Prelazak preko ležećih policajaca

Antel

New member
Pozdrav,
C5 181PS, 2017 sa cca 170 000 km automatik
Kada prelazim preko ležećih policajaca na silasku kao da zadnji kraj zapleše. Osjećaj je vrlo ružan kao da se auto hoće razići.
Vozio na servis, zamjenili selen blokove i kugle na vilicama, nakon toga na špur. Po njima sve ok a meni koma.
Ima li tko kakvu ideju?
LP
 

Antel

New member
Možda ti visina vozila nije dobro podešena pa se ne ponaša kako treba na ležećim.
Zar se ne bi pojavila neka indikacija da je visina lose podesena? MIslim podizanje i spustanje dobro radi i cini se da je visina vozila OK. Na kakvo podesavanje mislis i kako se radi?
 

sfx7

Member
Zar se ne bi pojavila neka indikacija da je visina lose podesena? MIslim podizanje i spustanje dobro radi i cini se da je visina vozila OK. Na kakvo podesavanje mislis i kako se radi?
Ne bi ti se pojavila greška. Postoji određena visina koja je optimalna za rad ovjesa auta, čini mi se da je to 41.5cm naprijed i 39.5cm nazad ako se mjeri od sredine točka do karoserije.

U slučaju da ti auto stoji previsoko (npr. nazad je 41cm) bit će tvrđi i između ostalog skakati i loše prelaziti preko ležećih.
 

Antel

New member
Moze jedno pitanje, kako prelazis preko lezecih? Jel preletiš ili usporis tipa na 5-10km pa prođeš?
Usporim naravno, nikada ne prelazim sa brzinom vecom od 10 na sat.
Ne bi ti se pojavila greška. Postoji određena visina koja je optimalna za rad ovjesa auta, čini mi se da je to 41.5cm naprijed i 39.5cm nazad ako se mjeri od sredine točka do karoserije.

U slučaju da ti auto stoji previsoko (npr. nazad je 41cm) bit će tvrđi i između ostalog skakati i loše prelaziti preko ležećih.
Jeli se to moze podesavati i rade li tu provjeru tijekom redovitih servisa?
Naime svi koji su radili na autu kazu da je sve napodvozju ok ali se i slazu da je cudan na lezecim...
 

sfx7

Member
Usporim naravno, nikada ne prelazim sa brzinom vecom od 10 na sat.

Jeli se to moze podesavati i rade li tu provjeru tijekom redovitih servisa?
Naime svi koji su radili na autu kazu da je sve napodvozju ok ali se i slazu da je cudan na lezecim...
Naravno da se može podesiti, samo trebaš imati nekoga tko zna kako se to radi.
Iskreno sumnjam da ti to itko provjerava tijekom servisa.

Moj ti je savjet da izmjeriš visinu. Ako je ok onda se traži neki drugi krivac, ako odstupa od vrijednosti koje sam napisao otiđi kod nekog meštra za hidrauličare da to sredi.

Evo kako izmjeriti visinu:

 

gambler072

C5 enthusiast
Možda su bombe za punjenje.
Na X7 se ne mogu puniti.
Mozes li objasniti malo detaljnije to plesanje auta? Zaljulja se lijevo-desno kada zadnji kraj sidje za lezeceg ili poskoci sa oba tocka ravnomjerno? Kako se ponasa prednji kraj?
Visina se moze podesavati zakretanjem senzora, ali to bih savjetovao da ti uradi ovlasteni, ti mozes za pocetak izmjeriti ovako kako je pokazano u videu da vidis ima li nekih odstupanja, a mozes i okaciti sliku auta s boka, iako mislim da visina ne bi uzrokovala plesanje lijevo-desno vec poskakivanje. Moglo bi biti nesto sa sferama, moguce da je jedna na jednoj strani odradila svoje. Pokusaj kada je auto ugasen zaljuljati auto gore-dole na zadnjem kraju, prvo jednu pa drugu stranu, vidi ima li kakve razlike na lijevoj i desnoj strani
 
Posljednje uređivanje:

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Imao je čovjek pred par godina sličan problem pa je napravio video.



