ali nisam siguran da moze pokazati i temp ulja.
U autu se nalazi Total Ineo ECS, kako je propisano.

Još smišljam soluciju, mislim da auto nece memorirati trag visoke temperature pa da to kasnije pregledam u lexiji.
Sutra ću na put s njim pa ću malo pripaziti na ulje.
Mislim da sa aplikacijom FapLite možeš pratiti temp. ulja. Sa pro verzijom možeš sigurno
 

Cutac

Prèkaroš
Laptopu je otišla baterija pa ga ne mogu koristiti u vožnji,
Radi ove tvoje teme sam ja sebi jutros naručio novu bateriju :D

A pamti temperaturu jedino ako izbaci grešku/lampicu.

Sad kad već komentiram, ja se ne bih fokusirao na temperaturu ulja, nego vode. Auto bi u 100% opterećenju morao moći zadržati radnu temperaturu. Vidi jel ti hladnjak začepljen(jel svugdje jednake temperature) i promijeni termostat.
Meni je 1.4 atmosferac, punog gepeka, sa troje ljudi, klimom i vanjskom temperaturom od 35-36°C uz ono brdo od Zadra na tempomatu na 120 plesao izmedju 90 i 105°C(sto je njegov radni opseg). Tako da, 2.7 V6 na 140 na sat ne bi smio dizati temperaturu rashladne nikako.

Kazem, po meni je kvar na vodenom krugu, provjeri hladnjak, promijeni termostat i vidi.
A da jebe rak raka, ne mozes sa 140 na sat pregrijati ulje kojeg ima dovoljno, i to toliko da radi njega krene pregrijavanje vode.
 

ExOduS442xb

Racing
Pozdrav, isprike što se nisam ranije javio. Situacija je slijedeća, opet se ponovilo ali nije dosegao temp kao prije toga. Laganim usporavanjem na 133-5km/h odmah je spustio za jednu kockicu.
Nakon više promišljanja palo nam je napamet da je jednostavno na preniskim okretajima (npr oko 2500-2700) i da bi ga možda trebalo potjerati malo brže, bolje podmazivanje itd. Naravno, trebalo bi pratiti temp ulja i ako se ponovi usporiti. Temp antifriza je na sredini, kako god ulje ćemo mjenjati prije vremena.
 
Na vrh