POWER STEERING FAULTY greska gear box abs esp

cyber2010

New member
Pozdrav,
Molim za savjet ako uopce postoji nesto sta nismo probali provjeriti:

Vozimo c4 picasso 9/2011, 1.6. Hdi, 155000km i svako malo nam se pale pa gase greske power steering faulty, pa nekad gearbox pa nekad abs esp, hand break faulty.
dva puta je auto stao i sve zablokirao ali nakon 30 min mira radi bez problema i bez greski. primjetili smo da se greske javljaju kad je vani vlazno ili kisno vrijeme pa mislim da ta vlaga ima utjecaj. Po ljeti nema problema s greskama. Dijagnostika uvijek izbacuje gresku komunikacije a nikakvu detaljnu gresku!

bili u ovlastenom servisu i tamo nam promjenili stop salter ali greska nakon par tjedana ponovo iskacu.

bili smo kod majstora koji su radili u citroen servisu i kod elektricara koji radi u citroen servisu i nemaju rjesenje za nas - jer su zamijenili cijelu plocu s osiguracima, neki kompjuter su mi dali zamjenski na probu, neke sarafe koji su bili hrdjavi na spoju su ocistili,

Bili kod auto elektricara koji je kao najbolji u okolici i dovezli mu auto na slep sluzbi kad je jednom stao na raskrscu i kad su ga spustali sa slepa upalio bez greske i elektricar sve spojeve pregledao i naplatio a rjesenja nema.

mozda sam nesto i zaboravio spomenuti ali to je uglavnom to.
Ima li ko kakvu ideju za pomoc osim da ga recikliram :) ?

Unaprije hvala
0799814C-1C8C-4D6C-A984-DBD21BB11870.jpeg
46094611-2E9B-4DF7-93D4-6C85AA88085B.jpeg
 
Posljednje uređivanje:

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Prvo promeni majstore, drugo, moze biti sledece :
ABS senzor na nekom od točkova. Dijagnostikom bi trebalo ustanoviti, ako jeste to, koji točak daje pogrešnu informaciju. Resenje je ili čišćenje ABS senzora ili magnetnog prstena.
Imao sam problem kada pada kisa da voda prodire u motorni deo. Proveri da li je tepih iznad motora mokar.
Meni je voda ulazila i kvasila osigurače koji su na akumulatoru. Dva puta mi se zbog toga u vožnji sam ugasio. Ja sam to resio, imas u mojoj temi kako.
Otvoris haubu, uzmes flasu vode. Suni flašu na soferku, gledaj da li curi negde u motorni deo. Po potrebi onda silikon za oluke, i krpiti.
 

Milosh

Test
Definitivno problem sa kontaktom, moguće na nekom senzoru ili na nekom računaru (ECU). A to što ti navodi da je greška u svemu i svačemu, to je Citroen.


Dijagnostika uvijek izbacuje gresku komunikacije a nikakvu detaljnu gresku!
Koja dijagnostika, jel PSA Diagbox ili neka lijeva? Treba koristiti PSA dijagnostiku (a nju vjerovatno obični majstori nemaju) i vidjeti šta tačno piše.
 

cyber2010

New member
Definitivno problem sa kontaktom, moguće na nekom senzoru ili na nekom računaru (ECU). A to što ti navodi da je greška u svemu i svačemu, to je Citroen.




Koja dijagnostika, jel PSA Diagbox ili neka lijeva? Treba koristiti PSA dijagnostiku (a nju vjerovatno obični majstori nemaju) i vidjeti šta tačno piše.
Ne znam tocno al covjek je radio 9 godina u citoenu a drugi jos trenutno i radi u citroenu pa vjerujem da je orginal od PSA.
Ali bio sam i u ovlastenom servisu pa su mi rekli da je izbacilo gresku komunikacije a neku detaljnu gresku ali su mi ipak tada zamijenili stop šalter vjerojatno samo da uzmu novce.
Pozdrav,
Molim za savjet ako uopce postoji nesto sta nismo probali provjeriti:

Vozimo c4 picasso 9/2011, 1.6. Hdi, 155000km i svako malo nam se pale pa gase greske power steering faulty, pa nekad gearbox pa nekad abs esp, hand break faulty.
dva puta je auto stao i sve zablokirao ali nakon 30 min mira radi bez problema i bez greski. primjetili smo da se greske javljaju kad je vani vlazno ili kisno vrijeme pa mislim da ta vlaga ima utjecaj. Po ljeti nema problema s greskama. Dijagnostika uvijek izbacuje gresku komunikacije a nikakvu detaljnu gresku!