Ovdje se jasno vidi da je stražnji kraj previsok.
Mislim da su ostali koju si spominjali visinu na pravom tragu.
Naime svi koji su radili na autu kazu da je sve napodvozju ok ali se i slazu da je cudan na lezecim...
Jel se radi o Citroen specijalisti ili neki općeniti servis?
 

Antel

New member
Imao je čovjek pred par godina sličan problem pa je napravio video.



Ovdje se jasno vidi da je stražnji kraj previsok.
Mislim da su ostali koju si spominjali visinu na pravom tragu.

Jel se radi o Citroen specijalisti ili neki općeniti servis?
Ovlasteni servis. Pogledat cu ovo s visinom.
Na X7 se ne mogu puniti.
Mozes li objasniti malo detaljnije to plesanje auta? Zaljulja se lijevo-desno kada zadnji kraj sidje za lezeceg ili poskoci sa oba tocka ravnomjerno? Kako se ponasa prednji kraj?
Visina se moze podesavati zakretanjem senzora, ali to bih savjetovao da ti uradi ovlasteni, ti mozes za pocetak izmjeriti ovako kako je pokazano u videu da vidis ima li nekih odstupanja, a mozes i okaciti sliku auta s boka, iako mislim da visina ne bi uzrokovala plesanje lijevo-desno vec poskakivanje. Moglo bi biti nesto sa sferama, moguce da je jedna na jednoj strani odradila svoje. Pokusaj kada je auto ugasen zaljuljati auto gore-dole na zadnjem kraju, prvo jednu pa drugu stranu, vidi ima li kakve razlike na lijevoj i desnoj strani
Lijevo desno se zaljulja. Nisam blizu auta za sliku.
 

Cutac

Prèkaroš
Lijevo desno nema šta biti osim selena. Seleni na oko mogu biti dobri, a da su za zamjenu.
Osim ako su bombe neispravne pa pliva gore dolje, a čini ti se da ide lijevo desno.
 

gambler072

C5 enthusiast
Lijevo desno moze takodje zaljuljati i ako nema istu tvrdocu, tj ako su kugle na jednoj strani nastradale.

Imao je čovjek pred par godina sličan problem pa je napravio video.
Na ovom videu je definitivno visina problem, vidi se da je zadnji kraj u najvisem polozaju, automatski i najveci pritisak u teleskopima (amortizerima), i samim tim dolazi do poskakivanja.
Ako je zadnji kraj previsok onda definitivno treba pregledati senzor visine. Ne mora znaciti da je otisao, nego da se mozda pomjerio ili se polugica koja ide od balans stange do senzora zaglavila. Ide li auto normalno kroz sve visine kada pritisces dugmice?
Senzor i polugica nisu skupi, ja sam prije par godina platio cca 50€ u ovlastenom, i jos cca 30 za ugradnju i dovodjenje auta u pravi polozaj
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Lijevo desno se zaljulja. Nisam blizu auta za sliku.
Jel već dugo imaš auto pa je to nedavno počeo raditi ili si prešao na Citroen sa nečeg drugog?
Hoće se hidrauličari malo zaljuljati lijevo desno, ali mi je čudno da ti i ovlašteni potvrđuje da se čudno ponaša.
Ono što je na X7 poznato je slabija kvaliteta hidrauličnih cilindara i ako ima neku unutarnje propuštanje (nevidljivo izvana) onda se može dogoditi da se čudnije ponaša.
Vjerujem da bi ovlašteni primjetio da visina ne valja, jer tko radi sa tim autima, to se vidi naočigled.
Tako da bih se ja kladio na cilindre... Ali to je teško potvrditi dok se ne promijene. :unsure:
 
Posljednje uređivanje:

navi84

New member
Pozdrav, imam i ja sličan problem sa zadnjim krajem na C5 2.2hdi mk1. zadnji kraj kod prelaska ležećeg policajca ili neke rupe ili izbočine na cesti je tvrd uopće ne amortizira (jako neudobno i neugodno kada poskoči) .
Hidraulika radi , odnosno diže se i spušta normalno te je po visi podjednak u svim položajima. Ne propada i kada stoji po dva tjedna.
Ne znam od čega krenuti sa dijagnostikom dali je problem u zadnjim kuglama ili nekom ventilu??
 
Na vrh