Povlačenje C6?

Dujo

New member
.

unmistakible german nije počelo sa C5 već sa ZX-om.
obrati pažnju na kraju reklame naglasak na zatvaranju vrata!!!!!


http://www.youtube.com/watch?v=RyMf-v_1oHo
Ovu reklamu prvi put vidim i ne mogu se sjetiti kada se vrtila na tv-u.Htio sam samo nadodati vezano za vrata,imam ZX-a od nedavno i vrata se nakon 20g.ovako zatvaraju (svih 5,prtljaznik isto samo spustim na bravu i uklopi) kako sam prije imao vece klase auta a moram reci i njemacka :D vrata su bila preteska i "silom" se morala zatvarati,zvuk nije slicio zatvaranju vrata vec lupanju vratima!!Svaki put kada bi ih zatvorio/tresnuo cinilo mi se kao da se u autu stvori "vakum"...Mislim da je to samo od brzine i sile zatvaranja?? Jos mi sestra ima njemca visoke klase,ona ili njena djeca kada ulaze u moje auto "tresnu" vratima ko' ludi,svaki put se ispricavaju ali znam da njihov merc drukcije nece "uklopiti" vrata/bravu ako ih ne tresnu!!
Na ZX-u su stvarno lagana i zatvaraju se ko' da ih "umaces" u puter... :D :D :D
Imam i P-306 i na njemu isto tako su "lagana" i "lagano" se zatvaraju..Sada jeli to pohvala ili pokuda u slucaju "sudara" posto osjetim da su lagana kao kutija keksa kada se zatvaraju,dali bi se tako i ponasala prilikom s/udara nebi volio dozivjeti,radije cu pricatki samo kako se glatko,glatko zatvaraju.. :D :D

Sorry za offtopic!!
 

deda

New member
Kod svih francuza je to tako oduvjek,od onij najjeftinijih do najskupljih.Koma je jedinoi kada se nešto radi na limariji to natrag naštelat,muke po Mati.
 

ccccxm

New member
Evo čitam danas u 24 sata da c6 ide definitivno u povijest.Baš mi je žao tog modela mislim se dali će uopće doći nasljednik takvog kalibra.:cry::thinking:
 

Dalibor

Dado Tornado
zamisli da se ovo pojavilo 1999., kada je nastala ideja...
bilo bi to nešto fenomenalno čak i bez drveta između sjedala...
ko DS kada se pojavio tamo 50-te...
a bio bi to početak i jedne nove klase koja je danas jako popularna...





ovako je citro imao model koji je bio zaboravljen i prije kraja proizvodnje...
iako je koštao kao broj manji auti drugih proizvođača, da su bar na tu kartu probali odigrati makar bili na nuli sa zaradom...
 

alands

New member
Prodano ih je samo 38600 kom, tak da bu za jedno 30 godina jako interesantan. Kod nas su rabljeni precjenjeni, u Srbiji ih ima na biranje po 10000 EUR. Kad uđemo u EU planiram si uzet jednog
 

deda

New member
Ja sam ga đirao jedno vrijeme i auto je nešto što se samo sanjat može,a sad jest da mu je unutarnji dizajn bio nevjerojatno bezlićan i bezvezan,tu su se vratili 20 godina unazad,nikako primjereno takvom autu i to još citroenu,ali vožnja u njemu je takva da sam im to oprostio.
 

Marko

Well-known member
Kod nas su rabljeni precjenjeni, u Srbiji ih ima na biranje po 10000 EUR.
To je istina da su autići kod nas precijenjeni ali to je zato jer svaki auto koji se tu kod nas uvozio i prodavao je bio opterećen tim zločestim trošarinama i nametima koje su digle cijenu za 10-20% ili više (kak koja klasa) - i zato kad uspoređujemo cijene istog auta s istom opremom i kilometražom kod nas ili vani u EU uvijek padnemo na rit... I onda ak i ideš uvoziti rabljeni za koji si misliš da si dobro prešel opet te rebneju po novčaniku!!!
Država se strašno naučila na te namete i na njima snažno bazira proračun i financiranje same sebe da se ti nameti neće tak brzo promjeniti bez obzira na naše nadanje.
Da ljudi samo na mjesec dana prestanu tankati benzin, korisiti autoceste, pušiti, piti alkohol - bilo bi ozbiljnih problema.

Ima tko C6 od ljudi koje poznajete, probal bi ga malo! Hvala... :)
 

deda

New member
Nema pečata,nije bil moj nego službenjak,poslije sam dobio C4VTS,pa coupe,pa C3 u svim varijantama itd,na kraju cipelcug.
 
Na vrh