bili u ovlastenom servisu i tamo nam promjenili stop salter ali greska nakon par tjedana ponovo iskacu.

bili smo kod majstora koji su radili u citroen servisu i kod elektricara koji radi u citroen servisu i nemaju rjesenje za nas - jer su zamijenili cijelu plocu s osiguracima, neki kompjuter su mi dali zamjenski na probu, neke sarafe koji su bili hrdjavi na spoju su ocistili,

Bili kod auto elektricara koji je kao najbolji u okolici i dovezli mu auto na slep sluzbi kad je jednom stao na raskrscu i kad su ga spustali sa slepa upalio bez greske i elektricar sve spojeve pregledao i naplatio a rjesenja nema.

mozda sam nesto i zaboravio spomenuti ali to je uglavnom to.
Ima li ko kakvu ideju za pomoc osim da ga recikliram :) ?

Unaprije hvala
Pogledajte privitak 6846
Pogledajte privitak 6847
I da, cak sam i novi start/stop akumulator kupio da budemo sigurni da to nije problem.
 
Posljednje uređivanje:

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ne znam tocno al covjek je radio 9 godina u citoenu a drugi jos trenutno i radi u citroenu pa vjerujem da je orginal od PSA.
Ali bio sam i u ovlastenom servisu pa su mi rekli da je izbacilo gresku komunikacije a neku detaljnu gresku ali su mi ipak tada zamijenili stop šalter vjerojatno samo da uzmu novce.

I da, cak sam i novi start/stop akumulator kupio da budemo sigurni da to nije problem.
I što si sad odlučio?
 

cyber2010

New member
I što si sad odlučio?
Idem danas kod 4 po redu majstora ( ako me primi jer inace ne radi subotom :) ) da pogleda i prenesem mu vasa misljenja pa cu vidjet njegov razultat kroz koji dan…
Mogu ga traziti da pogleda ima li di vode u masini/osiguracima (iako su osigurace sve mijenjali prije) da pocisti te senzore ili ih zamijeni, ali prije su mi objasnjavali da bi to pisalo u dijagnostici da je neki senzor…
Ne znam ni sam vise…
 

cyber2010

New member
Poslušaj me, sipaj litre vode na soferku i gledaj da li probija u motorni deo.
Pogledao majstor, sve oko struje u motoru je suho. Nije sipao vodu pa cu ja to kasnije sam probat…
Ima orginal dijagnostiku od ali opet pise greska komunikacije i nista detaljno.
jedino sto je vidio da je software na mojem autu stari pa mozda da se to prebaci na noviju verziju softwarea ali za to treba ici u ovlasteni servis…
Kaze nisu sigurno senzori za abs.
Sam ne znam popravljat, pa ovisim o njihovom misljenju i radu…
 

cyber2010

New member
Kad prolijem par litara vode po sajbi curi prema motoru al ne na onoj strani di je struja, akumulator vec na suprotnoj strani. Vidi sliku.

Tamo di je struja je sve suho.
kaze majstor da to nije problem?
A3CE2AB9-D902-47DA-AFE0-80B3F7963B1D.jpeg
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Kad prolijem par litara vode po sajbi curi prema motoru al ne na onoj strani di je struja, akumulator vec na suprotnoj strani.
Našal si problem. To zatvorit i čekat da se posuši. Ak nije konketor dole ABS-a ili senzor onda još snezor kuta volana. Možda ti po njemu i njegovim žicama ide voda.
 

cyber2010

New member
Ima ko preporuku dobrog i strpljivog majstora u ZG okolici … koji bi imao volje pogledat moj c4 picasso. Opet je crko i sve moguce lapice se popalile, na dijagnostici kaze da je greska komunikacije. Nakon 7 minuta auto proradio i sad ide 3 tjedna bez greske. prijasnji majstori su mjenjali plocu s osiguracima, i neke elektronske ploce kompjutore) , stop saltere, zahrdjale sarafe kod uzemljenja i slicno al niko nije rijesio problem jer izbacuje GRESKA KOMUNIKACIJE a ne neku specificnu gresku koja se moze onda popraviti.
hvala puno
 
Na vrh