Pozdrav!

Gulaga

Member
Kupio sam rabljeni C3_II 2016 godinu sa 24000km on the clock. To mi je drugi Citroen u životu, prvi je bio Saxo 1.1 kojeg nisam volio jer je mješao ulje i vodu, nae*bala mu glava od pregrijavanja u koloni na autocesti A1. Sad nakon 15 godina vožnje Renaulta dizela, opet vozim Citru benzinca. Nadam se da neće biti problem s njim. Ovak na prvu moram priznati, kad ga uspoređujem sa Renaultom, da je puno lošija kvaliteta završne obrade i kvaliteta ugrađenih materijala. Ali s obzirom da meni treba auto za "od točke A do točke B" jeftino i sigurno, bit će i Citra sasvim dovoljna. Odma mi je danas pao mrak na oči jer sam skužio da na njemu ne mogu koristiti Thule bike rack koji se montira na stražnja vrata, zbog kromirane plastične lajsne na dnu vrata prtljažnika. Ima li netko prijedlog kako to riješiti? Krovni nosači nisu opcija. Razmišljam da skinem ukrasnu lajsnu. E da... kada prelazim preko ležečih policajaca javlja se onaj "gnjik gnjik" prepoznatljivi Citroen zvuk! 🤣
 

Gulaga

Member
Hvala svima na pozdravima!

Dobrodošao!



Zašto, ako smijem pitati? 🤔
Zato kaj imam fobiju od svega kaj je na krovu, a ne vidim ga u vožnji, i lako se zaboravim pa da ne uletim u neku garažu i baj baj i bicikli i krov ... Već godinama vozim bicikle na stražnjim vratima sa Thuleovim nosačem koji je vrlo praktičan i lako ga je staviiti i skinuti. BTW palo mi na pamet izrezati lajsnu u širi 2 cm da se može zakopčati nosač.
A za zvuk preko neravnina. Proveriti stanje nosača motora
Ma pod haubom je sve ko da je jučer izašao iz dućana, nije nosač motora kriv.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Kupio sam rabljeni C3_II 2016 godinu sa 24000km on the clock. To mi je drugi Citroen u životu, prvi je bio Saxo 1.1 kojeg nisam volio jer je mješao ulje i vodu, nae*bala mu glava od pregrijavanja u koloni na autocesti A1. Sad nakon 15 godina vožnje Renaulta dizela, opet vozim Citru benzinca. Nadam se da neće biti problem s njim. Ovak na prvu moram priznati, kad ga uspoređujem sa Renaultom, da je puno lošija kvaliteta završne obrade i kvaliteta ugrađenih materijala. Ali s obzirom da meni treba auto za "od točke A do točke B" jeftino i sigurno, bit će i Citra sasvim dovoljna. Odma mi je danas pao mrak na oči jer sam skužio da na njemu ne mogu koristiti Thule bike rack koji se montira na stražnja vrata, zbog kromirane plastične lajsne na dnu vrata prtljažnika. Ima li netko prijedlog kako to riješiti? Krovni nosači nisu opcija. Razmišljam da skinem ukrasnu lajsnu. E da... kada prelazim preko ležečih policajaca javlja se onaj "gnjik gnjik" prepoznatljivi Citroen zvuk! 🤣
Dobrodošao.
Da prvo rješimo ovo gnjik-gnjik, to ti je od nevožnje. Ako je auto od 2016. na ovamo napravio svega 24kkm znači da se ne vozi... Što ga više voziš, stvari će sjedati na svoje. :ROFLMAO: Posušili ti se seleni od stajanja...

Što se tiče nosača, Thule ride on je jedan od boljih izuma. Osim ovih strahova koje je si spomenuo za krov, nadodao bih još i buku. Ako ne uzmeš wingbar, šište već od 50kmh.

Imao sam takav nosač na C3 prve generacije. I dolje je lijepo grizao u falc vrata. Malo sam gledao konstrukciju vrata i ispada da su vrata na C3 II iz dva dijela.

C3 I, gledaš broj 1.

00055105.jpg

A ovo je C3 II, gledaš A, 2 i 15.

00077702.jpg

Ta lajsna 15 skriva var ili nešto sl.
Po meni, bi trebao kompletno skinuti tu lajsnu da vidiš kako izgleda ispod i ima li nešto dovoljno stabilno na što bi zagrizle donje kuke Thule-a.
Taj Thule se u biti drži za gornji dio vrata i upire se u staklo. U teretu te dvije točke preuzimaju najveći dio, ova donja treća točka služi za dodatnu stabilizaciju, ali opet ako je lim tu slab lako će ga svinuti. Treba vidjeti koliko je čvrst taj lim od dijela 2 i ako je moguće da se uloviš skroz do dijela A.
C3 I je imao stabilan falc pa nije bilo tog problema.
 

Gulaga

Member
Hvala na iscrpnom odgovoru! (y);) Jel ima negdje ovih shema na netu, još da imaju serijske brojeve proizvođača :giggle:? Neću skidati lajsnu, jer se bojim da je ispod neko sranje, tipa ljepilo ili slično čime je lajsna pričvrčena za lim. Modificirat ću kuke nosača tako da ne grizu u lajsnu... Ne vjerujem da sam ja prvi sa tim problemom, veći na C3_II redizajniranih modela ima tu kromiranu lajsnu na zadnjim vratima
 
Na vrh